Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en xbox one smartglass apk fil til andriod? Den er regionlocked på google play :( Orker ikke roote og herje for å låse opp region på nexus 7..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke google glass låst til USA det da. Synntest Linus sa det.

Og att du må ha vpn for å lure dem med ip addresse. Men dem måtte og ha ett bank kort som var registrert i USA. Han fikk låne ett av en for og betale med det.

Ikke noe for meg så ikke sett etter info om det

Skrevet (endret)

Det bra med at Xbox One ikke kommer til Norge før neste år er jo at det blir enda flere og forhåpentligvis bra "release" titler. :p

Og ikke minst at Forza 5 har fått mer innhold. :p

Og jeg er helt enig i at Gran Turisimo 6 til PS3 og ikke PS4 launch title er den merkeligste avgjørelsen en har sett på lenge.

Når du ser hvordan Forza 4 tyner ytelsen i Xbox360 og hva de har fått til i det spillet, så kan en bare glede seg til Forza 6 og muligens 7. :p

Egentlig ikke så merkelig, PS3 har solgt over 80 mill (tror jeg...) og PS4 kommer vel til å selge ihvertfall 2 mill før året er omme. Allikevel synes jeg de kunne laget en litt penere PS4 versjon i tillegg til en PS3 versjon :-) Endret av SirKratoS
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sarkasme på:

Å nei, rapporter om xbox one maskiner som ikke fungere slik de skal!

http://m.neogaf.com/forumdisplay.php?f=2

Det rapporteres om flere 1000 med feil. Ms sier at en failurerate på 20% er normalt for dem.

Sarkasme av:

Regner med vi kommer til æ høre om ps4 og Xbox one som ikke fungerer i noen uker. Slik er det når forbrukerelektronikk selges i millionvis.

Endret av UrgeLoL
Skrevet (endret)

Tror nok han har fått de på telefonen av en annen part ?

Hehe nei da han har vært min amazon sender i flere år med ting amazon ikke kan sende hit som elektronikk og slikt. lirer på nå pm han klarte å skaffe en creed 4 som jeg spurte etter i går oxo

Endret av samco
Skrevet

Hmm, har Microsoft Store Tyskland virkelig vært så udugelige at de ikke har lagt ved tilstrekkelig dokumentasjon med pakken? Står at min er holdt tilbake i Nederland på grunn av manglende kvittering så varen ikke kan eksporteres....

Skrevet (endret)

Hehe nei da han har vært min amazon sender i flere år med ting amazon ikke kan sende hit som elektronikk og slikt. lirer på nå pm han klarte å skaffe en creed 4 som jeg spurte etter i går oxo

Så da har du fått bildene av en annen part som jeg skrev :p Og derav de lite spennende bildene, men gratulerer med ny konsoll !

Endret av Mala
Skrevet

Var ikke i box dette før onsdagen , min bestilling ble lagt in den dagen ms anonserte at norge var i 2014 line up

Da var min 72plass på game liste over forhånds bestillinger og mandag var jeg satt til phaze 2 på antall konsoller de fikk. Men onsdag bekrefter game,jeg ble med for dag en.

Skrevet

Så da har du fått bildene av en annen part som jeg skrev :p Og derav de lite spennende bildene, men gratulerer med ny konsoll !

Ja fra min xone pusher selvsagt :huh:

Skrevet (endret)

Har nettop spurt om bilder av boxen så stay tuned her kjører vi på :closedeyes:

Ble ingen forza 5 eller Creed 4 så amazon fikk nettop en ordre.

temporary-3.jpg

Endret av samco
Skrevet

Gratulerer!

Min ankom oslo for 1 time siden, men står forventet levering på mandag, er vel posten som tar siste etappen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...