Gå til innhold

Norske fotballspillere i utlandet - Debatt


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ola Kamara- player of the week-

Offensive player of the weeks: Ola Kamara, Columbus Crew

He was the pick for this award here here six weeks ago, but I have no problem handing it out to Kamara again. The Crew haven’t been able to make his goals count, but that shouldn’t diminish the accomplishments of the striker who replaced Kei Kamara after this season’s shocking trade. Many other players would have folded under the pressure and expectation of replacing a 22-goal scorer, but Ola has fit right in and now has nine goals in nine games as a started, including five in Columbus’ last six contests.

http://www.si.com/planet-futbol/2016/07/18/mls-power-rankings-week-19-nycfc-ola-kamara-international-break

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan spillere i Usa tas med til landskamper?

 

Hvis Kamara er på vei til storform og scorer mye, det trengs på landslaget.

Hvilke landslag snakker du om ? Uten statsborgerskap eller slekt i USA får han aldri spille på landslaget i usa. Han er ikke god nok enda selv om han ble statsborger

 

En hyggelig kar når jeg pratet med ham en gang. Han er glad i Columbus hittil

Lenke til kommentar

Landslaget til usa?? Trodde alle skjønte jeg mente Norske landslag selvsagt.

 

Når jeg stiller spørsmålet var det selvsagt mtp den geografiske avstanden.

 

Husker da Sollie gikk til Usa, sluttet de å ta han ut i landslagstropper pga det.
 

Om Kamara er god nok p dd vet jeg ikke (kanskje tvilsomt nå, med King, Sørloth med fl på gang). Det var mest på generell basis jeg stilte spørmålet.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Landslaget til usa?? Trodde alle skjønte jeg mente Norske landslag selvsagt.

 

Når jeg stiller spørsmålet var det selvsagt mtp den geografiske avstanden.

 

Husker da Sollie gikk til Usa, sluttet de å ta han ut i landslagstropper pga det.

 

Om Kamara er god nok p dd vet jeg ikke (kanskje tvilsomt nå, med King, Sørloth med fl på gang). Det var mest på generell basis jeg stilte spørmålet.

Flere MLS spillere er med på landslagene deres, selv en del fra Europa. Fordi nivået i MLS er lavere enn de topp ligaene i Europa så har disse spillerne som spiller på topp ligaene bedre sjanse, selv om de er gode spillere. Giovinco og Kaka har dette problemet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...