Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

Skiftet du også kanal på ruteren? Står eventuelt ruteren innstilt på å bruke en tilfeldig kanal. Endel Android telefoner (og andre enheter) klarer ikke bruke de høyeste kanalene, mener det gjelder kanaler over 11.

 

/Espen

 

Gjorde ikke det nei, det har stått på automatisk hele tiden, men satte det til kanal 8 nå og da fungerte det.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Sorte S flasser ikke og jeg har hatt den i ca 2 mnd nå.

 

Det er ikke antydning til hvitt rundt hullet hvor du putter inn ladekontakt?

 

Noen små prikker på innsiden av kantene er det eneste.

 

Det samme som har skjedd hos meg. Det ser jo ikke helt bra ut. Og med tiden så tror jeg det blir verre....

Lenke til kommentar

Jeg begynner såvidt å se to hvite prikker øverst på telefonen min. Har behandlet telefonen veldig pent. Vil de bare bli flere og større? Veldig irriterende nå som jeg er klar over dem. DOA, samt angrefristen har gått ut, så hvordan får jeg evnt fikset det? Noen som vet? Kjøpt hos Netcom.

når det har gått over den perioden så er det vanlig garantisak/reklamasjonsak. Hvis de påstår at de ikke kan fikse det gratis så er det bare å ære deg forbrukerkjøpsloven. Det er en produksjonsfeil og du skal da få det fikset. Jeg leverte min telefon inn i dag og det er over en måned siden jeg kjøpte den. :)
Lenke til kommentar

Jeg begynner såvidt å se to hvite prikker øverst på telefonen min. Har behandlet telefonen veldig pent. Vil de bare bli flere og større? Veldig irriterende nå som jeg er klar over dem. DOA, samt angrefristen har gått ut, så hvordan får jeg evnt fikset det? Noen som vet? Kjøpt hos Netcom.

når det har gått over den perioden så er det vanlig garantisak/reklamasjonsak. Hvis de påstår at de ikke kan fikse det gratis så er det bare å ære deg forbrukerkjøpsloven. Det er en produksjonsfeil og du skal da få det fikset. Jeg leverte min telefon inn i dag og det er over en måned siden jeg kjøpte den. :)

 

Okei:) Men hvordan klarer de å fikse det egentlig, når laget utenpå går i oppløsning mener jeg. Virker som en omfattende jobb, må sikkert vente en stund. Hvis ikke de bare farger over med en sprittusj da :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg begynner såvidt å se to hvite prikker øverst på telefonen min. Har behandlet telefonen veldig pent. Vil de bare bli flere og større? Veldig irriterende nå som jeg er klar over dem. DOA, samt angrefristen har gått ut, så hvordan får jeg evnt fikset det? Noen som vet? Kjøpt hos Netcom.

når det har gått over den perioden så er det vanlig garantisak/reklamasjonsak. Hvis de påstår at de ikke kan fikse det gratis så er det bare å ære deg forbrukerkjøpsloven. Det er en produksjonsfeil og du skal da få det fikset. Jeg leverte min telefon inn i dag og det er over en måned siden jeg kjøpte den. :)

 

Okei:) Men hvordan klarer de å fikse det egentlig, når laget utenpå går i oppløsning mener jeg. Virker som en omfattende jobb, må sikkert vente en stund. Hvis ikke de bare farger over med en sprittusj da :hrm:

Det spørsmålet kan jeg ikke svare på før jeg får den tilbake :p

Jeg håper egentlig at jeg får en ny en, for jeg tror ikke jeg føler meg helt trygg med en telefon som elkjøp har demontert og satt sammen.

Lenke til kommentar

Er ikke Elkjøp som fikser telefonen din, de sender den bare videre til ett verksted eventuelt til Htc.

 

Husker en gang vaskemaskinen vår røk da kom det en reperatør hjem til oss å skrudde den sundt, han fant ut at det var reima som var gåen.

 

Aner ikke hvor mange ganger jeg måtte ringe til Elkjøp og høre hvor lang tid det tok å få den reima men vaskemaskinen sto i deler i ca en mnd, etter 2 uker fikk vi en lånemaskin av de, dette var etter at jeg hadde mast en stund.

 

Så nei, Elkjøp reparerer ikke selv, men det kan ta fryktelig lang tid å få det fikset.

Lenke til kommentar

uansett hvem som fikser det så kan jeg ikke kjønne hvordan man kan bytte en aluminiumsbit som går rundt hele telefonen, så en video av noen som gjorde det, men da var det en åpning i bunn som ikke var på min telefon. Og uten den åpningen så ser det ut som om det ikke skal gå. Så jeg håper jeg får en helt ny telefon og 25 gb til i dropbox :p

Lenke til kommentar

Noen som har bilder av en telefon som "flasser"? Min har kun 2 hvite prikker på høyre hjørnekant. Litt i tvil om jeg skal sende den inn. Tror dere det kunn vil fortsette? Virker jo nesten som at problemet ligger litt i telefonens konstruksjon- skarp kant med for tynt lag eller noe...

Min begynte også med 2 prikker, så ble det plutselig en 1 cm lang strek :p Send den inn uansett, det skader ikke deg å la dem fiksedet

Lenke til kommentar

Noen som har bilder av en telefon som "flasser"? Min har kun 2 hvite prikker på høyre hjørnekant. Litt i tvil om jeg skal sende den inn. Tror dere det kunn vil fortsette? Virker jo nesten som at problemet ligger litt i telefonens konstruksjon- skarp kant med for tynt lag eller noe...

 

Les her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...