Gå til innhold

Få betanøkkel til The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars Funcom.. Jeg prøver å like spillene dems, siden jeg var fan av Anarchy Online, men de burde skaffe seg et nytt yrke ass... Etter av alt jeg har sett av det de til å med har selv lagt ut av gameplay, ser complete crap ut. Livløse karakterer med de dårligste combat animasjonene jeg har sett. De har lagd en flott verden da. Og konseptet er nytt. Men de skulle gitt det til noen som tar seg mer tid til detaljer.

 

Men jeg gir ikke opp helt enda. Venter på kommentarer fra beta tester, med sine egne meninger. Først da kan man sammenligne og finne ut om det er noe for en selv.

Lenke til kommentar

Stakkars Funcom.. Jeg prøver å like spillene dems, siden jeg var fan av Anarchy Online, men de burde skaffe seg et nytt yrke ass... Etter av alt jeg har sett av det de til å med har selv lagt ut av gameplay, ser complete crap ut. Livløse karakterer med de dårligste combat animasjonene jeg har sett. De har lagd en flott verden da. Og konseptet er nytt. Men de skulle gitt det til noen som tar seg mer tid til detaljer.

 

Men jeg gir ikke opp helt enda. Venter på kommentarer fra beta tester, med sine egne meninger. Først da kan man sammenligne og finne ut om det er noe for en selv.

 

Hva med å skaffe seg beta key å prøve spillet selv isteden for å høre på andre/se på filmer på youtube?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gameplayet er gøy det, det beste jeg har prøvd på mmo fronten til nå, at alle animasjonen ikke er på topp har ingenting for spillet og si fra min side jaffal, da hadde jeg spillt SWtor enda. Animasjonene der er meget bra, men det har ingenting og si da spillet ikke er bra nok. Du har mye, mye mer valg her enn andre spill jeg har spillt i forhold til våpen og skill setup, noe jeg elsker, en av det sterkeste sidene til spillet. Men de sterke sidene er det veldig mange av.

Lenke til kommentar

Får førebue meg på denne helga ved å sjå om eg kan finne nokre potensielle løysingar på at spelet har ein tendens til å yte langt under par.

 

Dersom du har hatt på "tesselation" i grafikkinnstillingene i spillet kan du jo prøve å slå den av og se om det hjelper. Hjalp noe voldsomt å slå den da jeg testet betaen forrige helg i allefall, frameraten ble veldig mye høyere.

Lenke til kommentar

Men jeg gir ikke opp helt enda. Venter på kommentarer fra beta tester, med sine egne meninger. Først da kan man sammenligne og finne ut om det er noe for en selv.

Med tanke på at det gis vekk betanøkler i hytt og pine tar det deg kort tid å skaffe en nøkkel og teste selv?

 

Uansett har FC mange ganger sagt at animasjonene i Beta-klientene er midlertidige animasjoner (sk. 'placeholders') som ikke vil være der ved lansering.

Lenke til kommentar

Stakkars Funcom.. Jeg prøver å like spillene dems, siden jeg var fan av Anarchy Online, men de burde skaffe seg et nytt yrke ass... Etter av alt jeg har sett av det de til å med har selv lagt ut av gameplay, ser complete crap ut. Livløse karakterer med de dårligste combat animasjonene jeg har sett. De har lagd en flott verden da. Og konseptet er nytt. Men de skulle gitt det til noen som tar seg mer tid til detaljer.

 

Men jeg gir ikke opp helt enda. Venter på kommentarer fra beta tester, med sine egne meninger. Først da kan man sammenligne og finne ut om det er noe for en selv.

 

Du har ikke sett mange combat animasjoner for og si det sånn. Jeg har en kommentar, jeg har spillt mmo i over 15 år. Dette er det beste mmo jeg noensinne har prøvd, jeg likte ikke AO og AoC f.eks. Vil ikke si stakkars Funcom da de endelig har laget et rått mmo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter dessverre litt med samme inntrykk. Jeg har for lengst sluttet med alt av MMORPG nettopp fordi jeg synes det blir for statisk. Jeg skal ikke være for kritisk, for jeg tror en kraftigere maskin å kjøre det på hadde hjulpet betraktelig, men det blir for statisk og kjedelig for min del og. Det virket som det lå en del morsomme varianter av måte å bygge opp karakter på, men så langt gadd jeg spille.

Lenke til kommentar

Prøvde å laste ned game klienten etter registrering for å ha alt klart til helgen. "Game Download" linken sendte meg bare til Age of Conan siden. Snakket med support som sa de skulle fikse det før helgen. Det jeg gjorde "feil" var muligens å bruke Opera som browser, ble anbefalt Chrome fra Funcom support. Bare et tips...

 

må ha spesifikk browser for få tilgang... lukter fail lang vei det her. spillet ser jo også ut som noe fra 2007/08... nei beta nøkkelen kan dem beholde.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan man kan si at grafikken er dårlig, virker som enkelte har sykelige krav til grafikk, men så var det jo at alt ikke handlet om grafikken.. ;p

 

Jeg synes grafikken er bra, og generelt er spillet kjempe bra, beste mmo'et jeg har spilt. Og ja, dette er MYE bedre enn WoW er, og har vært. Og for de som vil si at jeg ikke har prøvd andre mmo, så kan jeg si at jeg har spilt spill som Everquest, Dark Age of Camelot..og..ja..WoW...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...