Gå til innhold

Dark Souls skal terrorisere Windows (PC)


Anbefalte innlegg

Hm, skjønner ikke hva du mener med at jeg ikke tenker. Jeg skrev at jeg håpet pc-spillere kjøpte spillet denne gangen, og siste avsnitt skrev jeg at de ofte valgte å lage dårlige porter. Poenget er at hvis pc-spillere velger å kjøpe spill oftere vil kanskje de fokusere med på pc fremfor konsoll. Det var jo en tid hvor de faktisk fokuserte mer på pc, men det må jo være en grunn til at det har endret seg

 

Hva mener du med at jeg "ikke tenker i det hele tatt"? Og du vil fremdeles ikke oppgi kilde selv om jeg har oppgitt mange, argumentet ditt er tapt.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Poenget er at hvis pc-spillere velger å kjøpe spill oftere vil kanskje de fokusere med på pc fremfor konsoll.

Bare fordi at jeg spiller på PC så er det ikke slik at jeg kommer til å kjøpe dårlige konsollports bare fordi at jeg skal 'bevise' at jeg kjøper spill. Det eneste vi får ut av det er enda mer dritt, fordi vi har bevist at vi kjøper det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da hadde jeg rett!

"FromSoftware wants to closely emulate the console experience as much as possible, and recommends hooking up a controller to the PC"

 

Der ser dere folkens at det faktisk er bedre med en xbox/ps3 kontroll på pc versjonen! trodde dere kunne se slik selv(ren logikk) men nå vant jeg vertfall og det er jeg fornøyd med:) PEACE OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...