Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer den ut? Jeg skal kjøpe meg Samsung Galaxy S2 til bursdagen, som er i juli, og vil den fortsatt være bra nok når S3 kommer ut?

JA. S2 vil nok være like bra som det S2 har vært :)

 

Like bra som S3? Får nå ikke håpe det, i såfall går utviklingen bakover!

 

Uansett S2 er og blir en god telefon.

Lenke til kommentar

Når var det den kommer ut i usa? skal der juni mnd.

Skal ha 32-64Gb versjonen.

USA?

Vet ikke om jeg ville ha kjøpt S3 der. Såvidt jeg husker så kommer det en annen S3-versjon der som har en annen prosessor enn den som kommer i Europa. Dette har noe med mobildatanettet som jeg tror bruker en annen standard enn hos oss (tror jeg, husker ikke detaljene her og nå).

 

Jeg tror også at lanseringsdatoen er senere enn hos oss.

 

32-46 gb versjon, hvorfor det? kanskje et dumt spørsmål, men det er nok betydelig billigere å kjøpe 16gb versjonen og så heller sette i et brukbart stort minnekort.

Lenke til kommentar

Når var det den kommer ut i usa? skal der juni mnd.

Skal ha 32-64Gb versjonen.

USA?

Vet ikke om jeg ville ha kjøpt S3 der. Såvidt jeg husker så kommer det en annen S3-versjon der som har en annen prosessor enn den som kommer i Europa. Dette har noe med mobildatanettet som jeg tror bruker en annen standard enn hos oss (tror jeg, husker ikke detaljene her og nå).

 

Jeg tror også at lanseringsdatoen er senere enn hos oss.

 

32-46 gb versjon, hvorfor det? kanskje et dumt spørsmål, men det er nok betydelig billigere å kjøpe 16gb versjonen og så heller sette i et brukbart stort minnekort.

 

Det du tenker på er nok en egen versjon som kan brukes på LTE (4G), da quad-core ikke funker på slike nett. Men den versjonen er nok valgfri. Ville uansett kjøpt i Norge med tanke på rettigheter. Blir den ødelagt har du ingenting hvis du kjøper den i USA, i norge er det 5 år

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har samme problem! Har en sort SGS II nå og tenker at det kunne vært bra med en forandring, men så liker jeg den børstet stål-looken til den blå. Dessuten synes touch-knappene bedre på den blå versjonen. De forsvinner liksom litt med hvit bakgrunn.

 

Hvilken versjon har folket der ute bestemt seg for å kjøpe?

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Når var det den kommer ut i usa? skal der juni mnd.

Skal ha 32-64Gb versjonen.

USA?

Vet ikke om jeg ville ha kjøpt S3 der. Såvidt jeg husker så kommer det en annen S3-versjon der som har en annen prosessor enn den som kommer i Europa. Dette har noe med mobildatanettet som jeg tror bruker en annen standard enn hos oss (tror jeg, husker ikke detaljene her og nå).

 

Jeg tror også at lanseringsdatoen er senere enn hos oss.

 

32-46 gb versjon, hvorfor det? kanskje et dumt spørsmål, men det er nok betydelig billigere å kjøpe 16gb versjonen og så heller sette i et brukbart stort minnekort.

Ok, greit å vite ja.

Det må vel være en plass på nettet som forklarer / viser dem forskjellige versjonene som kommer til dem forskjellige landene?

 

Når var det den kommer ut i usa? skal der juni mnd.

Skal ha 32-64Gb versjonen.

Juni sist jeg sjekket. Husk at det ikke er samme maskinvaren i USA-modellen, den kommer (i likhet med HTC One X) med en Snapdragon S4 dobbelkjerne-prosessor.

Ok, ca samme tid når jeg er i USA og da...

 

Når var det den kommer ut i usa? skal der juni mnd.

Skal ha 32-64Gb versjonen.

USA?

Vet ikke om jeg ville ha kjøpt S3 der. Såvidt jeg husker så kommer det en annen S3-versjon der som har en annen prosessor enn den som kommer i Europa. Dette har noe med mobildatanettet som jeg tror bruker en annen standard enn hos oss (tror jeg, husker ikke detaljene her og nå).

 

Jeg tror også at lanseringsdatoen er senere enn hos oss.

 

32-46 gb versjon, hvorfor det? kanskje et dumt spørsmål, men det er nok betydelig billigere å kjøpe 16gb versjonen og så heller sette i et brukbart stort minnekort.

 

Det du tenker på er nok en egen versjon som kan brukes på LTE (4G), da quad-core ikke funker på slike nett. Men den versjonen er nok valgfri. Ville uansett kjøpt i Norge med tanke på rettigheter. Blir den ødelagt har du ingenting hvis du kjøper den i USA, i norge er det 5 år

Hehehe, har 16Gb version, og 64Gb kort nå, og mobilen er fult opp, og kortet er det ikke lenge igjen på heller.

 

En del musikk og en del bilder & filmer som tas med mobilen + noen filmer(noen filmer til meg og noen til guttungen når det trengs). Så plass er det ALDRI nok av.

Jeg venter nok på 32/64Gb versjonen tror jeg.

 

 

EDIT

Annen ting så har jeg sjeldent hatt mobilen mer enn 1år anyway.

Og kommer til å bytte ROM uansett, så det er heller ikke viktig med norsk/skandinavisk utgave...

Jeg priotere 32/64Gb versjonene om dem fungere i Norge, og er samme gode spec, eller har bedre spec ellers i utlandet

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Bilde av hvit flip cover fra netonnet:

 

samsung-flipcoverceramicwhites3(172258)-Large.jpg

Er det noen som har link til en side som selger dette coveret (enten i inn- eller utland) med levering omtrent samtidig som telefonen kommer på markedet?

 

Vil gjerne ha noe sånt på fra dag 1 og ikke måtte vente 3-4 uker med en 'ubeskyttet' telefon :)

 

Har sett at både komplett og Netshop selger disse flipcoverne.

Lenke til kommentar

Jeg priotere 32/64Gb versjonene om dem fungere i Norge, og er samme gode spec, eller har bedre spec ellers i utlandet

Det eneste jeg vet om 32GB er at de selges av noen få teleselskap pr dato.

Det er ett i England og Sveits hvertfall, men jeg antar de er bundlet opp mot abonnementer hos de. Etter 30 dager, så skal 32GB kunne selges av andre aktører.

 

Vedrørende USA og kompabilitet, så er vel problemet at de bruker CDMA-datatrafikk og ikke helt samme frekvenser som oss. Det var jo problemer med den nye iPad som hadde 4G men uten å støtte våre frekvenser :green: .

 

Jeg tror forøvrig at SIII godt kan støtte større minnekort enn 64GB (128 eller 256 når de kommer?). Gamle SII hadde vel specs på at den støttet 32GB til noen prøvde 64GB.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Når var det den kommer ut i usa? skal der juni mnd.

Skal ha 32-64Gb versjonen.

USA?

Vet ikke om jeg ville ha kjøpt S3 der. Såvidt jeg husker så kommer det en annen S3-versjon der som har en annen prosessor enn den som kommer i Europa. Dette har noe med mobildatanettet som jeg tror bruker en annen standard enn hos oss (tror jeg, husker ikke detaljene her og nå).

 

Jeg tror også at lanseringsdatoen er senere enn hos oss.

 

32-46 gb versjon, hvorfor det? kanskje et dumt spørsmål, men det er nok betydelig billigere å kjøpe 16gb versjonen og så heller sette i et brukbart stort minnekort.

 

Det du tenker på er nok en egen versjon som kan brukes på LTE (4G), da quad-core ikke funker på slike nett. Men den versjonen er nok valgfri. Ville uansett kjøpt i Norge med tanke på rettigheter. Blir den ødelagt har du ingenting hvis du kjøper den i USA, i norge er det 5 år

Hvor mange kommer til å ha denne i 5 år da...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...