Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde ut lenger? (samleie)


Anbefalte innlegg

For meg er det ikke noe problem å få orgasme når jeg og kjæresten min har samleie. Det er bare å kjøre hard på i 30 sekunder så får jeg orgasme. Men probemet er da at dama ikke får det, og det er ikke slik man tilfredstiller sin partner. Jeg prøver å kjøre på litt sakte..da kan jeg holde ut litt lenger, men da tar det igjenn mye lenger til før dama kommer, for hun liker tydligvis at det skal gå litt fort for ser. Og da er man jo like langt.

En annen ting jeg prøver å gjøre er å ta en runk en time eller to før vi skal ha samleie (det er jo noe jeg selfølgelig gjør i all hemmelig het på toalettet, eller før hun kommer hjem fra jobb) og da kan jeg holde ut litt lenger, men baksiden er at jeg mister veldig lett ereksjonen, spesielt vis det er hun som er over meg. Kan det komme av at jeg runket tidligere?

Ellers så runker jeg selv om jeg har kjæreste...Kan det være med på å ødelegge sexlivet. Burde jeg holde meg kun til samleie og ikke runking?

Ofte merker jeg at jeg har en mye hardere ereksjon på morgen enn på en kvelden etter en lang dag..hva kan det komme av?

Noen som har noe stalltips på hvordan man holde på ereksjonen, samt holde ut lenger? Anonym poster: d474def02d2b210034e10934defc265d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mind over matter sier jeg da. Som det sies, at hvis du kan klare og holde ut lenge når du er alene med samme megde stimulans, så vet du at du kan klare det sammen med henne også. Eneste jeg kan komme på og si er konsentrer deg riktig, ellers må du abre finne ut resten selv. Men du kan nok finne mer forklaring og hjelp om dette online enn det jeg klarer og forklare her.

Lenke til kommentar

For meg er det ikke noe problem å få orgasme når jeg og kjæresten min har samleie. Det er bare å kjøre hard på i 30 sekunder så får jeg orgasme. Men probemet er da at dama ikke får det, og det er ikke slik man tilfredstiller sin partner. Jeg prøver å kjøre på litt sakte..da kan jeg holde ut litt lenger, men da tar det igjenn mye lenger til før dama kommer, for hun liker tydligvis at det skal gå litt fort for ser. Og da er man jo like langt.

Oral, hender, leketøy m.m. Sex kan være så mye mer enn samleie.
En annen ting jeg prøver å gjøre er å ta en runk en time eller to før vi skal ha samleie (det er jo noe jeg selfølgelig gjør i all hemmelig het på toalettet, eller før hun kommer hjem fra jobb) og da kan jeg holde ut litt lenger, men baksiden er at jeg mister veldig lett ereksjonen, spesielt vis det er hun som er over meg. Kan det komme av at jeg runket tidligere?
Du sier det ene følger på det andre, og svarer på ditt eget spørsmål :)
Ellers så runker jeg selv om jeg har kjæreste...Kan det være med på å ødelegge sexlivet. Burde jeg holde meg kun til samleie og ikke runking?
Hvilke negative konsekvenser tror du det har hos deg? At det er strengt forbudt har jeg forøvrig inntrykket av at er en veldig gammeldags holdning.
Ofte merker jeg at jeg har en mye hardere ereksjon på morgen enn på en kvelden etter en lang dag..hva kan det komme av?
Igjen svarer du litt på ditt eget spørsmål. «Lang dag». I tillegg til fenomenet «morgenbrød».
Noen som har noe stalltips på hvordan man holde på ereksjonen, samt holde ut lenger?
Tja, i tillegg finnes det jo bedøvende kremer, kondomer som har slike på seg, m.m. Dette er et veldig vanlig spørsmål, og det finnes side opp og ned om det på Internett.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...