Gå til innhold

Hva drømte du sist gang du sov?


Dablia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte i natt at alle tennene min falt ut. Men var ikke noe stress iom. at jeg bare kunne putte inn porselenstenner. Har en mistanke om at det at jeg sovnet med et Fishermans Friend-drops i munnen, grunnet sår hals, kan ha noe med drømmen å gjøre. Sjonglerer man et drops frem og tilbake i munnen så kan kanskje dette minne om en løs tann. :p

Lenke til kommentar

Hadde en ubehagelig drøm i natt.

 

Drømte at jeg snakket med han ene folkehøgskolelæreren min, så spurte han om jeg hadde fått beskjeden fra han ene som går på psykologilinja. Jeg sa nei, så gidde han meg en telefon. Så var det en beskjed om at han på psykologilinja hadde lyst til å grine og sa noe annet jeg ikke husker, men noe som gjorde meg lei meg hvertfall. Så viste det seg at han og kjæresten var på en båt og var forsvunnet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt to rare drømmer i det siste som jeg husker godt.

Den første var at jeg gikk på tur med faren min ved en gård i nærområdet. Alt landskapet var likt, alt sammen. Bortsett fra at området var i en savanne og ikke i norsk natur. Vi måtte krysse en bro, men for å komme dit måtte vi gå bort til en bom og ta til venstre før den. Bak bommen lå det en hel løveflokk, og av en eller annen grunn brydde vi os ikke og bare gikk videre. Når vi nesten var ved broen kom plutselig hannløven løpende etter oss. Jeg var vettskremt og løp mye fortere enn faren min. Når jeg var på trygg avstand stod jeg og tenkte på hva jeg skulle gjøre. Drømmen endte heldigvis med at løven stoppet opp og jeg ikke klarte å bestemme meg for noe.

 

Den andre er en morsom historie, det må være den rareste drømmen jeg har som faktisk gir mening.

Husker ikke så mye av begynnelsen. men jeg hold på med en jente. MYE, det var ingen spesiell grunn til det, vi ble bare tiltrukket av hverandre. Det var deilig, ble ikke noe ligg eller noe men jeg kan huske nøyaktig hvordan alt føltes, det var som om det var ekte. Fineste opplevelsen jag kan huske fra en drøm. Hele denne drømmen var herlig, de andre detaljene har ikke så mye å si. Det som plutselig skjedde var at jeg våknet, jeg lå i senga som jeg gjør hver morgen. Og jeg var helt forelsket i denne jenta og kunne ikke få henne ut av tankene. Jeg var skikkelig fortvilet fordi jeg visste at det bare hadde vært en drøm. Sånn gikk den dagen, jeg husker ikke detaljene fra hva som skjedde da. Bare at jeg gikk rundt og tenkte på at jeg var forelsket i en jente som ikke finnes :wallbash: . Så våknet jeg igjen, denne gangen forhåpentligvis på ekte...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

at en bekjent av meg ødela bilen min (jeg har ikke bil) og foreslo at han skulle finne en ny til meg. Endte med at han fant en hvit Nissan fra 1998 (har ikke peiling på åssen det ser ut), men ville at jeg skulle betale selv. Da tenkte jeg når jeg likevel skal betale selv, kan jeg likevel finne en annen bil. Fikk forslag til en rosa-beige aktig audi som var fiksa på. men jeg ville heller ha en svart audi, og når jeg skulle kjøpe den så forsvant foreldrene mine og gjemte seg så jeg ikke fikk kjøpt meg audien. og med det ble drømmmen min knust !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde en helt sinnsyk drøm i dag. Detaljene er veldig hazy, er tross alt noen timer siden jeg våknet.

 

Av en eller annen grunn befant jeg meg på en forskningstasjon under isen på sydpolen. Vi var et testcrew av concepts undervanns fartøy.

 

*Det er nesten alt jeg husker uten å med sikkerhet kunne si at jeg ikke legger til momenter nå i etterkant.

 

Uansett. Under ett testdykk ble vi sabotert av operatøren som kuttet all kommunikasjon med fartøyet og slo av flomlysene slik at vi ikke kunne se noen ting. Det hele var ganske så svett til jeg våknet.

 

Og jeg kjente meg veldig glad i det jeg forstod at det hele var en drøm. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Igår drømte jeg at jeg satte meg inn i mamma sin bil og begynte å kjøre ned en diger bakke. På grunn av manglende kjørekunnskaper kjørte jeg ned og drepte to personer. Så måtte jeg også betale ca. 1200 kr. til mor for at jeg skadet støtfangeren eller noe. Gikk en stund fra da jeg våknet til jeg skjønte at det bare var en drøm.

 

Inatt drømte jeg at jeg fikk advarsel av mod etter å ha postet et par useriøse kommentarer på dette forumet. Husket at jeg skrev og argumenterte noe intenst mot moderator uten at det fungerte.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Igår natt drømte jeg at jeg fikk en litt finere tone med ei venninne og ene jenta fra bartendingskurset, enn slik det vanligvis går for seg. Mye lyst og begjær, som endte med heftig jentesex både i senga og på uteplassen vi får opplæring. Tror ikke jeg har hatt en så virkelighetsnær drøm på lenge, alt føltes så ekte.

Fikk tidenes orgasme i drømmen, så begynte å lure om noen hørte meg ol. Beste drømmen på lenge!

Lenke til kommentar

Natt til i går drøymde eg at eg skulle ta livet mitt. Inne i eit nokså tomt rom . Med døra låst. Og eitt eller anna slags fyrverkeri i form av eit tunt røyr stappa inn i nykelholet på døra. Fyrverkeriet hadde automatisk fjernstyrt nedteljing for tenning. Denne var styrt av ein skjerm festa til handa mi. På skjermen stod det kor mykje tid som stod att. I sekund. Når handa var i ro i minst eitt sekund, byrja nedteljinga. Då det stod att omlag 10 sekund vart eg uroleg, rista på skjermen, og nedteljinga vart sett på pause. (Ved risting). Då vart skjermen svart. Etter eit sekund i roleg tilstand held nedteljinga fram. For kvart sekund vart eg uroleg, og drog ut tida. Men til slutt stod det 00:00:01. Då bråvakna eg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drømte at jeg gikk rundt i et tomt kjøpesenter for å få sydd opp ermene på dressjakka mi(noe som forsåvidt trengs irl).. Vandra inn på byoung, hm, Narvesen , bakeren og alt sånt uten hell, før jeg kom på at dressmann fantes der. Så våkna jeg. Veldig rar drøm. Hadde litt post-apokalypse-preg ala Half Life 2..

 

Strange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...