Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

HTC One S

 

Spesifikasjoner

 

Design, skjerm og menyer

Form: Trykkskjerm og fulltastatur

Størrelse: 13,1 x 6,5 x 0,78 cm

Vekt: 119,5 gram

Skjerm: Super AMOLED, 4,3 tommer, 540 x 960 piksler, kapasitiv, ripesikker

Snarveistaster: Volum opp og ned, hjem, tilbake, applikasjonsveksler, av/på/skjermlås.

Inn-/utganger: Micro-USB, 3,5 mm minijack, TV-ut (MHL A/V)

Minnekortplass: Nei

Menysystem: Android OS 4.0 med Sense 4.0

Pris: Fra ca 4500 kroner

 

Teknologi og funksjoner:

Mobilnett: GSM 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 850/900/1900/2100 MHz

Internetthastighet: UMTS (3G), HSDPA 21 Mbit, HSUPA 5,76 Mbps, GPRS / EDGE

Trådløs overføring: Bluetooth 4.0 + A2DP + EDR

Henting av e-post: POP3, IMAP4, Exchange, Gmail

Maskinvare: Krait, 2 kjerner @ 1,5 GHz,Qualcomm MSM8260A Snapdragon, Adreno 225, 1 GB RAM

Lagringsplass: 16 GB

Minnekort: Nei

Nettleser: WebKit

E-postleser: HTML-støtte direkte, POP3, IMAP4, SMTP, Exchange

Nyttefunksjoner: Stoppeklokke, Verdensur, Energisparing, Office-støtte, nettleser, Talenotater, Google Maps, bilpanel, lykt, PDF-visning, Locations, offline-navigasjon.

Synkronisering: Exchange Activesync, Google, Facebook, Aksjer, Dropbox, Evernote, Flickr, HTC-konto, Skydrive og værvarsel

 

Multimedia:

Mediefunksjoner:Tilfeldig avspilling, gjentagelse, equalizer, lydeffekter, spillelister, Beats lydforbedring.

Medieformater:MP3, eAAC+, WAV, MP4, H.264, H.263, Divx, Xvid, Mpeg4

FM-Radio: Ja, RDS

Trådløs stereo (A2DP): Ja

Medieutganger: Micro-USB med MHL A/V, 3,5 mm minijack

Spill og underholdning: YouTube, Internettradio, film- og TV-tjenesten Watch.

Kameraoppløsning: 8 megapiksler, bakbelyst brikke

Autofokus:Ja

Zoom:Ja, digital

Blits eller fotolys:Ja, LED-lampe

Videopptak: HD (1080p)

Annet: Ansiktsgjenkjenning,selvutløser, bevegelsestabilisator, autofokus, bilde under filming

 

Nyttig Lesing

Unlock og Rooting

Kamera: iPhone 4S vs One S

Pass opp for defekte skall! (Oppdager du feilen innen 7 dager behandles det som en DOA sak og du får en ny telefon på stedet)

 

Anbefalte ROMs

CyanogenMOD 9 (Nightlies)

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe den i morgen :) One X blir rett og slett for stor, og regner med S3 blir samme size.

 

Litt urolig for problemene med coatingen på den svarte modellen, men ser ut som htc bytter telefoner rimlig kjapt om man får en med feilen.

Lenke til kommentar

Sol ute og jeg sitter å surfer på "One S" uten problemer, første mobil jeg har hatt som har fikset sollyset så bra.

 

Det eneste jeg savner er minnekort, jeg synes gb'ne forsvinner fort, har 9,8gb igjen, og jeg synes jeg ikke har lastet ned noe...

 

Er det noen programmer som tar veldig stor plass, og som en bør "passe seg for" ?

 

Ellers synes jeg dette er en utrolig god mobil.

 

Jeg ser også etter taske som jeg kan ha på buksebeltet, samt filt til å ha på skjermen, hvem selger slik ?

Lenke til kommentar

Min har hengt seg flere ganger og tar en kjapp restart, skjer ofte med nettleser. Går jeg inn på vg.no, legger ned nettleseren og åpner den igjen så lukker nettleseren seg.

 

Sletter jeg en små meldingstråd så kommer det opp BREAK BREAK og masse tall og bokstaver.

 

Skjermen glimrer

 

Virker som om os'et er i betaversjon.

Endret av BIG1
Lenke til kommentar

Får ikke til å motta email, det ser ut som om den opdaterer men det tar bare ett brøkdel av ett sekund for så å få opp beskjed om at det ikke er email, selv om det er mail på serveren.

 

Mail eller Gmail?

 

 

mail, nå har jeg også ett annet problem, den vil ikke koble seg på det mobile nettverket, står bare at den slår seg på, men det skjer ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...