Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor ikke "blåtann" forbindelsen virker mellom One X og Asus Transformer Prime?.

 

Hverken X eller Primen finner hverandre.

 

Takk på forhånd

Jeg får ikke parret telefonen med bilen. Fungerte helt fint med min gamle Desire. Har ikke funnet noen løsning. Finner andre bluetooth-enheter uten problemer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor ikke "blåtann" forbindelsen virker mellom One X og Asus Transformer Prime?.

 

Hverken X eller Primen finner hverandre.

 

Takk på forhånd

Jeg får ikke parret telefonen med bilen. Fungerte helt fint med min gamle Desire. Har ikke funnet noen løsning. Finner andre bluetooth-enheter uten problemer...

 

Ok takker for svar

 

De finner dog PCn, ,men som sagt ikke hverandre.

Lenke til kommentar

Da testet jeg swype og værbakgrunn i One x.

må vel si at swype'n i Samsungen er vesentlig bedre og "klokere"

 

men nå er også Handcent smartere enn stock meldingsapp så jeg får teste litt mer :)

 

Siden jeg ikke har fått simkortet aktivert enda( ")/")&"%&! bedriftsavtaler der netcom stenger for helgen)

 

så er batteristatus etter 1 d 1t og 24 min 64% trådløst nett på 100% autosynk på i 12 timer.

så noen dårligere enn min SII er den da ikke og det fungerer for meg :)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har fått trøbbel med at telefonen låser seg og restarter ved bruk av

høytaleren (eksempelvis avspilling av musikk i spotify, endre ringe og alarmtone) ?

 

Legger til at høytaleren\telefonen fungerer fint feks når alarmen går eller noen ringer til den.

 

dette skjedde etter at telefonen oppdaterte seg for noen dager siden.

Endret av cn-sifo
Lenke til kommentar

Jeg synes auto innstillingene på skjermen er for lyse. Anbefaler å stille den noe ned. Gjør underverker for batteriet. Har lagt til en widget som får opp slider for å stille kjapt til ønsket styrke. Bruker widgetsoid som er en genial samling med widgets til alle mulige innstillinger på telefonen. Anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Jeg hadde det problemet da jeg oppdaterte custom rom jeg kjører (med samme oppdatering), men løste seg etter en wipe og flash av boot.img

 

Hvordan gjorde du dette da ?

Bruker ikke custom rom heller :S

Hvis du kjører stock, så er det merkelig at det har blitt sånn... lang vei å gjøre det jeg gjorde, og burde være unødvendig, men mulig en reset hjelper likevel?

 

Jeg synes auto innstillingene på skjermen er for lyse. Anbefaler å stille den noe ned. Gjør underverker for batteriet.

+1 - og min kamerat som også har one X synes også de er i overkant lyse, så vel egentlig +2

Lenke til kommentar

HTC Watch er lansert i Norge nå, men jeg får ikke til å leie film. Litt kjipt siden det er helgetilbud på å leie en rekke filmer nå, 50 øre! Hadde vært morsomt å teste.

 

Har prøvd med vanlig VISA-kort og kredittkort. Får denne feilen: "Error License has no valid time window"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...