Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stemmer. Hun er også på diverse kjøp salg grupper på Facebook der hun legger ut en del telefoner samt noe klær og strikketøy. Tror hun har 5-6 profiler med samme bilde og info også. Sketchy

 

her selger hun en ny mobil til halv pris grunnet gave. er det slik at hun bør rapporteres for mistanke svindel?

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=110454716

Endret av Hårek
Mega sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.facebook.com/marketplace/item/121943291867288

 

Den høyttaleren irriterer meg litt. Selges med "utsalgspris" på 3999kr, men den er nærmest konstant tilgjengelig på "supertilbud" til 1290kr. Ebay, amazon etc., selger den også til rundt 1200-1500kr hele tiden. Telia (blant annet) kjører kampanje hvor du får den til 1 kr ved binding til en av deres abonnement, og merker den med verdi 3999kr. Den er for tiden til salgs til 1290kr på cdon.no.

 

Jeg kan nesten ikke skylde på selger her, men heller produsenten. Jeg har en tidligere verisjon (onyx studio 2), og den gir ganske grei lyd, men også den var tilgjengelig overalt til rundt 1500kr, liksom nedsatt fra 4000kr. Er dette en produktserie som er kunstig høyt priset, nettopp med tanke på kun kampanjer, og bundles, for å kunne presse opp "verdiprisen", for eksempel i kampanajer som Telia sin?

 

Med tanke på hyppigheten på kampanjene og fastprisene i utlandet, så er det jo åpenbart at de tjener penger på høyttaleren, selv med en utsalgspris på under 1500. Likevel er veiledende pris på 4000..

Endret av Reeve
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...