Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja :p

 

Har en sterk mistanke om at dette er takket være Skylands. Det samme har skjedd tidligere pga vines som vokser ned i the void der, noe servern klikker i vinkel av. Har tenkt til å flytte hele Skylands til over et hav på Lakusland v2-kartet, men får ikke gjort det fra feriestolen min, så det må vente litt til. I mellomtiden, please dont visit Skylands. Om noen er der nå, /spawn ASAP :hm:

 

Beklager, men jeg trodde virkelig den buggen var borte for godt etter sist den skjedde. Og siden jeg er på ferie kan jeg ikke love lynrask respons :hm:

 

EDIT: Fått folk ut av Skylands og midlertidig deaktivert portalene dit. Jookur fikk et plaster på såret som jeg håper han tar godt vare på fremover :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nå utfordrer jeg dere folka til å skryte litt. Jeg har ikke bygget meg noe I v2 enda, og trenger inspirasjon. Kan ikke dere være så greie å poste litt bilder av det dere har laget og bygget slik at jeg kan få en inspirasjonsreise og endelig begynne å bygge noe.

 

Forresten så er det veldig hyggelig å være tilbake igjen. Artige, flinke og hyggelige folk, dere. God server med ålreit aktivitet uten at det blir masete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har sikkert kommet flere nye ting, men her er en liten liste over hvertfall noen ting (jeg er Hairymouse forresten.... lol......).

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705&page=136&do=findComment&comment=21453209

 

Må få logget inn og tatt noen bilder av gården/minilandsbyen min snart, de som ligger i tråden er litt gamle. Skal se om jeg får stjålet musa til svigermor etterpå *nei fysj* .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...