Gå til innhold

Lokker med nytt Call of Duty (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Super Mario Bros 1, 2 og 3, samt Super Mario 64 og Super Mario Galaxy 1 og 2 figurerer jo på nesten alle lister over tidenes beste spill. Av CoD-spillene er det så vidt meg bekjent bare Modern Warfare som gjør det samme.

 

Mario har opprettholdt statusen som gallionsfigur for spillindustrien i årtier. Ring meg om 30 år hvis folk fortsatt finner underholdning i å løpe rundt på de samme resirkulerte banene og skyte hverandre med de samme våpnene. Jeg regner med at serien fortsatt står på stedet hvil om 30 år, med tanke på hvor latterlig lite utvikling vi har sett de siste fem årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod.
Mario-spillene holder ihvertfall høy kvalitet og har langt mer variasjon enn Call of Duty.
det er et jump and run spill og det først populære i den sjangeren, kom i 1982 på atari2600. så der føk den variasjonen rett ut av vinduet. kvalitet kan vel diskuteres men mario er jo laget til aldergruppen 5-7år... så hvis du er i den alderen så er det ikke mye å diskutere.

 

Ja, du har helt rett.

Mario ble laget av Nintendo, for Atari.

Helt korrekt.

 

Les deg hvertfall opp på fakta før du prøver å rakke ned på noen.

 

Kom forresten ut i 1983 òg for den del.

Lenke til kommentar

Det verste er jo at alle fjortisene faktisk kjøper det drittet, og gir de penger til å lage et nytt et :(Activision gav faktisk ut bra spill en gang i tiden, men nå har de gått for langt.

 

Og det var altså om CoD, og ikke Mario :p selv om jeg er begynt å bli temmelig lei Mario også :p

Lenke til kommentar

Det er like spennende hver gang å lese hva hyle koret har å si når et nytt COD spill kommer, må være voldsomt slitsomt å være så engasjert i en spill serie en faktisk ikke liker lenger. Jeg missliker STERKT Android mobiler men jeg er sjeleglad jeg ikke har samme problemer som "dere". Da hadde jeg ikke hatt tid til annet, siden det gulpes opp forskjellige Android utgaver med bare mnd's mellomrom.

 

Det artigste med det hele er jo at hylekoret ikke forstår at dem er faktisk den store spøken, dem tror faktisk at dem er i flertall og at dem har rett og at COD serien er utrolig dårlig. Når virkeligheten er at millioner ler av dem stakkars tullingene som i det hele tatt gidder å gulpe opp det samme slimet gang på gang på gang når et nytt COD spill dukker opp.

 

Altså jeg tar av meg hatten for dere, det må være slitsomt...utrolig slitsomt å være dere. Og på vegne av millioner av mennesker så takker jeg for underholdningen!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod.

 

Mario-spillene holder ihvertfall høy kvalitet og har langt mer variasjon enn Call of Duty.

Så sant så sant!

Mario spill føles ikke som en dårlig DLC som alle COD spill etter COD4... De siste Mario spillene var/er av høy kvalitet, oser av sjarm osv!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det er like spennende hver gang å lese hva hyle koret har å si når et nytt COD spill kommer, må være voldsomt slitsomt å være så engasjert i en spill serie en faktisk ikke liker lenger. Jeg missliker STERKT Android mobiler men jeg er sjeleglad jeg ikke har samme problemer som "dere". Da hadde jeg ikke hatt tid til annet, siden det gulpes opp forskjellige Android utgaver med bare mnd's mellomrom.

 

Det artigste med det hele er jo at hylekoret ikke forstår at dem er faktisk den store spøken, dem tror faktisk at dem er i flertall og at dem har rett og at COD serien er utrolig dårlig. Når virkeligheten er at millioner ler av dem stakkars tullingene som i det hele tatt gidder å gulpe opp det samme slimet gang på gang på gang når et nytt COD spill dukker opp.

 

Altså jeg tar av meg hatten for dere, det må være slitsomt...utrolig slitsomt å være dere. Og på vegne av millioner av mennesker så takker jeg for underholdningen!

Jeg tror heller at det er snakk om folk som er hakket mer interessert i videospill som en kultur enn gjengen som bare kjøper CoD, Fifa og nye Elder Scrolls. Det er irriterende å se at spill som forsøker å innovere ikke har sjans opp bautaen som er Call of Duty, Enda verre blir det jo når alle andre prøver å gjøre det samme som CoD. Jeg blir litt bitter når jeg ser at folk kjøper nærmest det samme spillet om igjen og om igjen, i stedet for å bruke penger på andre originale titler. Den eneste trøsten er at Activision dreper klassikerpotensialet til serien sin. CoD-spilla kommer nok ikke til å ha noe særlig long tail, slik som andre titler.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På tide med en ny IP nå. Dette kadaveret er så misbrukt at selv nekrofile takker nei.

 

Fra spøk til alvor, begynner ikke folk å bli lei av "Super-terrorist-shooter 83"? Spillindustrien har blitt slik et massivt pengesluk at nye og gode idèer blir satt til sides for melkevarer. Resistance, Battlefield, Call of Duty, ca alle andre FPS som eksisterer = samme møkka...ny innpakkning.

Lenke til kommentar

Jeg missliker STERKT Android mobiler men jeg er sjeleglad jeg ikke har samme problemer som "dere". Da hadde jeg ikke hatt tid til annet, siden det gulpes opp forskjellige Android utgaver med bare mnd's mellomrom.

 

Du trur ikkje kanskje det er ein viss skilnad på ein spel-IP underlagt eitt selskap, og eit opent multiplattform-operativsystem som vert brukt uavhengig av fleire plattformprodusentar? Raraste samanlikning eg har sett.

Lenke til kommentar

Det er like spennende hver gang å lese hva hyle koret har å si når et nytt COD spill kommer, må være voldsomt slitsomt å være så engasjert i en spill serie en faktisk ikke liker lenger. Jeg missliker STERKT Android mobiler men jeg er sjeleglad jeg ikke har samme problemer som "dere". Da hadde jeg ikke hatt tid til annet, siden det gulpes opp forskjellige Android utgaver med bare mnd's mellomrom.

 

Det artigste med det hele er jo at hylekoret ikke forstår at dem er faktisk den store spøken, dem tror faktisk at dem er i flertall og at dem har rett og at COD serien er utrolig dårlig. Når virkeligheten er at millioner ler av dem stakkars tullingene som i det hele tatt gidder å gulpe opp det samme slimet gang på gang på gang når et nytt COD spill dukker opp.

 

Altså jeg tar av meg hatten for dere, det må være slitsomt...utrolig slitsomt å være dere. Og på vegne av millioner av mennesker så takker jeg for underholdningen!

Jeg tror heller at det er snakk om folk som er hakket mer interessert i videospill som en kultur enn gjengen som bare kjøper CoD, Fifa og nye Elder Scrolls. Det er irriterende å se at spill som forsøker å innovere ikke har sjans opp bautaen som er Call of Duty, Enda verre blir det jo når alle andre prøver å gjøre det samme som CoD. Jeg blir litt bitter når jeg ser at folk kjøper nærmest det samme spillet om igjen og om igjen, i stedet for å bruke penger på andre originale titler. Den eneste trøsten er at Activision dreper klassikerpotensialet til serien sin. CoD-spilla kommer nok ikke til å ha noe særlig long tail, slik som andre titler.

Joda jeg kan forstå at dem mest dedikerte innen spill kan bli noe frustrert over at COD er så populært som det er, men millioner mennesker er ikke zombier som bare handler og som ikke bryr seg hva dem får. Om et annet selskap hadde laget noe som er bra i sjangeren så hadde nok folk gitt det en sjanse, tror ingen er lojale kun mot COD serien..selv om det sikkert er noen av dem også.

 

Poenget mitt med det jeg skrev var ikke det at jeg ikke forstår at folk ikke liker COD serien, men at så mange bruker så mye tid på å engasjere seg og skrive bare det samme negative greiene hver gang det er noe ang COD. Hvorfor gidde liksom? Er det ikke mer produktivt da å bruke tid på å diskutere spill en liker?

 

Jeg missliker STERKT Android mobiler men jeg er sjeleglad jeg ikke har samme problemer som "dere". Da hadde jeg ikke hatt tid til annet, siden det gulpes opp forskjellige Android utgaver med bare mnd's mellomrom.

 

Du trur ikkje kanskje det er ein viss skilnad på ein spel-IP underlagt eitt selskap, og eit opent multiplattform-operativsystem som vert brukt uavhengig av fleire plattformprodusentar? Raraste samanlikning eg har sett.

 

Poenget er at om jeg hadde tenkt slik som "dere" gjør så hadde jeg ikke hatt tid til å gjøre annet en å spre galle. Hvorfor gidde liksom? En burde heller bruke tid på å diskutere det en liker isteden for det "dere" driver med.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at folk flest (deriblant broren min) kjøper CoD for å spille online, og med tanke på at det fortsatt er mye aktivitet både på MW- og MW2-serverne ser jeg ikke helt poenget med å lansere enda et spill med nesten tilsvarende lik onlinedel annet enn å få forbrukerne til å gi de nye penger i kassa.

 

Tør faktisk påstå at en map pack og en weapon pack kunne gjort akkurat samme nytten som et flunkende nytt spill når det kommer til multiplayer, men det er ikke like lukrativt som å pumpe ut en ny tittel hvert år, og da er det pr. definisjon melking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...