Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da mottok jeg telefonen i går kveld og har fått prøvd den litt i går kveld og i morges.

Det aller første inntrykket var faktisk meget negativt. Dette pga. plastkvaliteten, den er virkelig ikke bra og telefonen føles faktisk veldig billig i hånden. Den er også veldig stor, så her kommer de med mindre hender til å få et problem - for å sette det i perspektiv er den merkbart større en One X.

Fargene i displayet virker noe bedre en de har gjort tidligere på Amoled skjermene, men det er fortsatt for oversaturert og temperaturene er ikke korrekte. Ellers ble jeg positivt overrasket over displayet som er bra selv om det er PenTile, dog heller ikke dette på høyde med de beste på markedet.

Telefonen er kjapp og skjermen virker å ha god respons.

Kommer tilbake med mer etterhvert.

 

Ehhh å si at s3 er merkbar større er vel en overdrivelse?

 

Samsung Galaxy S3 vs HTC One X: Dimensions

 

The two handsets are extremely similar in terms of their size and weight. The One X is marginally smaller at 70 x 134 compared to 71 x 137. The couple of millimetres difference is neither here nor there.

 

Samsung’s Galaxy S3 is thinner than the One X but slightly heavier. It measures in at 8.6mm and 133g while the HTC One X is 8.9mm and 130g. The figures are so similar the two phones can be considered the same size and weight.

 

 

Lenke til kommentar

Kan ikke publisere bilder av dev telefonene, telefonen er nummerert på framsiden så det blir tatt, men hvis noen absolutt ønsker det kan de få tilsendt på PM.

 

Jeg er en tester så er derfor jeg har fått telefonen, skal teste sikkerhet og mottak av signal på den. Så DanielL har helt rett.

 

Når jeg snakker om størrelsen så mener jeg ikke One S, men One X. Ja, på papiret er det marginale forskjeller, men jeg snakker om følelsen i hånden å der virker SIII merkbart større.

Endret av mobifil
Lenke til kommentar

Kan ikke publisere bilder av dev telefonene, telefonen er nummerert på framsiden så det blir tatt, men hvis noen absolutt ønsker det kan de få tilsendt på PM.

 

Jeg er en tester så er derfor jeg har fått telefonen, skal teste sikkerhet og mottak av signal på den. Så DanielL har helt rett.

 

Når jeg snakker om størrelsen så mener jeg ikke One S, men One X. Ja, på papiret er det marginale forskjeller, men jeg snakker om følelsen i hånden å der virker SIII merkbart større.

 

Hvilken farge er det snakk om?

 

Har forhåndsbestil den hvite utgaven siden jeg er enig i at blå kan se litt vel plastikkaktig ut, på bilder i hvert fall.

Lenke til kommentar

Det eneste som er under bakdekslet er batteriet, sim slot og micro sd slot. Men på selve batteriet står det Near Field Communication like under Samsung logoen, dette er jo som kjent NFC så teknologien ligger nok i selve batteriet.

 

Forøvrig er mobilen sinnssykt kjapp!!

 

Kan ikke publisere bilder av dev telefonene, telefonen er nummerert på framsiden så det blir tatt, men hvis noen absolutt ønsker det kan de få tilsendt på PM.

 

Jeg er en tester så er derfor jeg har fått telefonen, skal teste sikkerhet og mottak av signal på den. Så DanielL har helt rett.

 

Når jeg snakker om størrelsen så mener jeg ikke One S, men One X. Ja, på papiret er det marginale forskjeller, men jeg snakker om følelsen i hånden å der virker SIII merkbart større.

 

Hvilken farge er det snakk om?

 

Har forhåndsbestil den hvite utgaven siden jeg er enig i at blå kan se litt vel plastikkaktig ut, på bilder i hvert fall.

 

Har fått en hvit

Lenke til kommentar

Ja da mottok jeg telefonen i går kveld og har fått prøvd den litt i går kveld og i morges.

Det aller første inntrykket var faktisk meget negativt. Dette pga. plastkvaliteten, den er virkelig ikke bra og telefonen føles faktisk veldig billig i hånden. Den er også veldig stor, så her kommer de med mindre hender til å få et problem - for å sette det i perspektiv er den merkbart større en One X.

Fargene i displayet virker noe bedre en de har gjort tidligere på Amoled skjermene, men det er fortsatt for oversaturert og temperaturene er ikke korrekte. Ellers ble jeg positivt overrasket over displayet som er bra selv om det er PenTile, dog heller ikke dette på høyde med de beste på markedet.

Telefonen er kjapp og skjermen virker å ha god respons.

Kommer tilbake med mer etterhvert.

Personlig så liker jeg litt farger, og dermed kom S2 godt i land. MEN antar du kan justere denne etter eget ønske som på S2?

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke at så mange klager på designet på s3. Baksiden er gjerne ikke så utrolig fin, men framsiden synes jeg er dritfin og skjermen ser helt fantastisk ut, i alle fall etter det jeg har sett gjennom videoer.

 

Jeg er litt spent på hvordan flip casen fungerer og om det blir irriterende å måtte holde fremsiden av flip casen for å ta bilder, for da kan man jo ikke bare brette den over til baksiden. Noen som har prøvd Note med flip case og kan si noe om hvordan det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...