Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spam :p

 

Fosi: Prøvde å lage et banner jeg og. Minner meg om da jeg spilte Nordicmafia :dremel:

 

javaw2012-09-1614-21HGFGHGFHFGH-2GFHFGSD

 

DP sin var mye mer øyefallende.

gudd!

Eneste jeg vil bemerke er at jeg synes "Lakusland" er litt vanskelig å lese.. Men hvis det bare er meg så kan jeg bytte ut...

 

Her er alternativet:

post-214279-0-53409000-1397486696_thumb.jpg

 

Hvor ble det av hello-kitty banneret?

 

Bannneret skal altså komme opp her:

http://minecraftservers.org/search/lakusland

 

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Det har vært et problem siden 1.7 kom ut med sine forandringer i MCs nettkoding. Jeg har Googlet det stadig vekk og vet maaaange sliter med det, men har ikke funnet noen "fiks". Noen sier at å slette Java sin cache hjelper mot dette, og også blocklag i noen tilfeller, men det er visst ikke noen skikkelig fiks :/

 

Det har skjedd i flere år allerede altså, men med 1.7 virker det som at det har tatt av i forhold til før. Jeg vet hvertfall ikke helt hva jeg skal gjøre på server siden, da alle løsninger jeg finner på ett sted blir avkreftet som en løsning et annet sted.

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at det har litt sammenheng med at mye av koden i MC ble skrevet om til 1.7. Noen steder vil det oppstå feil, og når serveren i tillegg er bygget på bukkit (som igjen ble skrevet om til 1.7.X), vil det nok ta tid å få luket ut de verste feilene.

Her har man nok foreløpig tre valg:

1: Ta tålmodigheten til hjelp og vente på at mojang/bukkitgjengen fikser over tid

2: Reise til Stockholm og filleriste/bitchslappe Jeb_ til han tar hintet og fikser det ASAP

3: Skrive om koden selv. Legge til random sauer som ramler fra himmelen i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...