Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett bla. har forsatt 29. mai som leveringsdato på den blå.

 

Venter forsatt spent på når Telenor kommer ut med forhåndsbestilling. Men så er det om jeg tør vente så lenge, i tilfelle deres tilbud ikke er så bra. Har telenor fra før, og er med i frifamilie, derfor avventer jeg det litt, men er villig til å skifte operatør vis noen andre har mye bedre tilbud. Hva tenker dere?

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Komplett bla. har forsatt 29. mai som leveringsdato på den blå.

 

Venter forsatt spent på når Telenor kommer ut med forhåndsbestilling. Men så er det om jeg tør vente så lenge, i tilfelle deres tilbud ikke er så bra. Har telenor fra før, og er med i frifamilie, derfor avventer jeg det litt, men er villig til å skifte operatør vis noen andre har mye bedre tilbud. Hva tenker dere?

Netcom har foreløpig beste tilbudet. Kjenner jeg telenor rett blir de dyrere. Sjekk utregningen min lengre opp for betcom vs chess

Lenke til kommentar

Fant litt/noe av infoen jeg trenger

 

Galaxy S3 Carriers in the USA and Release Date

 

If you want to be updated by Samsung themselves on the release of the device in the USA then you can use their registration page to get all the inside news on the launches and exclusive offers as soon as they are made. All the big names, and some smaller ones are listed as the carriers and this list includes:

AT&T

C Spire Wireless

Metro PCS

Sprint

T-Mobile

US Cellular

Verizon

Different carries may, however, sell different versions of the device. We know for a fact that there will be a 3G and 4G LTE version. Even so, Samsung still insists on the warning “features and look may vary”. Another important thing to note is that the old rumors that the USA model will not have the quad-core processor still remains. It is said that the same thing that happened to HTC One X, will happen to Samsung’s flagship. The quad-core may be dropped for the SnapDragon S4 instead. With so many tricks and variations, you make sure you read the label before you buy anything!

The worst thing right now is that we don’t know when it will hit the stores in the USA! Current reports say it is impossible to expect it in May and that perhaps June or July will be the answer to this question. A tour in New York as a launch event is planned, but the date is unknown.

As far as the Galaxy S3 price in the USA goes, it is expected to cost $700 for the unlocked version and $199-299 with a two year contract. In all honesty, that doesn’t sound too bad at all!

 

700 US$ = 4 189.98593 Norwegian kroner

 

Kilde: http://www.thegalaxys3.com/

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Jeg ringte Netcom. de sa at det var levering av blå i uke 23-24. Altså en uke etter hvit.

 

Snakket med Netcom, og det virker som om dette kun gjelder for bestillinger nå. De som bestilte tidlig har visstnok fortsatt samme forventede levering, altså i uke 22.

Her er svaret jeg fikk, er i hvertfall slik jeg tolker det:

 

Få Mest Mulig ut av NetCom

Hei, dette er forventet leveringstid ved bestilling nå. Forventet leveringstid ved bestilling før står fortsatt som dato etter informasjonen vi har mottatt. Mvh Thomas

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...