Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyplassene her til lands har begynt å bruke NFC løsninger. Da iform av et lite klistremerke (frimerkestørrelse) som du får fra flyselskapet som du klistrer bak på feks tlf din. Dette funker som boardingpass både i sikkerhetskontroll og ved gate med at du holder denne opp med en liten grå flate der det står "NFC". Dette i likhet med ymse betalingsløsninger blir vel integrert i software på telefoner etterhvert.

Lenke til kommentar

Er litt spent på det her. Som iPhone mann siden den første utgaven, så føler jeg at tiden er moden for å for alvor teste ut Android. Ting begynner unektelig å se forferdelig bra ut, samt at jeg vil prøve et større display. Jeg må også innrømme at Project Glass frister veldig når den tid kommer. Det er som den gamle gadgetfreaken i meg våkner fra dvale igjen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

helt riktig jorang.

hadde han skrevet at bildene blir litt uklare i mørke omgivelser i forhold til one x, så kan det jo hende det stemmer. men bare å skrive at kamera er dårligere kan jo være så mye, og hvordan personen selv bruker det. den som leser er ikke sikkert bruker den på samme måte.

og mobifil, jeg håper ikke du er anmelder av telefon, å skrive touchwiz som et minus er helt bak mål, det er din mening, og trenger ikke være i realiteten.

 

Jeg er ikke anmelder av telefoner, som jeg har presisert tidligere. Jeg tester helt andre aspekter ved telefonene.

Ja at TouchWiz er et minus er min mening, men da vil jeg stille dette spørsmålet tilbake til deg: Hva er bra med TouchWiz? Når man skal se på aspekter er det naturlig å sette det opp mot hva konkurrentene tilbyr, i så måte er kanskje TouchWiz den dårligste og minst pene UIen på markedet.

 

Etter å ha brukt kameraet en god del i dag vil jeg rette opp min negative holdning til det, det holder mål og leverer bedre bilder en One X. Kameraet i One X virker dog for min del en del kjappere, men til gjengjeld klarer jo ikke One X å filme skikkelig i 720p eller 1080p, det gjør S III. Så kameraet vil jeg nå ha som et pluss, vell og merke får man bedre kamera på telefoner i dag men det er absolutt godkjent :)

 

jorag: Er det mitt hjerte du tenker på? At mine meninger er farget av dette?

I såfall tar du feil, lytt til samme sang på samme headset på S III, One X og Xperia S å jeg lover deg at du vil høre forskjell i lydkvalitet!

Endret av mobifil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ja, en ting til! Har testet sikkerheten skikkelig i dag å den er GODKJENT!

Gode nyheter for enkelte, den er langt sikrere en One X som falt helt gjennom da vi testet den.

 

Har ikke fått testet mottaker (signal og dekning) helt ferdig i dag, men virker foreløpig som den gjør en bra figur på dette punktet også! I første del kan det virke som den slår One X her også.

Lenke til kommentar

Hva er bra med TouchWiz?

 

Den er veldig enkel å bruke og tar ikke opp en masse unødvendig plass og bruker ikke mye ressurser som HTC Sense 4 f.eks gjør (joda, vet at Sense 4 har blitt bedre enn tidligere Sense versjoner, men er ikke langt så nært TouchWiz på disse tingene enda).

 

Også er TouchWiz veldig smooth. Og disse tingene er for det meste hva brukerne vil ha.

 

Kan du forklare på hva som er dårlig med TouchWiz for den vanlige mannen i gata?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hva er bra med TouchWiz?

Den er veldig enkel å bruke og tar ikke opp en masse unødvendig plass og bruker ikke mye ressurser som HTC Sense 4 f.eks gjør (joda, vet at Sense 4 har blitt bedre enn tidligere Sense versjoner, men er ikke langt så nært TouchWiz på disse tingene enda).

Også er TouchWiz veldig smooth. Og disse tingene er for det meste hva brukerne vil ha.

Kan du forklare på hva som er dårlig med TouchWiz for den vanlige mannen i gata?

Det største problemet med TouchWiz er utseendet. De bruker ikoner som for meg fremstår rettet mot barn og fonten i UIen ser mindre bra ut.. TouchWiz er også en så stor del av S III at man ikke får følelsen av ICS (litt satt på spissen), men UI er så lik den på S II at man da må sette TouchWiz som et minus, akkurat dette punktet er noe jeg helt oppriktig tror kommer til å skuffe mange kjøpere. Som om ikke det var nok har meningsmålinger vist at 78% av de svarte hatet TouchWiz, det er et klart flertall.

 

Ser du skriver at kamera ikke er så kjapp som one x. Det kan kanskje ha med software å gjøre. Ser i andre testet at det skrytes av av kamera er lynkjapt, og tar bilder med en gang det trykkes.

Helt klart, det kan skyldes software, men One X er også kjapp til å ta bildet. Uansett er begge noen sinker mot Xperia S igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...