Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har noen erfaringer med komplett.no's 45 dager med åpent kjøp her når det kommer til telefoner som er tatt i bruk?

 

Jeg ringte inn en gang og spurte om det, kundebehandleren mente at hvis man har hatt en mobil i 45 dager så har man vært fornøyd med den og da får man ikke returnert den, så han mente at man bør benytte seg av 14 dagers angrefristen.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har noen erfaringer med komplett.no's 45 dager med åpent kjøp her når det kommer til telefoner som er tatt i bruk?

 

Jeg ringte inn en gang og spurte om det, kundebehandleren mente at hvis man har hatt en mobil i 45 dager så har man vært fornøyd med den og da får man ikke returnert den, så han mente at man bør benytte seg av 14 dagers angrefristen.

 

Virkelig? Det er jo helt fantastisk dårlig. Håper du fikk gjort noe med det. Kjenner jeg blir provosert bare av å høre om slike folk. Når det står 45 dagers utvidet åpent kjøp bør man kunne benytte seg av det. Jeg bare føler de er litt vage når det gjelder returretten sin med tanke på embalasje.

Lenke til kommentar

Ifølge komplett.no så følger 45-dagers åpent kjøp samme prinsipp som angrefristen.

 

Angreretten tenker du på?

Isåfall må åpnet embalasje regnes som "tilnærmet samme stand" på et produkt som mobiltelefon. Bare vet at noen bedrifter forholder seg til dette på litt forskjellige måter, siden det kan tas litt på skjønn avhengig av vare.

Lenke til kommentar

På elkjøp sier de at det ikke går an å returnere tlf innen angrefristen, selv om jeg kjøpte den uten abb.

 

Høres litt underlig ut spør du meg

 

Angreretten fungerer litt annerledes i fysisk butikk enn ved kjøp fra nettbutikk. Er blitt litt rusten på kjøpsloven på de 2 årene jeg ikke har holdt så mye på med det. :p Men burde være enkelt å finne ut av ved at kjapt søk tenker jeg.

Lenke til kommentar

På elkjøp sier de at det ikke går an å returnere tlf innen angrefristen, selv om jeg kjøpte den uten abb.

 

Høres litt underlig ut spør du meg

 

Angreretten fungerer litt annerledes i fysisk butikk enn ved kjøp fra nettbutikk. Er blitt litt rusten på kjøpsloven på de 2 årene jeg ikke har holdt så mye på med det. :p Men burde være enkelt å finne ut av ved at kjapt søk tenker jeg.

 

Det finnes ingen angrerett for kjøp over disk, det er forbeholdt postordre (les: i våre moderne dager webshop) hvor man egentlig ikke har fått prøve varen før kjøp.

Hvis elkjip er snille tar de varen i bytte mot noe annet eller byttelapp, men da er de snillere enn de behøver.

Lenke til kommentar

Ok jeg tror dere. Nå er jeg så fornøyd med One X uansett(bortsett fra batterikapasiteten) at det hadde vært uaktuelt å benytte angrefristen.

 

"Fyrte" igang mine Denon D7000 og det låt vidunderlig, bortsett fra at det ikke er mulig å få spilt så høyt med de, som med billigere headset. Beats funksjon kom virkelig til sin rett her, det var en enorm forskjell med å uten beats

Lenke til kommentar

Skjerm problemene nevt over her er borte.

 

Bytta tlf basert på problemene. De dukker gjerne opp etter et par dagers bruk uten reboot. Er spent på den nye jeg nå har om det samme skjer der.

Kunne noen prøvd å laste ned Air Attack HD Part 1? Får dere forvrengte farger under oppstart?

Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen siden fredag, og har hatt helga til å leke meg litt. Må bare innrømme at dette er en helt fantastisk telefon! :w00t:

 

Men jeg har en ting som "plager" meg litt.

Når jeg ser under "Nylig brukte apps" så ligger kart-appliksjonen til stadighet der, selv om jeg ikke har brukt noen kart-funksjoner (såvidt meg bekjent).

Er dette en bug, eller er det slik det skal være? :hmm:

 

Også har jeg en ting som plager meg grenseløst.

Kameraglasset er en vits, dessverre. Har allerede fått en knøttliten ripe i det, etter knapt en uke. :nei2:

Endret av Frozone
Lenke til kommentar

På elkjøp sier de at det ikke går an å returnere tlf innen angrefristen, selv om jeg kjøpte den uten abb.

 

Høres litt underlig ut spør du meg

 

Angreretten fungerer litt annerledes i fysisk butikk enn ved kjøp fra nettbutikk. Er blitt litt rusten på kjøpsloven på de 2 årene jeg ikke har holdt så mye på med det. :p Men burde være enkelt å finne ut av ved at kjapt søk tenker jeg.

 

Det finnes ingen angrerett for kjøp over disk, det er forbeholdt postordre (les: i våre moderne dager webshop) hvor man egentlig ikke har fått prøve varen før kjøp.

Hvis elkjip er snille tar de varen i bytte mot noe annet eller byttelapp, men da er de snillere enn de behøver.

Jo. Både elkjip, lefdal og expert praktiserer 30 dagers åpent kjøp. Og man kan å pengene igjen. Gjelder ikke spill, film mobil og programvare

Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen siden fredag, og har hatt helga til å leke meg litt. Må bare innrømme at dette er en helt fantastisk telefon! :w00t:

 

Men jeg har en ting som "plager" meg litt.

Når jeg ser under "Nylig brukte apps" så ligger kart-appliksjonen til stadighet der, selv om jeg ikke har brukt noen kart-funksjoner (såvidt meg bekjent).

Er dette en bug, eller er det slik det skal være? :hmm:

 

Også har jeg en ting som plager meg grenseløst.

Kameraglasset er en vits, dessverre. Har allerede fått en knøttliten ripe i det, etter knapt en uke. :nei2:

Å fjerne kartet fra multitaskmenyen er ikke det samme som å drepe prosessen. Prøv å gå inn i "Oppgavebehandler" i applikasjonsmenyen. Drep kartprosessen derifra.

 

Kameraglasset er jeg helt enig i at er denne telefonen sin svakhet. Har så langt klart meg uten riper, men har vært veldig forsiktig. Er ikke fan av case osv på en telefon som fra før av er såpass stor.

Lenke til kommentar

Så og prøvde telefonen i butikken. Ser jo sinnsyk fin ut, samt veldig bra skjerm. Har bare hatt iPhone med litt WindowsPhone i mellom. Er veldig usikker med tanke på android. Har mistanker om at systemet er meget ustabilt, og dårlig "tilpasset". Eller eksisterer disse problemene mest hos superbrukerne. De som laster inn masse mods, rooter osv osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...