Gå til innhold

Hva drømte du sist gang du sov?


Dablia

Anbefalte innlegg

fucka drøm i natt.

Først hadde jeg fest hos en kompis som hadde leid et bygg av kommunen, og vi festa hardt. Plutselig forsvant noen og jeg begynte å se etter dem men de dukka aldri opp, og plutselig kom de ut en luke i veggen og sa de hadde funnet et hemmelig rom. Gikk inn der og det var mørkt og ekkelt med mye spindelvev og brune sopper. Gikk deretter inn en dør og der var det et langt bord med vinduer ut, høyt til taket som en stor hall. Det var dessuten varm mat på bordet som helstekt ris og kalkun med tilbehør. var der litt før jeg stakk mot en balkong og der var det 2 jenter. Hu ene kom og ga meg en stor klem og ville danse med meg men jeg snudde meg uten å si et ord og gikk videre. Hun så bra ut forresten. Gikk ned i kjelleren og der var det ei annen jente som sto på kjøkkenet for hu skulle ha noen drinker. Fikk klem og kyss på kinnet og vi begynte å danse litt før jeg gikk opp igjen til den hallen.

Klarte uheldigvis å knuse et glass her med øl i og da sa han som hadde leid stedet at jeg måtte "roan litt" og jeg sa jaja. var tross alt det 4-7 glasset jeg hadde klart å knust. Da ser han på meg imens han roper "ooh yeah" og begynner å knuse vinduene som går ut. Da begynte alle å knuse vinduer og han sa at "de tar det på regningen". Jeg så en gul brannbil komme ute og jeg hoppa ut vinduer 2 etasjer ned og landet på grus. Sprang bak noen busker, ned ei lita trapp og bak en søyle. Ei blind dame fra brannvesenet hadde med seg en hund som lette for henne. Jeg hoppet opp litt og la meg i en busk ved siden av søylen. Hun sa tydelig til hunden " bjeff om du ser noen". Hunden la seg ved siden av meg, begynte å kose og stuff og hu dama sa til hunden at den ikke skulle begynne å kødde nå, så hu gikk videre og drog hunden med seg og den tråkka meg midt i skrittet. Da hun var borte så sprang jeg mot en portal og gikk inn i den. Her var jeg plutselig hjemme hos far. Hadde hatt stor fest og det var stablet ølkasser rett innafor inngangen og var masse øl, vin, cider, sprit og festartikler som fløyt inne. Far kom hjem og jeg ville ikke at han skulle se inn for jeg hadde fått så bank. Han viste 3 blu ray filmer han hadde kjøpt på vei inn, og jeg stoppa forran ham og sa at jeg vil se på dem imens du skal vise bilen du skal kjøpe. Det virket og han snudde og vi stakk for å se på en bil han ville ha.

Når vi kom hjem så skulle han plutselig ut en tur igjen og kom hjem om 1 uke, tenkte at alt var ordnet hjemme da og jeg fortsatte festen. Begynte å danse med ei som var der inne før jeg plutselig befandt meg i syden på guttetur.

I syden på denne gutteturen var vi nå på stranda. Traff på 2 jenter der vi begynte å snakke med, og hu ene spurte om det var sand eller mygg og jeg sa MYGG, en stor myggsverm. Tok hun i hånda og vi sprang litt til siden, så skulle vi kjøpe is imens hun ventet så sprang jeg mot butikken for å kjøpe is, og bråstoppa rett forran myggsvermen. var nesten like mange veps der nå og i slow motion stoppet vepsen å stirre på myggen, og heller vendte seg mot meg. så hadde jeg en hel vepseflokk mot med og de stakk noe jævligt imens jeg sprang inn på det senteret som lå ved stranden, og inn på en jalla legekontor ting med blått lys og blå vegger. Her inne spraya en mann meg med noe og vepsene forsvant med en liten gnist og alle plassene de hadde stukket meg var normale igjen. Kjøpte aldri is men gikk ut igjen. Nå lå begge jentene på solsengene igjen og 2 kompiser satt på høyre side ved siden av hu ene.

Jeg ble med hu andre på en liten tur langs stranden og vi badet litt og kysset før vi måtte dukke for en vepsesverm hadde dukket opp. Hadde med snorkel så vi byttet på å bruke den.

Plutselig var jeg et vesen som bodde inni "internett" og kunne se ALT folk skrev og slik på facebook, og jeg svarte dem alle. I tillegg til å være et vesen som bodde inni der var jeg en ekte person også. Så folk ble redde for å lyve på internett og aviser ble lagdt ned for de turde ikke å skrive noe feil lengre.

Deretter våkna jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømte at jeg var hos ei jente jeg tror jeg likte, men måtte så fryktelig på do. Satt meg da, og bomelommet mens hun ventet utenfor. Etter jeg var ferdig fant jeg ut at toalettet var støpt igjen i bånn, så det var jo et helvetes rør og så helt forferdelig ut. Husker jeg prøvde å finne ut hva jeg skulle gjøre, og tror jeg endte opp med å ta en skoffe og legge det i takrenna.

 

Minner veldig om Dum og Dummere, regner med de fleste har sett den.

 

FUCKED.UP.

Endret av miklftw92
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke helt hva jeg drømte, men jeg husker opplevelsen godt. En gang så drømte jeg et eller annet og våknet midt på natta. Selv om jeg var våken var det akkurat som om jeg var i en slags transe hvor jeg ikke klarte å tenke på noe annet en akkurat det jeg tenkte i drømmen. Selv om jeg tenkte klart og kunne lage mat f.eks, var jeg bare ikke i stand tenke på noe annet enn akkurat det fra drømmen. Det virket som hjernen var "låst" til disse tankene, og at det var det eneste som eksisterte oppi huet mitt.

 

Dette har skjedd flere ganger. Har noen opplevd noe lignende, eller vet hva det er?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg husker ikke alt fra drømmen, men jeg drømte at jeg lå i ei sykeseng, der det kom en person og skulle gi meg "medisiner". Det den personen hadde med seg var en væske som endret farge hele tiden, personen fikk det inn i kroppen min ved å sprøyte i et rør som går inn i blodåren. Jeg ligger å ser på at personen gir meg "medisinen", ligger å ser på fargene, og før det har nådd blodåren min spør jeg; hva er det? Personen svarer ikke, og noen sekunder senere kjenner jeg en rar følelse i kroppen, jeg blir trøtt og klarer ikke å holde øynene åpne, de lukkes sakte, og det øyeblikket øynene mine lukkes, våkner jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...