Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke bare han har sett på noe gpu boss shit eller tilsvarende og sett en prosentsats (som baserer seg på flere faktorer enn ren ytelse)

Techspot fant vel at rx 580 8 GB var marginalt bedre enn Gtx 1060 6 GB basert på gjennomsnittet av 27 spill.

Endret av Kyrre S.
Skrevet

Det var vi alle da vi ikke viste bedre, eller har du glemt det :)

Heheh.. Det er sant, MEN vi gikk ikke på finn å spredde dritt til random fremmede som selger skjermkort eller what not!

• Liker 1
Skrevet

Det var vi alle da vi ikke viste bedre, eller har du glemt det :)

Heheh.. Det er sant, MEN vi gikk ikke på finn å spredde dritt til random fremmede som selger skjermkort eller what not!

Det er sikkert noen luringer her i denne tråden, som er både kjøpere og selgere på finn.

*jeg vet;)

Skrevet

Hvorfor skal jeg føle meg truffet? Det er ingen hemmelighet at jeg bruker finn til både kjøp og salg.

Jeg er bare lei av at det eneste du bidrar med i denne tråden er å klage over oss som bruker finn.

Skrevet (endret)

Hvorfor skal jeg føle meg truffet? Det er ingen hemmelighet at jeg bruker finn til både kjøp og salg.

Jeg er bare lei av at det eneste du bidrar med i denne tråden er å klage over oss som bruker finn.

Tråden handler jo om luringer på finn ?

Liker du det ikkje, så er du i feil tråd :p

Endret av Nizzen
Skrevet

Prøver å selge en RX580, der jeg i annonsen sier det er noenlunde lik spillytelse som GTX 1060, men det tålte tydeligvis ikke denne karen. Vet ikke om jeg skal gråte eller le.

Når ble clock+vRAM=bench

Noe så blåst, burde strengt tatt ikke plage, sier plage, og belære selger når man har så fundamentalt lite kunnskap om GPU. Er marginalt som skiller RX580 fra GTX1060 i ytelse, så forstår ikke helt hvordan selger lurer noen her?

Morsom lesing var det iværtfall ?

Skrevet

Det er nok mange som har vært kunnskapsløse, men det er ikke mange som har så lite selvinnsikt at de anklager andre for "lureri" uten å ha en viss kompetanse på feltet.

Må vel ha vært en sånn som sørget for at Geforce 6200 med 512mb minne hadde et visst marked.

Skrevet

Prøver å selge en RX580, der jeg i annonsen sier det er noenlunde lik spillytelse som GTX 1060, men det tålte tydeligvis ikke denne karen. Vet ikke om jeg skal gråte eller le.

Lurer på om denne personen kontakter de som selger 12 core Xeon prosessorer også, siden den selvsagt er dårligere enn en i5 og i7 basert på dette kriteriet ;)

Skrevet

Hva faen har han der røyka. 1080(!!!) for nesten 11.000 kr stykk?

Det er fordi han skal tjene inn igjen pengene han tapte på mining :p

Problemet med noen minere er vel tankegangen om at man skal få mest mulig for minst mulig.

• Liker 2
Skrevet

De kan jo ikke la PC-bygger avdelingen stenges fordi de ikke har skjermkort? Klart de har skjermkort som ikke lageroppføres, fordi de ikke skal selges i løsvekt..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...