Netrum Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Er på ferie enda. Kommer på for fullt når eg er hjemme natt til lørdag. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Asøm. Har lørdagsfri og jeg skal slappe ræva av meg. Får se om jeg ikke bygger meg en kåk på det mæppet deres. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Har ferie nå, så du får nyte fraværet av Lakus-NSA Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Lakus-Con starter i Kroatia i morgen, så det vil nok bli litt mindre aktivitet framover. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Im back bitches, Har vært 3 fantastiske uker uten minecraft! Så nå skal det bygges! 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Så, eh... Server nede? Lenke til kommentar
Jaxier Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Den er låst, fryst eller kræsjet. Ikke godt å si. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Se der ja Har en sterk mistanke om at dette er takket være Skylands. Det samme har skjedd tidligere pga vines som vokser ned i the void der, noe servern klikker i vinkel av. Har tenkt til å flytte hele Skylands til over et hav på Lakusland v2-kartet, men får ikke gjort det fra feriestolen min, så det må vente litt til. I mellomtiden, please dont visit Skylands. Om noen er der nå, /spawn ASAP Beklager, men jeg trodde virkelig den buggen var borte for godt etter sist den skjedde. Og siden jeg er på ferie kan jeg ikke love lynrask respons EDIT: Fått folk ut av Skylands og midlertidig deaktivert portalene dit. Jookur fikk et plaster på såret som jeg håper han tar godt vare på fremover Endret 9. august 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Jookur fikk et plaster på såret som jeg håper han tar godt vare på fremover Kommer til å ende opp som Gollum med det der i hendene for lenge... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 En annen ting Lakus må se på når han kommer hjem: Sand/grus faller ikke i creative... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Dagens gode gjerning: Free The Sheeps ! 2 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Nå utfordrer jeg dere folka til å skryte litt. Jeg har ikke bygget meg noe I v2 enda, og trenger inspirasjon. Kan ikke dere være så greie å poste litt bilder av det dere har laget og bygget slik at jeg kan få en inspirasjonsreise og endelig begynne å bygge noe. Forresten så er det veldig hyggelig å være tilbake igjen. Artige, flinke og hyggelige folk, dere. God server med ålreit aktivitet uten at det blir masete. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Det har sikkert kommet flere nye ting, men her er en liten liste over hvertfall noen ting (jeg er Hairymouse forresten.... lol......). https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705&page=136&do=findComment&comment=21453209 Må få logget inn og tatt noen bilder av gården/minilandsbyen min snart, de som ligger i tråden er litt gamle. Skal se om jeg får stjålet musa til svigermor etterpå *nei fysj* . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 FYI: Stoppet serveren nå for å flytte den over til annen serverhardware. Billigere for meg og samme hardware. Bittelitt bedre faktisk. Kommer tilbake... når den er oppe på den andre serveren. Ikke lengre enn dere har måtte vente før Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 okeei? Hvor langt er du kommet på vei da? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 Hmm tror jeg må spille litt igjen snart. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Er serveren oppe? nope... Hvor lang tid vil egentlig dette ta? Endret 17. august 2014 av Itek Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 Noen ETA? Trenger min daglige dose Lakusland Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. august 2014 Rapporter Del Skrevet 18. august 2014 På tide å sende serveren på nett igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå