Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Dukker fenomenet opp når du tar screenshot? Om det gjør det er det trolig sw-relatert, hvis ikke høres dette ut som det er hw-relatert.

 

Det er der hele tiden, uansett hva man gjør! Har også oppdaget at når man trykker lett på kanten av displayet, så flyter pixlene utover, slik at de følger fingeren.. Dette er på en splitter ny tlf jeg mottok for en par dager siden.. blir heving av kjøp! Er på min andre one x nå, så har vært max plaget..

 

Jeg har hatt mange før jeg fikk en som var uten feil. Evt hev kjøpet hvis du kan og kjøp one x + som kommer nå, kanskje dem har klart å forbedre produksjonen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Går og lurer på om jeg skal kjøpe One X + når den kommer, men har nylig blitt litt usikker..

Har lest at lydkvaliteten på One x er ganske dårlig (http://forum.xda-dev...d.php?t=1634631). For meg så er det å kunne høre på musikk på mobilen ganske viktig, derfor trenger jeg en mobil med god hodetelefonutgang.

Noen her som har erfaring med One x og kan kommentere på lydkvaliteten? Tenker da spesielt på avspilling av musikk.

Lenke til kommentar

Pender i fobindelse med jobben, og bruker derfor telefonen mye til musikk. Jeg må si at jeg er ekstremt fornøyd med lyden på One X!! Med et fornufitg valg av hodetelefoner, tror jeg det er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med år det kommer til lyd siden min SE Walkmanphone 715(??) ;-)

Merk at Beats, med fordel, ofte kan skrues av da det blir litt i overkant med bass..

Lenke til kommentar

Pender i fobindelse med jobben, og bruker derfor telefonen mye til musikk. Jeg må si at jeg er ekstremt fornøyd med lyden på One X!! Med et fornufitg valg av hodetelefoner, tror jeg det er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med år det kommer til lyd siden min SE Walkmanphone 715(??) ;-)

Merk at Beats, med fordel, ofte kan skrues av da det blir litt i overkant med bass..

 

Takk for raskt svar :)

Høres bra ut! Tenker jeg skal bruke mobilen sammen med Starkey HF-2 (http://www.amobil.no/artikler/starkey-hf-2/107641)

Lenke til kommentar

Ang. lydkvalitet synes jeg denne telefonen skuffer stort, da først og fremst som musikkavspiller i bil. Via AUX er lyden veldig lav og mangler all form for punch (Galaxy SII og Nexus er mye bedre på lyd i samme bilen) og streaming via BT gir en bass ut av en helt annen verden! Må kjøre lydoppsettet godt på minussiden med bass for i det hele tatt få en godkjent lyd. Det å ha på Beats ved BT-streaming er som å ha på seg termodress i Sahara, for mye av det gode.

 

Nesten så man skulle tro det er noe feil med mitt eksemplar når man ser skryten den får av andre her(?).

Lenke til kommentar

Hei!

 

Går og lurer på om jeg skal kjøpe One X + når den kommer, men har nylig blitt litt usikker..

Har lest at lydkvaliteten på One x er ganske dårlig (http://forum.xda-dev...d.php?t=1634631). For meg så er det å kunne høre på musikk på mobilen ganske viktig, derfor trenger jeg en mobil med god hodetelefonutgang.

Noen her som har erfaring med One x og kan kommentere på lydkvaliteten? Tenker da spesielt på avspilling av musikk.

 

Brukte min One X med Beats Solo headset, og jeg var utrolig fornøyd! Mobilen spilte (i motsetning til min Desire HD) mer enn høyt nok, og det var et pent lydbilde. Basspreget, men man kan jo også skru av beats-EQen om det skulle være nødvendig. Jeg likte også musikkspilleren veldig godt, og at man lett kan skifte sanger uten å måtte "låse" opp telefonen, selv ved bruk av spotify.

Lenke til kommentar

Jeg er for lat til å google akkurat nå, så spør bare kjapt mens jeg først er her.

 

1. Har One X 4G? Ser telenor bygger ut nettverket. Skal visst komme hit til Tromsø første kvartal neste år.

2. Hva er de 4 sølv-punktene bak på telefonen? Små prikker på en vertikal linje.

 

Burde vel visst dette før jeg kjøpte telefonen, men var et spontan-kjøp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...