Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På side 19 begynte jeg på en oversikt, bilder, spec osv... hadde det ikke vært en ide om trådstarter la den inn i første posten sammen med en poll blå/hvit?

 

Så slipper vi å fylle side opp og ned med tull...

 

Trådstarter er en grinebiter så jeg tror neppe han gidder å gjøre noe som helst med førsteposten:-!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra komplett.no. Hva synes dere om det?

 

Edit: Jeg går fra HTC Desire til denne.

 

Hva er så interessant med hva vi mener om det????

 

Jeg ser at det har vært litt diskusjon om hvor dere har bestilt, hvor raskt vedkommende butikk vanligvis sender varen, og hvor vanlig det tidligere har vært at forsendelsen har blitt utsatt. Så også at noen allerede hadde fått beskjed om at forsendelsen var utsatt fra deal.no eller hvor det var.

 

Men jeg har ikke sett at noen har nevnt komplett.no, som er en stor butikk. Derfor spør jeg om noen har noen mening om komplett.no som butikk å kjøpe sgs2 fra.

Lenke til kommentar

Noen tester på denne?

Skal kjøpe meg ny telefon nå, er denne å anbefale foran f.eks. HTC X One?

Det finnes flere previews om denne og HTC X One, og de er delte om hvilken som er "best".

 

Jeg har vurdert mine preferanser, bl.a. hvor fornøyd jeg er med min nåværende S2, og har derfor bestillt S3.

Jeg har hatt HTC tidligere, var fornøyd med det da, men foreløpig så holder jeg meg til mitt "nåværende" merke.

Jeg vurderte X One da den kom, og for meg så var det to "mindre" punkt som gjorde at jeg ville vente og se nærmere på S3. Så vidt jeg husker så har X one "ikke utskiftbart" batteri og tar heller ikke minnekort. To punkt som kanskje ikke har noen reell betydning egentlig, men jeg var ikke så veldig "happy" over dette.

 

Men jeg ser ingen grunn til å la andre "bestemme" hvilke merker jeg skal kjøpe, uansett om det er telefon eller annet.

Du bør google litt, lese det du kommer over. Hvis du ikke har hastverk venter du til den kommer i fysisk butikk og ser på den og da kan du lese de mer inngående testene.

Uansett stol på dine egne vurderinger og ikke på hva andre (potensielle) fanboys måtte slenge ut av propaganda for eller i mot.

Uansett om du velger X One eller S3, så får du helt sikker en flott telefon, uten at det er så mye ved det andre valget du egentlig vil savne.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra komplett.no. Hva synes dere om det?

 

Edit: Jeg går fra HTC Desire til denne.

 

Hva er så interessant med hva vi mener om det????

 

Jeg ser at det har vært litt diskusjon om hvor dere har bestilt, hvor raskt vedkommende butikk vanligvis sender varen, og hvor vanlig det tidligere har vært at forsendelsen har blitt utsatt. Så også at noen allerede hadde fått beskjed om at forsendelsen var utsatt fra deal.no eller hvor det var.

 

Men jeg har ikke sett at noen har nevnt komplett.no, som er en stor butikk. Derfor spør jeg om noen har noen mening om komplett.no som butikk å kjøpe sgs2 fra.

Komplett er grei nok den, har bestillt mye derfra. Av og til tar det en en dag eller to ekstra fra bestilling er inne til varen er sendt når jeg sammenligner Komplett med ett par andre nettbutikker jeg bruker. Det spiller selvsagt bare en rolle hvis man ikke klarer å vente en dag lenger.

 

Siden jeg reiser på tur noen få dager etter den angivelige dagen telefonene skal være tilgjengelige på nettbutikkene, og det alltid er artig å leke med nye dippedutter på tur, å har jeg valgt å bestille S3 fra Netshop. Etter min erfaring er de raske med å pakke ordrer, og telefonen er jo 300 kr billigere der, så derfor havnet valget mitt der denne gang.

Jeg lever i håpet om å få den i tide, men er realist og må vel kanskje hente den i posten når jeg er tilbake 4-5 dager senere.

Lenke til kommentar
Komplett er grei nok den, har bestillt mye derfra. Av og til tar det en en dag eller to ekstra fra bestilling er inne til varen er sendt når jeg sammenligner Komplett med ett par andre nettbutikker jeg bruker. Det spiller selvsagt bare en rolle hvis man ikke klarer å vente en dag lenger.

 

Siden jeg reiser på tur noen få dager etter den angivelige dagen telefonene skal være tilgjengelige på nettbutikkene, og det alltid er artig å leke med nye dippedutter på tur, å har jeg valgt å bestille S3 fra Netshop. Etter min erfaring er de raske med å pakke ordrer, og telefonen er jo 300 kr billigere der, så derfor havnet valget mitt der denne gang.

Jeg lever i håpet om å få den i tide, men er realist og må vel kanskje hente den i posten når jeg er tilbake 4-5 dager senere.

 

Det er bare gammel vane som gjorde at jeg bestilte fra Komplett. Regner med at jeg er "først i køen" der nå, så hopper ikke over til noen andre nå. 300,- fra og til tåler jeg :-)

Lenke til kommentar

Når kommer den ut? Jeg skal kjøpe meg Samsung Galaxy S2 til bursdagen, som er i juli, og vil den fortsatt være bra nok når S3 kommer ut?

 

Den vil være like god som den var når den var ny, men dersom du har lyst til å kjøpe "det nyeste", så er ikke S2 rett telefon.

Lenke til kommentar

Når kommer den ut? Jeg skal kjøpe meg Samsung Galaxy S2 til bursdagen, som er i juli, og vil den fortsatt være bra nok når S3 kommer ut?

Om ca to uker er Galaxy S3 ute blandt folket :)

Jeg ser at det har vært litt diskusjon om hvor dere har bestilt, hvor raskt vedkommende butikk vanligvis sender varen, og hvor vanlig det tidligere har vært at forsendelsen har blitt utsatt. Så også at noen allerede hadde fått beskjed om at forsendelsen var utsatt fra deal.no eller hvor det var.

 

Men jeg har ikke sett at noen har nevnt komplett.no, som er en stor butikk. Derfor spør jeg om noen har noen mening om komplett.no som butikk å kjøpe sgs2 fra.

Har bestilt min hos Komplett.

Mitt inntrykk er at det kan være en dag lengere levering. Nå er det og faktisk slik at komplett er dyrere på SGS3 enn mange andre butikker. Med frakt så kommer min på 5500kr ca. Dette er i overkant mye spør du meg. Men hva gjør man ikke for å få et produkt fra første forendelse fra importøren? :p

Komplett var nemlig de første jeg fant, som hadde forhåndsbestilling av telefonen.

 

Hadde jeg skulle bestilt nå, ville jeg kjøpt fra ps.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...