Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvis du ser litt lengre opp i tråden så har du bildebevis :)

 

Du ser også at telefonen nesten ikke er blitt brukt. Det er ikke interessant.

 

Tja si ikke det. Det er jo litt interessant for oss som ikke bruker den så mye også. Nå er det 4 dager siden sist jeg ladet, å jeg har fremdeles 20% igjen.

Lenke til kommentar

Jeg bruker telefonen en del; ringing, sms, surfing, facebook, litt spilling, sync av gmail og dropbox, push notifications fra et par-tre apps, wi-fi står på konstant uansett om jeg er tilkoblet eller ikke + mobilt nettverk. I går hadde jeg enda 27% strøm igjen når jeg gikk å la meg, da var det 18 timer siden jeg tok den ut fra laderen.

 

Så batteriet er definitivt bra.

Lenke til kommentar

Min HTC One X ble plutselig svart når jeg skulle ringe en samtale i stad(1830), og det har den vært i ettertid også. Den reagerer ikke på on/off knappen, og heller ikke noen lading.

 

Er det noen andre som har opplevd det samme? Kunne skimte noe svakt lys i skjermen med antydningen til striper. Dette var veldig svakt, og kunne knapt ses. Kun noen sekunder etter den gikk i svart.

 

Help!

Lenke til kommentar

Min HTC One X ble plutselig svart når jeg skulle ringe en samtale i stad(1830), og det har den vært i ettertid også. Den reagerer ikke på on/off knappen, og heller ikke noen lading.

 

Er det noen andre som har opplevd det samme? Kunne skimte noe svakt lys i skjermen med antydningen til striper. Dette var veldig svakt, og kunne knapt ses. Kun noen sekunder etter den gikk i svart.

 

Help!

 

Jammen i meg funket ikke dette; http://www.hard-reset.com/htc-one-x-hard-reset.html

 

Fantastisk!!

Lenke til kommentar

Fikk denne i posten i dag, kjempe fornøyd :w00t: Dette var noe annet enn min Nokia C7! (ikke at det skal så mye til...)

 

Er det noen som vet om det er noen fysiske norske butikker som selger "cases" ol. til denne? Har ikke funnet noen med de på lager enda.

Nå er jo faktisk HTC en av få produsenter som tilbyr endel tilleggsutstyr. Men det er nå stort sett bare apple ting å se i butikkene beklageligvis. Selv endte jeg opp med å handle på nettet og ser ingen klarer fordeler ved å måtte stresse ræva av seg for å finne ett såpass billig produkt i en eller annen lokal butikk.

Lenke til kommentar

Fikk denne i posten i dag, kjempe fornøyd :w00t: Dette var noe annet enn min Nokia C7! (ikke at det skal så mye til...)

 

Er det noen som vet om det er noen fysiske norske butikker som selger "cases" ol. til denne? Har ikke funnet noen med de på lager enda.

 

Hvorfor ikke bare handle på ebay? Blir som regel billigere. Jeg plukka opp original skinnveske til denne for 120 kr inkl. frakt. Men vet iutstyr her i oslo også har endel til one x.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...