Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det kanskje... Men det gjør det jo ikke nødvendigvis til en god deal! :p

Må kunne sies å være for spesielt interesserte det der. Han bruker bare 2 minnebrikker på 2400MHz, så i praksis er dette en 6 kjerners 4790K med 40 PCIe lanes. Om det ikke er det man er på jakt etter, står valget mellom å betale "blodpris" for ett identisk 2400MHz kit til, dersom man kan finne det. Eller nappe det ut og betale "blodpris" for et 4x Kit med forhåpentligvis litt raskere RAM. Allerede har vi måttet bruke mer penger på PC'en enn i annonsen.

Så kommer det faktum at om du ikke trenger 40 PCIe lanes, så finnes det bedre CPU'er på markedet til en grei pris i dag. Og å vannkjøle det skjermkortet ga vel knapt mening når det var nytt. Om man ikke får med original kjøleren er det forøvrig svært lite verdt på bruktmarkedet om man vil oppgradere.

Vann kjølings komponentene har jo en viss verdi for de som er på jakt etter det, men erfaringsmessig må man se minst 50% tap på slikt når man selger brukt.

Nå, prisen er sikkert ikke gal, men vannkjøling er liksom litt for entusiaster. Og kjenner du noen entusiaster som er på jakt etter Haswell CPU med treig RAM og et GTX1080 skjermkort? Måtte vært til kone-PC'en i så fall tipper jeg. :p

Det er faktisk original kjøleren som sitter på :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han kjører minne i single-channel også, ble sikkert slik fordi han kjører 4+8gb og forskjellig merke  :dremel:

Endret av SVD
Skrevet

Sannelig min hatt kjører han RAM'en på 1333MHz også, og trekker luft inn fra baksiden for å kjøle CPU. Litt av grunnen til at han (om han) får 100fps på episk instilling, er vel også at han har en 1680x1050 skjerm. Og gudene vet hva dette betyr:"Iforan har tillegs slott for SSD."?  :confused:

Skrevet (endret)

Hva mener dere her? GTX 1050 ti er jo vesentlig bedre kjøp.

Må si jeg ler av denne:

Hvem er useriøs? GTX 1070 ti eller AMD vega er nok bedre kjøp en det skjermkortet der?

Endret av LMH1
  • Liker 1
Skrevet

Ikke godt å vite hva den skjermen er verdt til Commodore 64 samlere, mtp tilstanden. 

Angrer bittelitt på at jeg ikke takket ja til den som nettopp ble tilbudt gratis på finn.no her i byen. Men boden er dessverre full av drit allerede. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...