Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hver eneste omtale oppsummert:

 

Bra konsoll, men det spiller ingen rolle med så få eksklusive titler.

Haha, hva er det for bullshit? De fleste Xbox spillene fås på PC også nå, så eksklusive titler finnes knapt nok lenger på Xbox. Jeg vil ikke si det er en dårlig ting.

 

Men... Bare fordi en tittel ikke er eksklusiv, så betyr det ikke at den ikke kan dra nytte av One X sin kraft kontra de andre konsollene, slik som f.eks Shadow of War.

 

Selvsagt, hvis du ikke tenker lenger enn nesetippen og ikke ser forbi 2017 så skjønner jeg de trekker.

Jeg derimot kjøper One X fordi jeg har 4k tv med HDR og for fremtidige titler, som f.eks Anthem, som ser griselekkert ut.

Endret av Cappo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tikket inn sporingsnummer i Postens app på telefonen min fra Elkjop for 15 minutter siden. Scorpio'en min som også er på vei. :D

Har du fått melding om at den er sendt eller sånn at posten venter på pakke fra elkjop? :D

 

Hvis han fikk samme som meg så er det en melding om at posten har mottatt en melding om at en pakke er på vei. Så langt er ihvertfall ikke min registrert noe sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hver eneste omtale oppsummert:

 

Bra konsoll, men det spiller ingen rolle med så få eksklusive titler.

Ikke de anmeldelsene jeg har lest, men til gjengjeld så er anmeldelsene nesten en kopi av anmeldelsene til PS4 Pro når den kom. Både de negative og de positive sidene nevner akkurat det samme, men jeg tror Microsoft kommer til å være flinkere med fremtidig støtte.

Lenke til kommentar

Synes HighDefDigest sitt review av Xbox One X oppsummerer det greit.
 

 

Thanks to its power and usability, the Xbox One X is the current living room console champion. Period.
Pick up the One X if you have an HDR-capable display and killer surround sound and want to get the most out of your gaming and multimedia experiences. You won't look back.

 

For everyone else, the Xbox One S is still an impressive machine priced to sell. Stick with the One S if you're on a budget, are only a casual gamer, or don't yet have any plans to buy a large 4K HDR TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må nok selv bare smøre meg med tålmodighet, MS store har glemt og levert inn noen papirer, dette blir fikset ikke før Mandag. Når pakken kommer til Oslo tar Posten over sendingen så jeg har mest sannsynlig Xbox One X 13 November, hadde jeg visst det ble så treg levering hadde jeg aldri brukt MS store, skuffende.

Det er utrolig kjipt :( Og veldig dårlig av MS Store. Bestilte du vanlig eller scorpio edition fra microsoft store norge?

 

Lurer på om de har glemt å sende inn papirer på flere ordre. Jeg bestilte Scorpio edition på minuttet det gikk live men ikke fått noe sendingsinfo enda.

Lenke til kommentar

 

 

*snip*

 

Ser ut som CPUen på flere måter blir litt flaskehals her.

Ja for CPU tunge spill så er det lite å hente. Men ganske så dramatisk forskjell på spill som skalerer bra. Er veldig spent på å se hvordan Red Dead Redemption ser ut på X.

Det har vel låst oppløsning på Xbox 360,så tviler i grunn på at vi får se store endringer.

Lenke til kommentar

Virker å være utrolig godt designet på innsiden den konsollen der altså :) Kudos til MS!

Er ikke like opptatt av strømforbruket som de var der, men ja enig Mala. Ser virkelig ut til at det designet bak konsollen er av høy kvalitet.

Håper også at det arbeidet de har lagt ned i X blir med videre til neste generasjon konsoll fra MS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...