hean Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Hei... kjøpte XBO m/Fifa og Forza på Expert i dag siden den hadde den inne og ikke Elkjøp der jeg allerede hadde kjøpt. Fikk den for den uvanlige summen 3335,84... Det jeg lurer på siden spillene er digitale... de kan selvsagt ikke selges men følger de med konsoll eller bruker? Fint om noen kunne svare på spørsmålet Følger med konsoll, er et lite ark med en 25 siffer kode på, har du Kinect kan du bruke QR koden for å scanne koden. Edit: leste litt fort her, når du har aktivert koden så blir spillene bundet til Xbox live brukeren din Takker for svar...
tvk85 Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Noen flere enn meg som har problemer med OneGuide? Når jeg åpner "TV Listings" får jeg feil om "We cant reteive TV listings right now". Fungerte fint i går. Jeg har for øvrig koblet meg tilbake til US etter at jeg satte opp OneGuide i Norge først, men som sagt fungerte det fint i går. Kanskje det ikke er mulig å oppdatere TV listings når man er koblet til US?
David_1214 Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Noen flere enn meg som har problemer med OneGuide? Når jeg åpner "TV Listings" får jeg feil om "We cant reteive TV listings right now". Fungerte fint i går. Jeg har for øvrig koblet meg tilbake til US etter at jeg satte opp OneGuide i Norge først, men som sagt fungerte det fint i går. Kanskje det ikke er mulig å oppdatere TV listings når man er koblet til US? Skjedde med meg også. Men husk at det er beta
Ezio Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Om noen er intressert i å kjøpe Kinect(400kr), Diablo ultimate evil edition(350kr) og Titanfall(250kr) for Xbox One, send meg en priv melding.. Burde bo rundt i Drammen/Mjøndalen område, for er ikke fan av å sende ting i posten.
MrHarm Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Selvfølgelig.. Null riper Ikke en digital Kinect altså?
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Lurer på om man kan få kjøpt download kode også for å laste ned Kinect? Hmm...
Fictivision Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Skulle kjøpt den Kinecten da jeg har bestilt meg den hvite Xboxen uten Kinect,men jeg er da langt unna Drammen.
Mr. Pants Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 (endret) [media]https://www.youtube.com/watch?v=YQFiWpp5Y5w[/media]http://www.gamersyde.com/hqstream_forza_horizon_2_launch_trailer-32965_en.html Endret 11. september 2014 av Leflus 3
Ezio Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Selvfølgelig.. Null riper Ikke en digital Kinect altså?Hehe, du vet aldri..
Benbjo Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Blir fattig i høst ser jeg. Destiny, Fifa, Forza, Far cry, Halo, Assassin's Creed, Dragon Age, Sunset Overdrive. Må nok kutte en del og vente. Kommer ikke noe i Januar eller Desember så vidt jeg kan se.
JoseCuervo Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Herre Jesus. Forza Horizont 2 blir deilig. 2
MrHarm Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Blir fattig i høst ser jeg. Destiny, Fifa, Forza, Far cry, Halo, Assassin's Creed, Dragon Age, Sunset Overdrive. Må nok kutte en del og vente. Kommer ikke noe i Januar eller Desember så vidt jeg kan se. Jeg får nyte det å være nokså à jour med alt jeg er interessert i å spille mens det varer.
DeviantFractal Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 (endret) Kjenner en som ble bannet for for å ha "jukset" ved å handle fra rimeligere marketplace i annet land. Alt ble handlet før Xbox One kom til Norge.... Noen andre? Kanskje litt i seneste laget å slenge seg på denne diskusjonen nå, men kom over noen uttallelser som Xbox Norge har gjort på sin Facebook side. Hvis kompisen din fortsatt har problemer, så vis til dette: Her er innlegget de svarer på: Mulig Xbox Norge kan krangle litt på sin egen formulering her, men de fleste vil nok tolke utsagnet i retning av at det gis aksept for å handle spill på annet lands MS Store. Det er Xbox Norge som selv bærer risikoen for tvetydighet ved egne utsagn som berører deres produkter. Om du mot formodning får profilen/konsollen utestengt o.l. fra XBL så vi du nok stille en god del sterkere om du viser til deres egen uttallelse. .. Jeg snakker av erfaring. I forbindelse med egen jobb ble det feilaktig oppgitt i et intervju at vi dekket noe som vanligvis ikke dekkes i en av våre tjenester. Så fremt kunden viser til uttalelsene i denne artikklen dekker vi det, selv om det fremgår av vilkårene at det ikke er inkludert. God kundeservice trumfer noen kroner spart. Endret 11. september 2014 av DeviantFractal 2
Chaw Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Tidenes nedtur, fikk nettopp min nye xbox i hus og det er konstant knitring/hdd ulyd fra øyeblikket den slås på
mrmee Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Jeg var innom Expert i Oslo sentrum i dag og alle Xboxene de hadde var fra samme "lot no": 1425. Så min 6 dager gamle Xbox one må nå på service hos MS Gikk for "advance exchange" varianten deres så krysser fingre for at den jeg får tilsendt oppfører seg bedre (selv om jeg har lest om folk som har fått konsoll tilbake med akkurat samme problem)
Chaw Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hvordan går man fram med advanced exchange?
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Kjenner en som ble bannet for for å ha "jukset" ved å handle fra rimeligere marketplace i annet land. Alt ble handlet før Xbox One kom til Norge.... Noen andre? Kanskje litt i seneste laget å slenge seg på denne diskusjonen nå, men kom over noen uttallelser som Xbox Norge har gjort på sin Facebook side. Hvis kompisen din fortsatt har problemer, så vis til dette: Her er innlegget de svarer på: Mulig Xbox Norge kan krangle litt på sin egen formulering her, men de fleste vil nok tolke utsagnet i retning av at det gis aksept for å handle spill på annet lands MS Store. Det er Xbox Norge som selv bærer risikoen for tvetydighet ved egne utsagn som berører deres produkter. Om du mot formodning får profilen/konsollen utestengt o.l. fra XBL så vi du nok stille en god del sterkere om du viser til deres egen uttallelse. .. Jeg snakker av erfaring. I forbindelse med egen jobb ble det feilaktig oppgitt i et intervju at vi dekket noe som vanligvis ikke dekkes i en av våre tjenester. Så fremt kunden viser til uttalelsene i denne artikklen dekker vi det, selv om det fremgår av vilkårene at det ikke er inkludert. God kundeservice trumfer noen kroner spart. Problemet er vel at i betalingsinformasjonen later vi som at vi bor i USA, og legger frem falske addresser/telefonnummer. Det er nok dette vi kan få problemer med HVIS MS bestemmer seg for å stenge mulighetene for å bruke US marketplace. Er sikker på at en eller annen plass i TOS står det at det kan være straffbart å komme med feilaktige opplysninger. Får bare håpe at de ikke satser noe stort på dette.
mrmee Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hvordan går man fram med advanced exchange? Du får valget når du snakker med de på telefon. Istedenfor at UPS henter konsollen din og at du må vente på at den eller en erstatning kommer tilbake så kommer ny konsoll først, hvor du så pakker inn din gamle konsoll i samme eske og sender tilbake. Det eneste minuset med dette er at de reserverer et beløp på ditt kredittkort som sikkerhet for at du sender tilbake konsollen. (må gjøres innen 14 dager)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå