Gå til innhold

– Elder Scrolls Online annonseres i mai (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De klarte ikke å la være nei. Jævla idioter. Fatter ikke hvorfor utviklere gidder å kaste bort så sinnsykt mye penger på noe som ikke vil fungere uansett.
Ja, dette vet nok du mye om! Du burde sende meningen din til Todd Howard, for han bryr seg sikkert om hva enda en i hylekoret sier. Stå på!
Man kan gi tonnevis av eksempler, men når alt går i alt så har hylekoret oftere rett enn ikke. Jeg sier ikke hver gang, men oftest. Er ingen ny MMO som har klart å bygd opp noen solid kundebase siden alle vil prøve det, men går tilbake til WoW etter noen uker eller en mnd. Men de prøver seg uansett, selv om de ikke har noen banebrytende ideer, bare et stort navn. Og det er ikke nok. Se star wars lol.
Et godt eksempel på dette er Dragon Age 2. Et meget kompetent spill som gjorde mange fantastiske ting. Likevel vil det bli husket som et dårlig spill. Det er bare veldig, veldig trist.
Diskusjon avsluttet.
Du beviser jo selv hva jeg mener. I rest my case.

 

Du kan ha mange gode meninger, og jeg skulle prøvd å være objektiv og ikke være en del av hylekoret du klager om. Men når du forteller meg at Dragon Age 2 er et kompetent spill så kan jeg ikke ta deg seriøst lengre.

 

Og det er en god grunn for at folk klager over Dragon Age 2 og det er nettopp fordi det absolutt ikke er et kompetent spill i det hele tatt. Når fanbasen klager over spillet da burde det komme et lys i hodet ditt også, for det er ikke ofte det skjer.

 

Men det virker for meg som om at du misliker at folk ikke liker enkelte spill, kanskje spill du liker? kanskje du er en av de som synes at folk som ikke har noe godt å si om spill bare burde være stille og ikke si meningen sin, for da er de en del av hylekoret? det er da ikke rett, er jo et diskusjonsforum.

Endret av Stormwolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg følte virkelig ikke jeg fikk noe ut av spillopplevelsen. det var ikke noen interessant oppdrag, alt føltes som en jobb jeg måtte få gjort. combat var ganske kjipt. historien var helt grei, og spillet så fint ut, men jeg greide ikke å virkelig sette meg inn i spillet.

Lenke til kommentar

Høres ut som RPG ikke er helt din sjanger :p

 

Dragon Age 1 har MYE bedre story. Combat er bedre i det første, litt mer komplisert. Fiender i 1ern kommer ikke hoppende frem i bølger som DA2 gjør heller, og det er et stort pluss i min bok. Og du har mange episke områder å utforske og ikke samme gamle byen om og om igjen som 2ern. Quester i 1ern er som du kan forvente i et RPG spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
De klarte ikke å la være nei. Jævla idioter. Fatter ikke hvorfor utviklere gidder å kaste bort så sinnsykt mye penger på noe som ikke vil fungere uansett.
Ja, dette vet nok du mye om! Du burde sende meningen din til Todd Howard, for han bryr seg sikkert om hva enda en i hylekoret sier. Stå på!
Man kan gi tonnevis av eksempler, men når alt går i alt så har hylekoret oftere rett enn ikke. Jeg sier ikke hver gang, men oftest. Er ingen ny MMO som har klart å bygd opp noen solid kundebase siden alle vil prøve det, men går tilbake til WoW etter noen uker eller en mnd. Men de prøver seg uansett, selv om de ikke har noen banebrytende ideer, bare et stort navn. Og det er ikke nok. Se star wars lol.
Et godt eksempel på dette er Dragon Age 2. Et meget kompetent spill som gjorde mange fantastiske ting. Likevel vil det bli husket som et dårlig spill. Det er bare veldig, veldig trist.
Diskusjon avsluttet.
Du beviser jo selv hva jeg mener. I rest my case.

 

Du kan ha mange gode meninger, og jeg skulle prøvd å være objektiv og ikke være en del av hylekoret du klager om. Men når du forteller meg at Dragon Age 2 er et kompetent spill så kan jeg ikke ta deg seriøst lengre.

 

Og det er en god grunn for at folk klager over Dragon Age 2 og det er nettopp fordi det absolutt ikke er et kompetent spill i det hele tatt. Når fanbasen klager over spillet da burde det komme et lys i hodet ditt også, for det er ikke ofte det skjer.

 

Men det virker for meg som om at du misliker at folk ikke liker enkelte spill, kanskje spill du liker? kanskje du er en av de som synes at folk som ikke har noe godt å si om spill bare burde være stille og ikke si meningen sin, for da er de en del av hylekoret? det er da ikke rett, er jo et diskusjonsforum.

 

Dragon Age 2 hadde blitt langt bedre mottatt hvis det ikke hadde vært oppfølgeren til DA: Origins. Og nei, det betyr ikke det samme som at DA2 ikke hadde trengt å være et DA-spill. Fortell meg hva som ikke er kompetent med DA2. Det har et fantastisk kampsystem, gode figurer og generelt interessante miljøer. Det som er et ankepunkt er at miljøene åpenbart blir gjenbrukt for mye.

 

I mine øyne er det stort sett alltid de som tror de er ordentlige fans som faktisk klager på et spill, som for eksempel i DA2 sitt tilfelle. Men det de samme fansene glemmer er at Origins solgte langt bedre på konsoll enn det gjorde på PC, noe som Bioware selvfølgelig må ta høyde for. Det samme er tilfellet med spill som Crysis 2, Skyrim, Fallout 3, Mass Effect 3, osv.

Lenke til kommentar

Høres ut som RPG ikke er helt din sjanger :p

 

Dragon Age 1 har MYE bedre story. Combat er bedre i det første, litt mer komplisert. Fiender i 1ern kommer ikke hoppende frem i bølger som DA2 gjør heller, og det er et stort pluss i min bok. Og du har mange episke områder å utforske og ikke samme gamle byen om og om igjen som 2ern. Quester i 1ern er som du kan forvente i et RPG spill.

rpg er definitivt min sjanger, det var bare et problem for meg i da 2 at questene ikke føltes som om de betydde noe, og at alt bare var noe jeg måtte gjøre for å bli ferdig med spillet. historien var grei, men jeg følte ikke noen av karakterene hadde en skikkelig dyp personlighet, alt føltes bare veldig grunt og simpelt.
Lenke til kommentar
De klarte ikke å la være nei. Jævla idioter. Fatter ikke hvorfor utviklere gidder å kaste bort så sinnsykt mye penger på noe som ikke vil fungere uansett.
Ja, dette vet nok du mye om! Du burde sende meningen din til Todd Howard, for han bryr seg sikkert om hva enda en i hylekoret sier. Stå på!
Man kan gi tonnevis av eksempler, men når alt går i alt så har hylekoret oftere rett enn ikke. Jeg sier ikke hver gang, men oftest. Er ingen ny MMO som har klart å bygd opp noen solid kundebase siden alle vil prøve det, men går tilbake til WoW etter noen uker eller en mnd. Men de prøver seg uansett, selv om de ikke har noen banebrytende ideer, bare et stort navn. Og det er ikke nok. Se star wars lol.
Et godt eksempel på dette er Dragon Age 2. Et meget kompetent spill som gjorde mange fantastiske ting. Likevel vil det bli husket som et dårlig spill. Det er bare veldig, veldig trist.
Diskusjon avsluttet.
Du beviser jo selv hva jeg mener. I rest my case.
Du kan ha mange gode meninger, og jeg skulle prøvd å være objektiv og ikke være en del av hylekoret du klager om. Men når du forteller meg at Dragon Age 2 er et kompetent spill så kan jeg ikke ta deg seriøst lengre.Og det er en god grunn for at folk klager over Dragon Age 2 og det er nettopp fordi det absolutt ikke er et kompetent spill i det hele tatt. Når fanbasen klager over spillet da burde det komme et lys i hodet ditt også, for det er ikke ofte det skjer.Men det virker for meg som om at du misliker at folk ikke liker enkelte spill, kanskje spill du liker? kanskje du er en av de som synes at folk som ikke har noe godt å si om spill bare burde være stille og ikke si meningen sin, for da er de en del av hylekoret? det er da ikke rett, er jo et diskusjonsforum.
Dragon Age 2 hadde blitt langt bedre mottatt hvis det ikke hadde vært oppfølgeren til DA: Origins. Og nei, det betyr ikke det samme som at DA2 ikke hadde trengt å være et DA-spill. Fortell meg hva som ikke er kompetent med DA2. Det har et fantastisk kampsystem, gode figurer og generelt interessante miljøer. Det som er et ankepunkt er at miljøene åpenbart blir gjenbrukt for mye.I mine øyne er det stort sett alltid de som tror de er ordentlige fans som faktisk klager på et spill, som for eksempel i DA2 sitt tilfelle. Men det de samme fansene glemmer er at Origins solgte langt bedre på konsoll enn det gjorde på PC, noe som Bioware selvfølgelig må ta høyde for. Det samme er tilfellet med spill som Crysis 2, Skyrim, Fallout 3, Mass Effect 3, osv.

 

Svak story, dårlig combat, forenklet talent system, som du nevner, stor gjenbruk av områder, spesielt Kirkwall som da er der hele spillet foregår, equipment systemet til companions, awesome button og sikkert noe til som jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar
De klarte ikke å la være nei. Jævla idioter. Fatter ikke hvorfor utviklere gidder å kaste bort så sinnsykt mye penger på noe som ikke vil fungere uansett.
Ja, dette vet nok du mye om! Du burde sende meningen din til Todd Howard, for han bryr seg sikkert om hva enda en i hylekoret sier. Stå på!
Man kan gi tonnevis av eksempler, men når alt går i alt så har hylekoret oftere rett enn ikke. Jeg sier ikke hver gang, men oftest. Er ingen ny MMO som har klart å bygd opp noen solid kundebase siden alle vil prøve det, men går tilbake til WoW etter noen uker eller en mnd. Men de prøver seg uansett, selv om de ikke har noen banebrytende ideer, bare et stort navn. Og det er ikke nok. Se star wars lol.
Et godt eksempel på dette er Dragon Age 2. Et meget kompetent spill som gjorde mange fantastiske ting. Likevel vil det bli husket som et dårlig spill. Det er bare veldig, veldig trist.
Diskusjon avsluttet.
Du beviser jo selv hva jeg mener. I rest my case.
Du kan ha mange gode meninger, og jeg skulle prøvd å være objektiv og ikke være en del av hylekoret du klager om. Men når du forteller meg at Dragon Age 2 er et kompetent spill så kan jeg ikke ta deg seriøst lengre.Og det er en god grunn for at folk klager over Dragon Age 2 og det er nettopp fordi det absolutt ikke er et kompetent spill i det hele tatt. Når fanbasen klager over spillet da burde det komme et lys i hodet ditt også, for det er ikke ofte det skjer.Men det virker for meg som om at du misliker at folk ikke liker enkelte spill, kanskje spill du liker? kanskje du er en av de som synes at folk som ikke har noe godt å si om spill bare burde være stille og ikke si meningen sin, for da er de en del av hylekoret? det er da ikke rett, er jo et diskusjonsforum.
Dragon Age 2 hadde blitt langt bedre mottatt hvis det ikke hadde vært oppfølgeren til DA: Origins. Og nei, det betyr ikke det samme som at DA2 ikke hadde trengt å være et DA-spill. Fortell meg hva som ikke er kompetent med DA2. Det har et fantastisk kampsystem, gode figurer og generelt interessante miljøer. Det som er et ankepunkt er at miljøene åpenbart blir gjenbrukt for mye.I mine øyne er det stort sett alltid de som tror de er ordentlige fans som faktisk klager på et spill, som for eksempel i DA2 sitt tilfelle. Men det de samme fansene glemmer er at Origins solgte langt bedre på konsoll enn det gjorde på PC, noe som Bioware selvfølgelig må ta høyde for. Det samme er tilfellet med spill som Crysis 2, Skyrim, Fallout 3, Mass Effect 3, osv.

 

Svak story, dårlig combat, forenklet talent system, som du nevner, stor gjenbruk av områder, spesielt Kirkwall som da er der hele spillet foregår, equipment systemet til companions, awesome button og sikkert noe til som jeg ikke kommer på i farta.

 

Kampsystemet, stildesign og karakterbygging var laaangt bedre i DA2 kontra Origins. Awesome button er det mest tullete jeg har hørt i hele mitt liv. Hva gjør det at et angrep ser stilig ut?

Lenke til kommentar

Bethesda er flinke. Det er selvsagt muligheter for at dette KAN bli bra. Men for den som har elsket Elder Scrolls-serien for det den er, singleplayer RPG - regner jeg med har lett for å bli skuffet.

 

Det var da jævlig til sitering ovenfor meg da..

Endret av Quote
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+214asdf125

Kampsystemet, stildesign og karakterbygging var laaangt bedre i DA2 kontra Origins. Awesome button er det mest tullete jeg har hørt i hele mitt liv. Hva gjør det at et angrep ser stilig ut?

Syns kampsystemet ikke klarte å løsrive seg fra D&D-stilen godt nok for meg. Syns også det var grenseløst irriterende at det alltid hopper inn nye fiender fra ingensteder nesten hver eneste gang man slåss, men det går vel ikke på kampsystem mer enn på generell design.

 

Stildesignen var vel grei nok, og jeg regner med at i fremtiden vil DA2 være det penere spillet på grunn av stilisert design, men det blir litt som kampsystemet i at det ikke distanserer seg nok for min del. Føles liksom litt halvhjertet.

 

Litt synd med all gjenbruken som resulterte i at spillet føltes som det fant sted i et filmstudio. Starter bare i samme hula på et annet sted så ser det ut som et helt nytt område! Problemet er naturligvis at vi styrer kameraet selv.

Lenke til kommentar

http://www.gamasutra...php?story=16368

 

Ja... blir enda mer skeptisk hvis de skal bruke samme engine som SWTOR...(?)

Blir for tamt i Tamriel universet.

 

Virker rett og slett ikke sannsynlig slik jeg ser det nå at der blir TES MMO.

 

Hvis Elder Scrolls skal spilles i den motoren er spillet allerede ødelagt.

 

Visste du at Modern Warfare 3 kjører på en modifisert versjon av Quake 3-motoren? Eller at Bioshock og Mass Effect kjører på Unreal? Mye man kan gjøre med en motor, så det går nok helt fint om det kjører på den motoren, som førøvrig er en knakende god motor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...