Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Jeg er også meget fornøyd med tastaturet. Har vært (og er) tilhenger av Swype/SlideIT, men har faktisk ikke byttet ut sveipemetoden til HTC, så har fortsatt standardtastaturet som fulgte med.

 

Jeg har heller ikke hatt problemer med SIM-kortet eller wifi, og kun opplevd noen få heng (hvor den har restartet seg selv). Må restarte så sjeldent at jeg ikke husker hvor lenge det går mellom hver gang.

 

Nå ryktes det at Android 4.1 Jelly Bean kommer neste måned, men jeg har så langt vært meget fornøyd med Android 4.0.4 og Sense 4.1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wooo kjøpte meg en one x i dag, førsteinntrykket er utrolig bra, men tror nesten jeg må kjøpe et beskyttelsesdeksel til den.

 

er også nysjerrig på den docken htc har til den, er det noen som har en? og er det kun en fancy høyttaler/lader kombo eller kan jeg også kjøre USB gjennom den så jeg kan synce osv uten å måtte slite på usb porten?

Lenke til kommentar

Pass på at du ikke legger den med kameralinsen ned, eller vær i det minste forsiktig. Elendig design valg her, kjøp derfor ett deksel som bygger ut forbi linsen :)

Det forundrer meg veldig at ikke HTC spanderte ripefritt glass på kameralinsen når den først skal bygge så mye utover som den gjør :(

 

Og for å gjøre saken enda mer beklagelig så har de i tillegg valgt å bruke plast av lav kvalitet på linsen, den riper sykt lett opp. Har klart å stoppe noe av problemet med å kjøpe "rockdeksel" som bygger forbi lisen, men skjeden er allerede skadd og jeg har en god del riper allerede.

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Var uheldig å miste min veldig nye HTC One X i golvet i dag, fra brysthøyde.

Ikke en skrape å se på hverken skjerm eller chassi, men en ting som bekymret meg var at skjermen på en måte falt ut av chassiet på den ene siden.

 

Klarte å presse skjermen på plass, men det virker som det nå er 1mm gange i skjermen der som den løsnet.

Er det noen som vet hvordan innmaten i mobilen er bygget, om det er en hel kloss som bare ligger inni chassiet?

 

Kan ikke se noen skader på telefonen, så det gikk bra denne gangen. Har kjøpt meg et deksel til å ha utenpå, i tilfelle uhellet skulle skje igjen. Men telefonen ser liksom ikke like bra ut med dette dekselet på :<

Lenke til kommentar

Innmaten er bygget opp som EN hel del som man bare popper inn i chassiset, det som muligens har skjedd er at "motthakene" i enten bakcover eller ytre ramme på "innmaten" har fått en skade og ikke klarer å holde alt tight sammen.

 

Du har da to valg, en bitteliten dråpe superlim eller bytte bakcover eller ramme rundt innmaten, men sistnevte vil jeg ikke anbefale da det blir myye jobb og dyrt i deler

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Jeg har hatt min i et halvt år. Egentlig aldri vært fornøyd med bildekvaliteten fra kameraet. Det blir liksom litt "blury" og hvit glød.

Se eksempler på http://ytterholtet.no/img/uploads/3047_IMAG0001.jpg, http://ytterholtet.no/img/uploads/7811_IMAG0002.jpg og http://ytterholtet.no/img/uploads/5365_IMAG0003.jpg.

 

 

Dette er bilder rett fra kameraet, ubehandlet, med alt stilt på auto. Virker som det kunne vært en plastfilm eller noe foran linsa, men det er jo ingenting der. Bildene jeg ser på ulike tester og slikt, feks http://www.engadget.com/photos/htc-one-x-sample-shots/ er så ulikt de bildene jeg får med min One X.

 

Hvordan er bildene med deres telefon??

Lenke til kommentar

Det er mulig de har lekt med innstillingene litt på kameraet. Telefonen har visst også gode redigeringsmuligheter.

 

Fikk min på mandag, og har ikke satt meg inn i kamerafunksjonen, men jeg synes ikke mine kamerabilder blir så blasse. Er ikke 100% fornøyd med bildene, men da jeg har proff speilrefleks har ikke det vært noe krav.

 

Det kan se ut som du har fukt/dugg på linsen/plastikken foran. Eller som du sier, plastikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...