Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så vanskelig å enten bytte launcher eller "skinne" hele UI'et hvis man misliker Touchwiz så sterkt. Har ikke likt TW på GS2 og brukt alternativer fra dag en men skal gi det en sjanse på GS3 siden det faktisk ser mer gjennomført ut denne gangen.

 

Forresten, vet du hvor lang tid det tar å lade GS3, mobifil?

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Hvem er spurt i disse meningsmålingene? XDA? Om jeg spør min kone om hun hater Touchwiz, så spør hun "hva er touchwiz". Det svaret hadde du fått om du hadde spurt ett statistisk representativt utvalg av S2-eiere også.

 

Var en undersøkelse utført av Amplicate, så det er ikke tech geeks som har svart der.

Er jo egentlig så enkelt som å la en helt tilfeldig person på gata prøve feks. One X og S III, etterpå spør du hva personen mener ser best ut og liker best. I det gitte tilfellet vil nok tom. mer en 78% foretrekke HTC Sense, det ser bedre ut og gir et godt førsteinntrykk.

Men selvsagt, det finnes mennesker som også foretrekker TouchWiz, for dem er det selvsagt positivt at telefonen kommer med det, men for min del (og helt klart mesteparten der ute) er det negativt.

 

Det jeg stusser på er at ingen biter seg merke i hva jeg skrev om sikkehetstestene vi har kjørt på S III!! Det er virkelig noe å rope hurra for.

 

Det er ikke så vanskelig å enten bytte launcher eller "skinne" hele UI'et hvis man misliker Touchwiz så sterkt. Har ikke likt TW på GS2 og brukt alternativer fra dag en men skal gi det en sjanse på GS3 siden det faktisk ser mer gjennomført ut denne gangen.

 

Forresten, vet du hvor lang tid det tar å lade GS3, mobifil?

 

Nei det vet jeg ikke, lader den om natta av gammel vane, selv om den strengt tatt ikke behøver lading hver natt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke så vanskelig å enten bytte launcher eller "skinne" hele UI'et hvis man misliker Touchwiz så sterkt. Har ikke likt TW på GS2 og brukt alternativer fra dag en men skal gi det en sjanse på GS3 siden det faktisk ser mer gjennomført ut denne gangen.

 

Forresten, vet du hvor lang tid det tar å lade GS3, mobifil?

 

Jeg leste et sted at en full opplading tar 4 timer. Husker dessverre ikke hvor jeg leste det.

Lenke til kommentar

Hvem er spurt i disse meningsmålingene? XDA? Om jeg spør min kone om hun hater Touchwiz, så spør hun "hva er touchwiz". Det svaret hadde du fått om du hadde spurt ett statistisk representativt utvalg av S2-eiere også.

Helt riktig det der.

Jeg er SII eier....

Hva er Touchwiz?

En hel haug av det dere prater om jeg ikke forstår. Men, dette ordet går igjen....

 

Hilsen tilårskommen SII eier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men selvsagt, det finnes mennesker som også foretrekker TouchWiz, for dem er det selvsagt positivt at telefonen kommer med det, men for min del (og helt klart mesteparten der ute) er det negativt.

 

Vel, med tanke på salgstallene for Galaxy S, S II og Note kan en vel anta at TW ikke er negativt for "mesteparten der ute".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men selvsagt, det finnes mennesker som også foretrekker TouchWiz, for dem er det selvsagt positivt at telefonen kommer med det, men for min del (og helt klart mesteparten der ute) er det negativt.

 

Vel, med tanke på salgstallene for Galaxy S, S II og Note kan en vel anta at TW ikke er negativt for "mesteparten der ute".

 

"mesteparten der ute" kjøper nok ikke Samsung fremfor f.eks HTC på grunn av TouchWiz. Samsung har enkelt og greit laget de beste androidtelefonene de siste årene og har markedsført de bedre enn konkurrentene. Tviler på at de hadde solgt merkbart bedre eller dårligere om de kjørte Sense eller stock android.

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Det største problemet med TouchWiz er utseendet. De bruker ikoner som for meg fremstår rettet mot barn og fonten i UIen ser mindre bra ut.

 

Det første jeg tenker på med denne kommentaren er iOS. Folk kjøper jo iPhones eller iOS enheter i bøtter og spann uansett på hvor stygge ikonene i iOS ser ut. Ja, ikonene i iOS ser kvalmende ut.

 

Så hvorfor skulle dette være noe problem med TouchWiz da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...