Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har veldig lyst på den men er usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke den. Uncharted og FIFA ser jo strålende ut og LittleBigPlanet og Resistance kommer i framtiden. Eneste er at jeg har en PS3 og vet rett og slett ikke helt om jeg kommer til å velge Vitaen framfor den når jeg vil spille. På reisefot virker den jo gull verd men er fortsatt litt usikker, må ta en liten prøvetur på best buy for å se om jeg blir overbevist :)

 

Bor også i USA for tida så ser jeg kan få den i Launch Bundle for $300 (ca 1800kr) med 3G versjon, 4GB minnekort og gratis PSN spill, aka et veldig brukbart tilbud.

Lenke til kommentar

Dæven heldig til de som har fått maskinen. Gleder meg som en unge etter den. Skjermen og fargene ser så herlig ut. Slår vel iphone ganske lett, for den skjermen der er så lys og mangler mye farger

 

Bare 5 1/2 dager igjen så henter jeg min også med 2 spill. Resten får jeg i Posten fra game.no, play.com og cdon.no!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
1329501353[/url]' post='18957501']

argh! kom ikke på å bestille minnekort :( kjipt av sony å ikke inkludere det...

 

Hehe, er ikke sikkert at minnekortene hadde komt så tidlig uansett. Jeg har hatt maskinen i en hel uke nå, men minnekortet sendte elkjøp først igår. Som du sier er det ikke noe å gjøre med maskina uten minnekort, så min Vita har bare lagt på nattbordet og samlet støv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...