Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de første epostene jeg sendte etter jeg hadde betalt fikk jeg svar på med ett sporingsnr.De epostene og meldingene jeg har sendt etter det har jeg ikke fått avar på.

Tar ikke telefonen

Hadde du kjøpt av meg 2x980+ frakt ville du fått det du betaler for. Gjør meg ikke til banditt for 5k. Hadde det nå vært 5milliarder ja det er en annen sak :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forbrukerrådet er geniale. Nevnte for en stund tilbake at jeg har en defekt PSU som må på garantisak. Selger nektet og gi meg kvittering på PSU fordi det var andre varer på den og siste svaret jeg fikk var "kyss meg i ræva".

Tok kontakt med forbrukerrådet og vipps, så skulle jeg plutselig få kvittering fra han likevel. 

Var litt mer fristende og faktisk få pengene tilbake.

 

Edit: Finn har ganske mye informasjon rundt sine brukere.

Endret av Hobojew
Lenke til kommentar

Digresjon, jeg leverte pakke 1601, lastebilen sto der, så buret ble kjørt rett ut mens jeg dro.

Postbudet kjørte inn vogna pent, men 3-4 pakker til overs kasta han inn som en basketball-score, jeg ble forbanna og gikk ut av bilen og tok scanneren hans å kastet den på samme måte inn i lastebilen. Sa ikke noe, men trur han forstod greia.

 

Men selv om de løftes pent, så skal 4 meter lange conteinere vippes på terminalene for grovsortering og det som ligger innerst kommer til å falle ca 3 meter, så ja det må tåle litt

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jesus. Det er så mye å sette fingeren på der at jeg fikk litt ebola av å lese det.

Vannkjølingskit 3500?!? Det der ser jo ut som en Corsair AIO. Deilig med brukt headset også .. mmmmm

Og lister priser på gammel HW. Og linker til GPU boss :rofl:

Jeg gir opp å forsvare Finn snart :hm:

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...