Gå til innhold

Få betanøkkel til The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest alle postene og om noen har svart på dette, men FUNCOM har problemer for oss som skal teste ut spillet i helga, men de håpte å få det ordna innenfor 7 timer. så man skulle bare ta å sjekke annen hver time, for å se om man kunne laste det ned! :) har snakka med noen folk som kunne fortelle dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk egentlig nøkkel fra Gamespot til helgen som var, men da ble det bare tull med de håpløse sidene til Funcom og jeg fikk bare beskjed om å se over utestående betalinger, som igjen ga meg en tom side. Fikk samme nå, men når jeg gikk tilbake var linken der plutselig.

 

Patcher nå. Er egentlig skeptisk, men beta er beta. Verdt et forsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sist beta gikk glatt for meg jaffal. Bruket en 4-5 forsøk på og logge inn. Akuratt på klslettet så var nok litt trafikk hehe.. Etter det spillte jeg hele helgen uten en eneste dc eller fps lag :)

 

Hadde et tilfelle der jeg satte meg fast mellom noen containere, kunne ikke bruke /stuck eller teleport fordi jeg var i bevegelse. Lagde da en ticket og fikk hjelp etter 10 min :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734

Nydelig greier! NB! Vis du ikke får/finner linken med en gang er det bare å smøre seg med tålmodighet, de fikser problemet i skrivende stund og håper på at det er fikset i løpet av dagen og senest i morgen! Det er ikke noe tull fra gamer.no

Lenke til kommentar
Hadde et tilfelle der jeg satte meg fast mellom noen containere, kunne ikke bruke /stuck eller teleport fordi jeg var i bevegelse. Lagde da en ticket og fikk hjelp etter 10 min :)

Hehe, de containerne bak bensinstasjonen tilfeldigvis? Er visst en kjent bug i såfall, mener den står på en liste over kjente feil i betaen.

 

Låste meg i allefall fast der en gang selv, og la inn en ticket akkurat som deg. Tror det bare tok 2 minutter før en snill GM kom og hjalp meg løs. :)

Lenke til kommentar
Hadde et tilfelle der jeg satte meg fast mellom noen containere, kunne ikke bruke /stuck eller teleport fordi jeg var i bevegelse. Lagde da en ticket og fikk hjelp etter 10 min :)

Hehe, de containerne bak bensinstasjonen tilfeldigvis? Er visst en kjent bug i såfall, mener den står på en liste over kjente feil i betaen.

 

Låste meg i allefall fast der en gang selv, og la inn en ticket akkurat som deg. Tror det bare tok 2 minutter før en snill GM kom og hjalp meg løs. :)

 

Jada stemmer det, hjalp en fyr med plasseringen av kamera på bensinstajonen og han hang seg fast 5 minutter etterpå også :)

Lenke til kommentar

Etter du har skrevet inn koden din og laget en "ny" account til TSW så trykker du download game helt øverst etter du har registrert deg. Når du gjør det velger du den nye accounten på venstre side. Så kan du laste ned klientnedlastern

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...