Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

Enig i at de med collectors burde fått alt som ble gitt ut men jeg som bare pre-ordret syntes jeg har fått mye etterhvert. Er jo nå tilsammen 19 brett om man tar med vinter brettene og har 10 commanders på hver side, dvs jeg har 11 Sovjet da jeg faktisk kjøpte nye Urban Defence Tactic commandern ettersom jeg bare måtte sjekke ut forward HQ :) Har også foreløpig fått alt av ToW tillegg og ser at det skal åpnes for en til med fokus på Sovjet.

 

Syntes de siste patch endringene som har blitt gjort også er positive og kjører nå helt utmerket smooth om man har ok PC og ser jo utrolig nice ut. Elsker physics`ene og detaljene de får til i Essence 3 motoren! Hovedproblemet det har er vel at det ble gitt ut for tidlig før mye av dette var på plass, hadde nok blitt tatt mye bedre imot om det var utgitt slik som det er idag.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Communitiet rundt company of heroes er i en ganske trist tilstand akkurat nå. Spillet ble sluppet uferdig, og har heller ikke innfridd forventningene mange hadde, samtidig som Relic pumper ut mengdevis med DLCer, som gjør spillet enda mer ubalansert. I følge en del ligger spillet+samtlige DLCer på nærmere 200$. Det virker ganske åpenbart for meg at dette spillet aldri vil nå opp til originalen, desverre.

Lenke til kommentar

Communitiet rundt company of heroes er i en ganske trist tilstand akkurat nå. Spillet ble sluppet uferdig, og har heller ikke innfridd forventningene mange hadde, samtidig som Relic pumper ut mengdevis med DLCer, som gjør spillet enda mer ubalansert. I følge en del ligger spillet+samtlige DLCer på nærmere 200$. Det virker ganske åpenbart for meg at dette spillet aldri vil nå opp til originalen, desverre.

 

Ja det hele begynte jo å love veldig godt med tanke på balanse og Turning point patchen hadde jo mye av det folk hadde savnet som Map Editor, in-game chat, nye maps osv. Ikke minst 4 stk gratis Commanders til som fungerer fint. Da var det jo fryktelig synd at de ikke klarte å styre seg for å slippe enda to stk Commanders i samme patchen som selvfølgelig var langt bedre enn alt annet og helt game breaking ubalansert nettopp bare for at de skulle selge bra... Slikt faller i dårlig jord spesielt når de har sagt at de har satset på nettopp multiplayer (e-sport) og balanse mellom faksjonene.

 

Hele ideèn med å gi ut nye Commanders med nye spillmekanikker månedlig vil jo nødvendigvis rote til balansen i spillet, men det er visst business modellen de vil kjøre på med videre noe som gjør at alle som satser på multiplayer og turneringer blir tvunget til å kjøpe det som kommer ut av DLC Commanders for å henge med. Spør du meg burde disse nye Commandersene som kommer på løpende bånd være forebeholdt singleplayer og comp-stomp matcher men det syntes foreløpig tydligvis ikke Relic/Sega...

 

To be continued :)

Lenke til kommentar

 

Ja det hele begynte jo å love veldig godt med tanke på balanse og Turning point patchen hadde jo mye av det folk hadde savnet som Map Editor, in-game chat, nye maps osv. Ikke minst 4 stk gratis Commanders til som fungerer fint. Da var det jo fryktelig synd at de ikke klarte å styre seg for å slippe enda to stk Commanders i samme patchen som selvfølgelig var langt bedre enn alt annet og helt game breaking ubalansert nettopp bare for at de skulle selge bra... Slikt faller i dårlig jord spesielt når de har sagt at de har satset på nettopp multiplayer (e-sport) og balanse mellom faksjonene.

 

Hele ideèn med å gi ut nye Commanders med nye spillmekanikker månedlig vil jo nødvendigvis rote til balansen i spillet, men det er visst business modellen de vil kjøre på med videre noe som gjør at alle som satser på multiplayer og turneringer blir tvunget til å kjøpe det som kommer ut av DLC Commanders for å henge med. Spør du meg burde disse nye Commandersene som kommer på løpende bånd være forebeholdt singleplayer og comp-stomp matcher men det syntes foreløpig tydligvis ikke Relic/Sega...

 

To be continued :)

det er meget trist. De tar livet av sitt eget spill, helt ræva forretningsmodel. De må gjerne ta betalt for skins og ubetydelige ting, men å ta betalt for commanders er sykt. Til slutt gidder ingen å spille bortsett fra de få som har punget ut...

 

pay2win funker ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

COH2_SF_Breaking_The_Lines.jpg

 

Ny patch går live kl 00.00!

 

 

Patch notes: http://community.companyofheroes.com/forum/company-of-heroes-2/company-of-heroes-2-general-discussion/67-coh-2-changelog/page2

 

 

Ser ut til at Relic har tatt ett steg i riktig retning med tanke på forbedringer i Steam Workshoppen, jobbet ned input laggen, to nye gratis maps, implementert gjørme (fungerer visstnok på mange måter som dypsnø og best av alt, ingen nye pay2win commanders :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Western Front standalone med USA og Tyskland kommer i juni

 

http://www.pcgamer.com/2014/03/28/company-of-heroes-2-the-western-front-armies-standalone-expansion-due-in-june/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0

 

 

Intervju med Wilson og Duffy

 

https://www.youtube.com/watch?v=LO4R6TOFxlY

 

 

Syntes prisen var hyggelig og innholdet virker lovende

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da var Western Fronts ute og til nå utvilsomt den største oppdateringen av spillet!

 

 

Changelog: http://community.companyofheroes.com/forum/company-of-heroes-2/company-of-heroes-2-general-discussion/67-coh-2-changelog/page3

 

Offisiell side: http://www.companyofheroes.com/en_us/

 

Steam: http://store.steampowered.com/app/260309/

 

 

Blir MYE nytt å sette seg inn i her! :)

Lenke til kommentar

Egentlig veldig fornøyd hittil. Spillet har gjennomgått store endringer det siste halvåret, og med Western fronts har de også fått inn lobbier som har vært etterspurt lenge. Spillet hadde ekstremt mye uutnyttet potensial fra starten av og det er gøy å se at Relic etterhvert har fått fingern sånn halvveis ut og rettet opp mange av tabbene sine.

Lenke til kommentar

Egentlig veldig fornøyd hittil. Spillet har gjennomgått store endringer det siste halvåret, og med Western fronts har de også fått inn lobbier som har vært etterspurt lenge. Spillet hadde ekstremt mye uutnyttet potensial fra starten av og det er gøy å se at Relic etterhvert har fått fingern sånn halvveis ut og rettet opp mange av tabbene sine.

 

Enig, har gått ifra bugs og lagg og pay2win til tidenes RTS spør du meg. Eneste jeg gjerne skulle ha sett var en singleplayer Campaign for Amerikanerne også men kan jo skjønne at ikke det er hovedpri :)

Lenke til kommentar

Fikk spillet i gave i fjor høst en gang, men har ikke engang prøvd det, og spilte like gjerne eneren. Er det verdt å fyre det opp uten Western Fronts slik det er nå, eller er den et must?

 

Om du er klar for å være stuck innendørs i sommer så er det bare å fyre opp ;)

 

Originalspillet har blir bra nå det så om man likte CoH 1 så er det overhengende fare for at du vil like dette som det framstår idag, også uten Western Fronts. Men jeg som har klokket 300 timer allerede trengte noe nytt. Håper på 300 timer til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...