Gå til innhold

Spill med god story


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, stakkars trådstarter. :p

 

Spørs nok hva slags spill du er ute etter. De beste historiene finner du i eventyrspillverdenen. Om du skal ha "moderne" spill, og synes eventyrspill er gammeldagse og kjedelige (makan), så blir det straks mye mye verre.

 

Vil ikke anbefale noen av spillene som nevnes i denne tråden hvis det er selve historien du er interessert i. Kunne like gjerne anbefalt Fifa 12. (Med unntak av Deus Ex (originale) kanskje, da.)

Lenke til kommentar

Av spill som er nevnt her, anbefaler jeg absolutt ikke Heavy Rain (som har en forferdelig story imo) eller God of War-spillene (med mindre du er 12).

 

Grim Fandango er det beste du vil finne av spillhistorie etter min mening, men som flere har sagt, det kommer an på hva du er ute etter, så fint om du presiserer dette.

Lenke til kommentar

Synes Bioshock (det første) burde nevnes.

Et utrolig vakkert spill rent visuelt, storyen var spennende med noen utforventede tvister og det var rimelig enkelt å få litt utdypning om man utforsket litt på egenhånd.

 

Portal 1 og 2 har begge en utrolig fin setting og humor, toeren har et større story-element enn eneren.

 

Også støtter jeg oppom Read Ded Redemption.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...