Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men gjelder det alle som bestilte den blå? Eller blir det forskjellsbehandling mellom de som bestilte tidlig og sent?

Lurer litt på dette jeg og; hele poenget med forhåndsbestilling (som jeg har inne hos NetCom - på en blå...) er jo å få den tidlig. De må da si i fra til kundene hvis den blå kommer senere enn den hvite :(

Lenke til kommentar

Men gjelder det alle som bestilte den blå? Eller blir det forskjellsbehandling mellom de som bestilte tidlig og sent?

Lurer litt på dette jeg og; hele poenget med forhåndsbestilling (som jeg har inne hos NetCom - på en blå...) er jo å få den tidlig. De må da si i fra til kundene hvis den blå kommer senere enn den hvite :(

 

Hoi.

 

Var innom NetcomShop Oslo City og de kunne informere om at den blå er forsinket, rett og slett. Virker som det er flere som melder om det samme. Hvite er vel det sikreste valget for nå er den informasjonen jeg har fått.

 

Sist jeg kan huske så mye hysteri og forhåndsbestillinger så var det for iPhone... Regimeskiftet er et faktum? :p

Lenke til kommentar

Virker som det er flere som melder om det samme. Hvite er vel det sikreste valget for nå er den informasjonen jeg har fått.

Fillern, og jeg som la inn bestilling hos NetCom sånn ca 1 minutt etter at jeg mottok mailen om at forhåndsbestillingen var åpnet for å være langt foran i køen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...