Gå til innhold

Fortsatt ikke lov å slette egne tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er tragisk at akam er så trege:(

 

Nå er vel ikke Akam en rykte side heller. Så vidt jeg husker er det lite slike rykter som blir publisert her.

Et meget viktig poeng. Og jeg synes det er helt OK at det er lite ryktemakeri fra Akam sin side. De har tross alt et behov for å være på gofot med leverandørene/produsentene slik at de får tilgang til fakta fortest mulig.

 

På forumet er det derimot OK å snakke om rykter og spekuylere om det neste nye kule. Vi har til og med et eget underforum for det. Hvorfor er ikke denne tråden der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange av artiklene til akam baserer seg på rykter, har dere ikke lest f.eks forsiden idag?

 

Ja det har jeg. Hvilken artikel er det du tenker på? Jeg klarer i farten ikke se noe som er basert på rykter. Det jeg ser er blandt annet en artikel om Olympus som har en heldekkende tekstannonse med tittelen «Oh My Goodness!». Det er ikke en artikel kun knyttet til rykter men om Olympus sin annonse.

 

Edit.. Skrivefeil

Endret av bareanton
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å fjerne alle sine egne poster/innlegg, og til og med endre trådens emne, fordi man ikke liker utviklingen av diskusjonen, er vel omtrent det værste man kan gjøre på et diskusjonsforum!

Ikke gjør det noe mer er du snill.

 

Hvorfor er det omtrent det værste man kan gjøre? Er det ikke like greit og fjerne unødvendige poster slik at ikke diskusjonsforum overfylles med emner som ikke har noen mening? Eller synes du det er greit at all meningsløs diskusjon skal ligge offentlig?

 

Posten var ment kun som info til de som ikke hadde fått det med seg og også til akam at de kanskje burde nevnt det siden det er første ordentlige bevis på at Canon har noe på gang snart.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det omtrent det værste man kan gjøre? Er det ikke like greit og fjerne unødvendige poster slik at ikke diskusjonsforum overfylles med emner som ikke har noen mening? Eller synes du det er greit at all meningsløs diskusjon skal ligge offentlig?

 

Nå synes jeg du tar vel hardt i når det gjelder negative karakteristikker av ditt eget bidrag her, men uansett hvor dårlig du synes det var så anses det ikke som god skikk og bruk på et forum å redigere bort hele innholdet i postene sine. Spesielt posten som starter tråden!

Lenke til kommentar

Å fjerne alle sine egne poster/innlegg, og til og med endre trådens emne, fordi man ikke liker utviklingen av diskusjonen, er vel omtrent det værste man kan gjøre på et diskusjonsforum!

Ikke gjør det noe mer er du snill.

Er det ikke like greit og fjerne unødvendige poster slik at ikke diskusjonsforum overfylles med emner som ikke har noen mening?

Du mener altså det er bedre at forumet har tråder hvor halvparten av innleggene er tomme og hele diskusjonen er maltraktert pga av at en bruker ikke likte mottakelsen av innholdet?

 

Dessuten er det faktisk i mot forumreglene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...