Gå til innhold

Norske fotballspillere i utlandet - Debatt


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saint Etienne spilte i dag. 

 

Både Selnæs og Søder ble utelatt fra start XI, av åpenbare grunner - de har vært St. Etiennes svakeste spillere i 2016.

 

Begge kom inn etterhvert og bidro med - nada.

 

 

 

Søder kommer nok tilbake til enten norsk eller drar til dansk toppdivisjon (kanskje til og med et lite Kina-eventyr?) i sommer. Ser ingen grunn til at St. Etienne skulle ønske at han blir værende. Selnæs blir kanskje værende i Frankrike, han er ung. 

Lenke til kommentar

Sellnæs syns jeg da ikke har vært dårligere enn andre på midtbanen.i de kampene jeg har sett. Har hatt noen bra passninger også
som har  skapt sjanser.
Men han må jo få litt tid på seg da. Søderlund har jeg ikke hatt tro på, og skjønner aldri hvorfor de ville ha han ned der.

Lenke til kommentar

 

Har vi troa på ny Søderlund-magi? Spiller fra start borte mot Reims nå klokken 17.00. Hattrick incoming? 

 

Tror det kan bli positivt. Han spiller på et lag som er på omtrent samme nivå som RBK

så muligheten er klart tilstede.

 

 

 

 Søderlund har jeg ikke hatt tro på, og skjønner aldri hvorfor de ville ha han ned der.

 

 

:shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo ok heheh. Men det er ikke nøvendigvis motstridende det. RBK spilte ca jevnt med dem, så jeg så ikke bort fra at det kunne fungere der.

Har ikke hatt mye tro på Søderlund sånn i det hele tatt,  men det så bedre ut en periode da (i høst). Iallefall er det jeg mener, at det burde være mer interessante kandidater for dem å gå for en Søder, når de først skulle ha tak i en spiss.les; -en gollgetter som vet å finne nettmaskene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...