Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

Annen bugfeil: Hopper mellom 3G og et annet nett hele tiden.

 

Mener du at den skifter mellom 3G og H i statusbaren hele tiden?

 

Jepp. Et kjent problem.

 

Da blir min sendt på service :)

 

Annen bugfeil: Hopper mellom 3G og et annet nett hele tiden.

 

Dette problemet har jeg også, men jeg mistenker at det er en software-feil.. Skal flashe 1.70.666.1RUU nå og se om det hjelper

 

Offisiell fiks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du Tele2? Dette problemet fikk jeg på min HTC Desire etter at Tele2 åpnet sitt nye nett.

 

Har Chess. Hadde ikke dette problemet på Desire.

 

3G/HSDPA-vekslingen virker å være en firmware-feil ja. Mange andre som melder feilen. Har ikke testet 1.70.666.1RUU enda, men skal melde fra om det hjelper :)

Lenke til kommentar

Har du Tele2? Dette problemet fikk jeg på min HTC Desire etter at Tele2 åpnet sitt nye nett.

 

Har Chess. Hadde ikke dette problemet på Desire.

 

3G/HSDPA-vekslingen virker å være en firmware-feil ja. Mange andre som melder feilen. Har ikke testet 1.70.666.1RUU enda, men skal melde fra om det hjelper :)

 

Er det en ofisiell oppdatering?

Lenke til kommentar

Fikk min idag,den er helt fantastisk!og nå så jeg at untouchable driver og utvikler for denne på XDA så da snakkes vi der;)

 

grattis med ny telefon! Jeg driver å utvikler litt ja. desverre får jeg ikke gjort så mye av det jeg vil før HTC slipper kjernen men det skjer forhåpentligvis snart! :D Imellomtiden har jeg tatt ut så mye av Sense som jeg klarer. :)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg både Sense 4 og stock ICS ser bra ut, og etter å ha brukt ICS en periode på Heroen min synes jeg Sense er en fin avveksling. Men dette er helt subjektivt og at du foretrekker ICS er helt greit for meg :) Jeg tror at det litt lysere og varmere sense kanskje vil appelere meg til de som kjøper Android for første gang og slikt, mens ICS er mest for "hardcore" android folk :p

 

Du har helt rett i at Sense sluker mer Ram enn stock, men jeg synes også Sense har noen fordeler. For det første har den t9 i telefon appen, noe jeg ikke klarer meg uten (men dette er vel sikkert med i CM9?). Lockscreenen synes jeg er både veldig pen og funksjonell, på grunn av den deilige væranimationen kommer jeg sikkert til å slite ut powerknappen innen to uker :p Ellers har Sense mange widgets, og jeg bruker en del av de. Du vil sikkert se på de som "bloat" og jeg ser litt hva du mener, det er helt villt mange! Og ofte tar de mer plass enn de egentlig trenger. Men på den andre siden synes jeg de ser veldig bra ut, og for meg er det faktisk veldig viktig ;)

 

Andre ting jeg kan nevne er den veldig fine kamera-appen, selv om jeg nesten aldri tar bilder. I tillegg kommuniserer bedre med Facebook, og det er blant annet ekstremt mye enklere å koble sammen google kontaktene dine og facebook kontaktene :)

 

I tillegg til argumentet om at Sense bruker mer Ram, kan det jo sies at Amoled skjermen kommer mer til sin rett (både visuelt og med strømsparing) med stock ICS. Det tar nok ikke altfor lang tid før jeg går lei Sense og bytter til ICS, og jeg kommer nok til å bytte frem og tilbake mange ganger ;)

Lenke til kommentar

Forøvrig må jeg melde at GLONASS funker strålende! Vi i Norge nyter godt av teknologien og One S får hos meg posisjon ganske så mye raskere enn på tidligere telefoner. Drev å så på WiFi/GPS-modulene i går hvor jeg ble minnet om at GLONASS faktisk er innebygget. Kjekt!

Lenke til kommentar

Sitter med ett dilemma, jeg er en av dem uheldige som opplever at belegget på den svarte versjonen flasser av.

Etter og ha lest litt så har jeg forstått at viss jeg retunerer telefonen inne 30 dager får jeg en ny.

Stemmer dette?

Kjøpte den på elkjøp den 25 sist måned.

Ser og jeg har fått en liten skrape på ene siden, aner ikke hva som kan være årsaken. Har ikke hatt noe som kan skrape den opp i lommen og jeg har passet godt på telefonen.

Har ikke mistet den i bakken den, hatt noe skarpt i lommen eller noe.

Blir rimelig pissed viss elkjøp vil sende den inn og jeg må vente 4 veker på å få telefon.

 

Kanskje feil plass og poste, men er litt fortvilet.. :p

Lenke til kommentar

Jeg har en svart en, men har foreløpig ikke opplevd noen sånn problemer. Jeg antar at man bare får en ny telefon hvis de opplever feilen? Tviler på at feilen er særlig enkel å fikse på den gamle. Jeg ville hvertfall sendt inn den gamle, fordi jeg kommer til å ha mobilen ganske lenge og da tenker jeg langsiktig :)

Lenke til kommentar

Sitter med ett dilemma, jeg er en av dem uheldige som opplever at belegget på den svarte versjonen flasser av.

Etter og ha lest litt så har jeg forstått at viss jeg retunerer telefonen inne 30 dager får jeg en ny.

Stemmer dette?

Kjøpte den på elkjøp den 25 sist måned.

Ser og jeg har fått en liten skrape på ene siden, aner ikke hva som kan være årsaken. Har ikke hatt noe som kan skrape den opp i lommen og jeg har passet godt på telefonen.

Har ikke mistet den i bakken den, hatt noe skarpt i lommen eller noe.

Blir rimelig pissed viss elkjøp vil sende den inn og jeg må vente 4 veker på å få telefon.

 

Kanskje feil plass og poste, men er litt fortvilet.. :p

 

Hei!

 

Nå er det slik at DOA-perioden er vel kun 7 dager. Derfor frykter jeg at telefonen vil måtte sendes inn før du kan få en ny en. Men dette er opp til forhandler, så du kan forklare saken for dem og si at dette er et kjent problem og at HTC har kommet med en presseutalelse om det hele og at de erstatter telefoner som er påvirket, så kan du kanskje få dem til å gi deg en n telefon på stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...