Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

Fant det ut, forandret til HTC__H10.

 

Hvilken programvare har dere?

 

Jeg har:

Android: 4.0.4

Sense: 4.1

Programvarenummer: 2.31.401.5

HTC SDK: 4.23

HTC Utvidelse: htcextension_403_1_ga_20

 

Android: 4.1.1

Sense: 4+

Programvarenummer: 3.16.401.8

HTC SDK: 4.63

HTC Utvidelse: HTCExtension_Sense45_2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Android: 4.1.1

Sense: 4+

Programvarenummer: 3.16.401.8

HTC SDK: 4.63

HTC Utvidelse: HTCExtension_Sense45_2

 

Fikk det samme nå etter å ha installert nyeste RUU og rett CID :-) nå er den klar for salg. Har kjøpt HTC One Black, for en fantastisk telefon!!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei, har fått et problem med min "S"

 

Den fikk en tur i vasken i dag og nå fungerer ikke de tre knappene nederst på mobilen, (tilbake, hjem og mappe..)

Tror dere at det vil koste mye å få dette reparert? Hvis det blir dyrt så er det vel nesten ikke noe vits i å reparere den.

 

Hvis jeg skal kjøpe en ny - hva ville dere ha gått for (så billig som mulige, men ikke dårligere en denne)

Lenke til kommentar

Hei, har fått et problem med min "S"

 

Den fikk en tur i vasken i dag og nå fungerer ikke de tre knappene nederst på mobilen, (tilbake, hjem og mappe..)

Tror dere at det vil koste mye å få dette reparert? Hvis det blir dyrt så er det vel nesten ikke noe vits i å reparere den.

 

Hvis jeg skal kjøpe en ny - hva ville dere ha gått for (så billig som mulige, men ikke dårligere en denne)

Kam varmt anbefale Nexus 5, eventuelt en Nexus 4 hvis du finner den på billigsalg et sted.

 

Hvis nav-tastene ikke svarer lenger tipper jeg at det er digitizeren som har tatt kvelden. Er sikkert mulig å fikse selv men det kan bli dyrt å få reparert ellers tror jeg, men jeg vet ei.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...