Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sammen'ignes de to selv og blir ikke one x hvertfall

 

Sg3 har bedre batteri, lyd i høytaller og minijack, bedre kamera og mye bedre filmkamera, mer. Minne og ye mer. Sg3 er en vinner. Selv skjermen er bedre med mye høyere kontrast

 

Du verden. Har den lyd i minijacken? :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at Samsung har fikset lydproblemene fra SII, for lydopplevelsen både fra video, samtale og musikk er av en helt annen verden på One X og det uten Beats på!

 

og vedr flassingen....så jeg på linken som ble sendt fra techradar....det er One S som sliter med flassing mens one x har noen modeller problemer med at skjermen kan "trykkes inn"

 

imponerende specs på galaxy s3....men sense er fortsatt overlegent.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at Samsung har fikset lydproblemene fra SII, for lydopplevelsen både fra video, samtale og musikk er av en helt annen verden på One X og det uten Beats på!

 

og vedr flassingen....så jeg på linken som ble sendt fra techradar....det er One S som sliter med flassing mens one x har noen modeller problemer med at skjermen kan "trykkes inn"

 

imponerende specs på galaxy s3....men sense er fortsatt overlegent.

 

Lyden skal også være bedre på SG3 enn One X ifølge testere. SG3 har Wolfson DAC

 

Syns faktisk ikke lydkvaliteten fra S2 var så gale, nå har jeg kun brukt den med mine Klipsch Image S4 da. Har ikke testet disse med One X`en enda dog.

 

Var du fornøyd med lyden på SG2 kommer du til å ble mye mer fornøyd med X, men igjen SG3 har bedre lyd

Lenke til kommentar

Syns faktisk ikke lydkvaliteten fra S2 var så gale, nå har jeg kun brukt den med mine Klipsch Image S4 da. Har ikke testet disse med One X`en enda dog.

 

synes ikke lyden ble høy nok på SII noe som var et problem tidligere som måtte justeres .....men jeg hadde et par sennheisere, og jeg kunne aldri ringe mens jeg satt i bilen for da måtte jeg ha begge proppene i for å høre noe som ble sagt i andre enden..

 

men ser at touchwiz for meg kommer til å være en dealbreaker....det er dessverre ikke bra nok for min del

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet at camera glasset er helt ubrukelig utsatt i kveld. En kompis som drog mobilen en 5 cm på bordet til seg .. striper hallveis over camera glasset.

 

Åfan. Føler med deg. Min tlf er det kun jeg som skal flytte, å jeg legger den alltid på noe mykt som feks en avis.

 

Men at kameraglasset er utsattt er det vel ingen tvil om for de fleste

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet at camera glasset er helt ubrukelig utsatt i kveld. En kompis som drog mobilen en 5 cm på bordet til seg .. striper hallveis over camera glasset.

 

Åfan. Føler med deg. Min tlf er det kun jeg som skal flytte, å jeg legger den alltid på noe mykt som feks en avis.

 

Men at kameraglasset er utsattt er det vel ingen tvil om for de fleste

 

 

Føler med deg, jeg også, Mala!

 

Men slik skal det ikke være. Dette er en designmessig elendig løsning, hvis man tenker praktisk. Slikt burde produsentene faen meg holdt seg for gode for!!

 

Dersom man er uheldig, må man da kunne bevise at man ikke har vært uforsiktig for å å reparert telefonen? Har jo mine tanker om hvem som må betale for ripeskadene. Er det så jævla vanskelig å ha glasset litt nedsenket? Nei! Det er selvfølgelig ikke noe problem i det hele tatt, selv om deler av kameraenheten stikker litt ut fra resten av baksiden på telefonen.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Nesten meningsløst at de ikke bruker gorillaglass på kameraet. Dette problemet har de kjent til i årevis. På HTC Incredible S er glasset senket litt slik at det ikke er like utsatt, så de har forsøkt å finne løsninger. At One-serien ikke har dette skyldes kanskje at designavdelingen protesterte. Det er dessverre ofte slik at fokus på design kommer i veien for praktiske løsninger.

 

Gorillaglass kommer nok i senere modeller. Dette er det markedsavdelingen som styrer. For dem må fremskritt skje i så små steg som markedet kan akseptere. Dette er Apple eksperter på. Heldigvis har ikke markedsavdelingen hos konkurrentene like stor makt.

 

Nå vet jeg ikke om kameraglasset faktisk er glass eller om det er plast. Hvis plast er et to løsninger:

1. Slipe det med Disc Repair fra Clas Ohlson. Det blir ørlite mattere, men fungerer bra.

2. Bytte ut plasten med glass. Du får kanskje skjært til en passende runding hos en glassmester?

 

Noen velger bare å fjerne plasten/glasset, og la det være et åpent hull der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...