Gå til innhold

[Løst] Hvor vanskelig kan wordpress/joomla være?


Anbefalte innlegg

Har prøvd å installere wordpress eller joomla minst 100 ganger hver nå... Hva gjør jeg feil?

 

Mappen eksisterer jo, men får tydeligvis ikke tilgang... Har endret mappe permissions til 777 for å teste, men det funka ikke heller. Hva skal jeg gjøre? HJELP!

 

Bilder av feilen i og med at jeg ikke hvet hva det kommer av:

post-216204-0-38439400-1328196910_thumb.png

 

post-216204-0-02044600-1328196951_thumb.png

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd å installere wordpress eller joomla minst 100 ganger hver nå... Hva gjør jeg feil?

 

Mappen eksisterer jo, men får tydeligvis ikke tilgang... Har endret mappe permissions til 777 for å teste, men det funka ikke heller. Hva skal jeg gjøre? HJELP!

 

Bilder av feilen i og med at jeg ikke hvet hva det kommer av:

post-216204-0-38439400-1328196910_thumb.png

 

post-216204-0-02044600-1328196951_thumb.png

 

Takker for svar!

 

Her bommer du nok på mappen på en eller annen måte - altså at du har lagt wordpress på en annen plass enn der du tror at du har lagt det - og dermed ikke finner det igjen når du prøver å kontakte det fra utsiden.

 

Det er ikke alltid at mappestrukturen internt på serveren nødvendigivs blir seende lik ut til slik som den ser ut på domenet.

 

Litt vanskelig å si så veldig mye mer om det uten å kunne få se mappestrukturen som du har via FTP f.eks.

 

-Stigma

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Litt vanskelig å si så veldig mye mer om det uten å kunne få se mappestrukturen som du har via FTP f.eks.

 

-Stigma

 

Takker for svar, skal sjekke det opp, tror det er noe der jeg også, men har bare ikke funnet det ennå...

post-216204-0-32091000-1328220352_thumb.png

Vet ikke om det hjelper, men jeg skal prøve meg frem. Og igjen takker meget for svar... Føler meg litt dum her jeg sitter... :D

Lenke til kommentar

Takker for alle svar, det fungerte med svarene ovenfor. Hadde jeg hatt batteri på kameraet mitt så hadde jeg lastet opp video om rompesparkingen, men det får holde med at jeg sier: Har aldrig i hele mitt liv følt meg så dum. Dette var jo noe jeg viste, men ikke greide å tenke over selv. Man lærer så lenge man lever... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...