Gå til innhold

De første smakebitene på nye XCOM (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De synes ikke det er dummet ned så mye som strømlinjeformet, men hevder at en del unødvendig og kjedelig mikrostyring har blitt fjernet. Det spesifiseres ikke hva.

 

Har vel hørt det noen dusin ganger før! :p Kan egentlig ikke tenke meg noe "unødvendig og kjedelig mikrostyring" i X-COM (bortsett kanskje fra treeren da, med selskapene). Er jo ikke akkurat EU-nivå på mikro'en i X-COM1/2, er det vel? Spiller X-COM1 igjen nå og har ikke kommet over noe slikt ennå.

 

Kanskje de vil at soldatene automatisk skal ha beste rustning, om du har noen til overs? Auto-research om forskerne dine ikke gjør noe? Auto-manufacture av det med best fortjeneste om ingeniørene ikke gjør noe? Auto-selging av utdatert utstyr? Auto-equip av jagerflyene? Svær påminnelse hver runde i TB'en om en soldat ikke gjør noe?

 

Klarer bare ikke forstille meg nøyaktig hvilken mikro de mener er unødvendig...

Endret av Godsaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godsaker: Eg vonar at dei berre skal fjerne det som er resultatet av at spela er 20 år gamle, snarere enn design - som Xenonauts alt har gjort.

 

At spelet hugser kva for loadout du har på kvar av soldatane er eit døme på fjerning av lite naudsynt micromanagement - det tilførde inga strategisk dybde å dele ut våpen av diverse slag til dei òg dei soldatane om igjen for kvar gong, sørge for at alle har ammo, òg at ting som mine control er på riktig gubbe, heile tida.

 

Intrafunksjonalitet i UI-et kan òg vere omfatta, til dømes samanlikning av aktuelle stats med eit tooltip-system i staden for å måtte opne ein skjerm, memorisere, og opne ein annan.

 

Navigasjon i basemenyane på oversiktskartet kan gjerne vere mindre tunnelforma, og det hadde vore kjekt å kunne sette forskings- og produksjonsprosjekt i kø. Eit litt meir interessant varslingssystem enn ein serie med grafar som du må basere deg på for å sende Interceptors til det råka området og så berre krysse fingrane? Eventuelt "Listening Post" som alternative, billegare minibasar med strenge restriksjonar på kva slags fasilitetar ein kan ha i dei?

 

Sikkert meir òg, har ikkje spelt X-Com sidan i fjor vår. Poenget er uansett at joda, det er meir enn sannsynleg at dei med "streamlining" og reduksjon av "tedious micro" har fjerna mykje av det som var ein del av utfordringa med å halde ein internasjonal supramilitær organisasjon over vatnet finansielt, på godfot med stormaktene, og framleis effektive i forsvaret av planeten (og i det eventuelle motangrepet). Det er jo ofte sånn det går. Men om du ikkje ser noko som kan verte betre frå dei originale spela, så er du kanskje litt blenda av dei rosenraude nostalgibrillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...