Gå til innhold

Annonseblokkering skader oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tilleg KAN man jo blokkere banneret med adblock. Regner jeg med, jeg har ikke prøvd (enda). :p

 

red: Nei, man må mekke til noe greasemonkey som blokker alt mellom <bicv*> og </bicv> i tilfelle.

 

Forsøkte ti sekunder å deaktiver adblock, HW, men hvis dere tror noen orker å se på den animerte driten der mens de skal lese artikler, så må dere tro omigjen.

 

Gjentar meg selv: Adblock har sluttet å blokkere annonser, og blokkerer kun forstyrrende animert drit som ingen nettsider med respekt for seg selv har på sidene sine uansett. Rydd opp og meld fra til AdBlock, så er problemet deres løst. Å sippe over at dere har ekstremt irriterende annonser og at dere derfor vel fortjent ikke får vist NOEN annonser når dere bare kan skylde der selv, blir lit... tåpelig.

Endret av NgZ
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, det funket ikke. Var første jeg prøvde.

 

hw.no: Så lenge dere (og andre annonse-visere) ikke forstår at noen ikke ønsker å ofre sin mentale helse (dvs. å måtte leve med animerte reklamer) så vil adblock og tilsvarende overleve. Dette siste påfunnet med den tilfeldige tag'en for å stoppe adblock, vil bare gjøre at en ny og udetekterbar versjon av blokkererne vil oppstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du bestiller en snekker så bestiller du en snekker. Bråket og rotet kommer som følge av at snekkeren skal gjøre det du vil.

Om du browser hardware, så leser du nyheter. Reklamen kommer da som en irriterende følge av at hardware gir det det du vil.

 

Kan tenke meg snekkern blir forbannet når du tar på deg hørselsvernet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg ser at idiot banneret er der fremdeles.. Jeg slutter herved å bruke hardware.no. Skulle dette makkverket dukke opp på akam.no som jeg frekventerer oftere, kommer jeg til å slette alle mine bilde poster (og de har det blitt en del av etterhvert), for så og benytte meg av konkurrerende og ikke minst like gode norske nettsteder! Pga deres sprø påfunn.. har dere nå mistet mine klikk i statistikken for HW.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Slå av AdBlock kommer ikke på tale. Jeg slutter heller å besøke hardware.no sidene. De er ikke allverden uten reklame og med reklame blir det som å få ei gammel oversminka hore i fanget; Mye stæsj og lite konsistens.

 

Kunne vurdert abbo, men da må nok kvaliteten på stoffet økes noen hakk.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Etc

Det er greit å si at du ikkje vil delta lenger, men å komme med noe som blir rett og slett trusler er bare tullete.

 

Trussel?? Jeg har kun presisert fakta!! Jeg kommer ikke til å bruke HW.no lengre, og jeg forsvinner helt ut av nettverket, om dette tullet dukker opp på akam.no.. Var dette vanskelig å fatte?? Det er enkel matematikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...