Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi som har gjort litt av jobben med redesign av forumet via userscripts ser ikke den heldigvis :D

Samme gamle nydelige gråe oppsettet...

Bruker du en av de som er laget og postet på forumet eller bruker du en egen en? I så fall kunne du fikset screenshot m/evt. css/js som følger med? :)

Skrevet

Er det bare hos meg det vanlige diskusjon-skinnet ikke virker på mobil? Problemet er at det ikke går an å bruke/ skrive i tekstboksen. Hadde vært kanon om dette hadde virket, takler ikke mobil-skinnet :p

Bruker en HTC Desire HD.

Skrevet

Hvordan kommer eg meg til siste innlegg når eg går inn i en lang tråd med mobil versjonen?

Gikk inn i matte tråden, trykket neste i en evighet da eg ville til siste innlegget.

Tok litt tid.....

Skrevet

Hvordan kommer eg meg til siste innlegg når eg går inn i en lang tråd med mobil versjonen?

Gikk inn i matte tråden, trykket neste i en evighet da eg ville til siste innlegget.

Tok litt tid.....

Skulle akkurat til å spørre om det samme.

Skrevet

Flere som har problemer med spoilere? Noen åpner og andre ikke, noen åpner i IE og ikke i Firefox og vice versa

Viser dette?

Og er det flere som får dobbelt når man bruker quote?

Skrevet

Nei, for eg vil til siste innlegg. Og eg vil til første innlegg. Og eg vil til side nr. 32.

Husker ikke om det var umulig i forrige versjon av mobilskin, men husker hvertfall ikke irritasjonen over slik det er nå.

Skrevet

*host,hark*

Ikke lenger egne preferanser for antall innlegg/tråder per side

Hvor kan dette gjøres? (Og for guds skyld ikke fjern dette når jeg endelig etter ørten år på dette forumet finner ut av denne funksjonen!!)

Skrevet (endret)

Nøkkelordene er nok dessverre "ikke lenger". Det går med andre ord ikke lenger an å gjøre dette.

Hvem må tortureres/forføres/kjøpes?

Forøvrig fasinerede hvordan jeg byttet ut "mars" med "april". Får bare beklage det ;)

Endret av Vizla
Skrevet

Okey, lest gjennom og er litt mer oppdatert på hvorfor det er slik. Har dere kommet til en avgjørelse på hva som blir default størrelse, om den i det hele tatt endres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...