Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til i 2012 (Mac, PC, PS3, Wii, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spillet jeg gleder meg mest til i 2012, er et spill som ser ut til å bli totalt ignorert av aviser og spillmedium, inkludert Gamer.no, i disse listene. Det er Aliens: Colonial Marines. Jeg gleder meg mest til dette spillet, siden jeg har sett frem til det, helt siden Segas forhastede annonsering i 2006. Spillet ble ved E3 i fjor lansert med release "Spring 2012". Dette har mer og mer blitt forandret til bare "2012", kanskje fordi at spillet også skal være et av lanseringsspillene til den nye Nintendo WiiU.

 

Andre spill som vil vurderes kjøpt i 2012 er Max Payne 3, PC-versjonen av Alan Wake, Metro: Last Light, Hitman: Absolution, kanskje X Rebirth (har ikke spilt et romskipspill siden Wing Commander 3 og 4 til Playstation 1), Bioshock Infinite, kanskje Tomb Raider (har ikke spilt Tomb Raider siden PS1 dagene), Grand Theft Auto V, The Last of Us og Half Life 3 (dersom det faktisk blir et 2012-spill).

 

Jeg hadde også sett for meg å bruke penger på Microsoft Flight, men etter å hørt den nye business-modellen deres, og prøvd BETA-utgaven de siste dagene, er jeg ikke lenger så sikker på at jeg vil bruke penger på dette.

 

Alt ut over dette blir impulskjøp. Jeg gikk også på litt shopping spree hos Steams julesalg i julen, så jeg har fortsatt noen 2011 spill som må spilles :)

Endret av Playable
Lenke til kommentar

Synd at ikke Rockstar lager en oppfølger til Read Dead Redemption.. :(

Enig. Vi får håpe at det dukker opp etter hvert. :)

Godt mulig at det gjør det også, da Rockstar har uttalt at det er mange ideer gjenstående etter at RDR var ferdig, og med tanke på suksessen det hadde. Skulle ønske det ble annonsert for i år, men på en annen side så er det bra hvis de tar seg god tid. Det skal jo litt til å følge opp RDR.

 

Riktignok har de ikke sagt noe konkret, og informasjon om spillet - som at det skal hete RDR: Revenge - er bare rykter som har oppstått på internettfora. Vi får bare håpe. :)

Lenke til kommentar

Dishonored, Dragon's Dogma og Bioshock Infinite lover godt. Dragon Commander gir blandede følelser/forventninger kan man si. Gleder meg til Skyrim DLC/store mods!

 

Men de jeg gleder meg mest til er Mass Effect 3 og Starhawk :D Må nok tørke støvet av PS3'en for Starhawk :p

Lenke til kommentar

I inngressen til Dragons Dogma (som ser fantastisk ut btw) skriver dere: "Det er ikke til å komme unna at rollespillsjangeren er en av våre favoritter her i Gamer.no."

 

Likevel ser jeg ikke The Last Story noen steder på listen, spillet hvor Sakagauchi, mannen bak tidenes største rpg-serie Final Fantasy, forsøker å gjenreise sjangeren etter år med regresjon. Mens Final Fantasy XIII-2 - oppfølgeren til det mest skuffende spillet i serien noensinne - det tar dere med. Skuffende.

 

Nå kan du jo tenkes att redaksjonen ikke tok med "The Last Story" på grunn av att faktisk spillet er ute og har vært det en stund men er på god tid att denne perlen kommer til våre breddegrader. Ser ut som vi endelig får en liten invasjon av rpg igjen noe som er gledlig siden jeg elsker denne sjangeren.

Lenke til kommentar

 

Nå kan du jo tenkes att redaksjonen ikke tok med "The Last Story" på grunn av att faktisk spillet er ute og har vært det en stund men er på god tid att denne perlen kommer til våre breddegrader. Ser ut som vi endelig får en liten invasjon av rpg igjen noe som er gledlig siden jeg elsker denne sjangeren.

 

I så fall ville det vel også være rart å ta med Final Fantasy XIII-2 som også er ute siden i fjor? Tror nok heller det dreier seg om at ingen i gamer.no redaksjonen bryr seg en meter om Wii i 2012. Forståelig nok etter 2011, men de burde gjøre et unntak for The Last Story (og Dragon Quest X som faktisk er på listen).

Lenke til kommentar

Synes det er kjekt med slike artikler, for da blir jeg obs på titler jeg kanskje ikke ville hørt så mye om. Nå skal det vel ganske mye til for at dét skjer, men likevel.

 

Jeg har ingen topp fem liste, men det er tre titler jeg gleder meg uhorvelig mye til i 2012. Mass Effect 3, Diablo 3 og Grand Theft Auto 5. Dette er franchiser jeg kjenner godt, elsker og... ja, gleder meg mye til å få vite videre historie på.

 

Riktignok ser jeg at det bare er oppfølgere, så en ny franchise hadde også gjort seg godt - men inntil den tid har jeg uansett mer enn nok å henge fingrene i når det gjelder 2009-2011-titler =P

Lenke til kommentar

 

Nå kan du jo tenkes att redaksjonen ikke tok med "The Last Story" på grunn av att faktisk spillet er ute og har vært det en stund men er på god tid att denne perlen kommer til våre breddegrader. Ser ut som vi endelig får en liten invasjon av rpg igjen noe som er gledlig siden jeg elsker denne sjangeren.

 

I så fall ville det vel også være rart å ta med Final Fantasy XIII-2 som også er ute siden i fjor? Tror nok heller det dreier seg om at ingen i gamer.no redaksjonen bryr seg en meter om Wii i 2012. Forståelig nok etter 2011, men de burde gjøre et unntak for The Last Story (og Dragon Quest X som faktisk er på listen).

 

Tipper Øystein Furevik hadde tatt det med på sin liste, men av en eller annen grunn er ikke hans liste med i artikkelen. Han har anmeldt Xenoblade og andre JRPG-titler. Er faktisk hans anmeldese som gjorde at jeg kjøpte Nier, et spill som var helt fantastisk. Og ikke minst Ghost Trick.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Tipper Øystein Furevik hadde tatt det med på sin liste, men av en eller annen grunn er ikke hans liste med i artikkelen. Han har anmeldt Xenoblade og andre JRPG-titler. Er faktisk hans anmeldese som gjorde at jeg kjøpte Nier, et spill som var helt fantastisk. Og ikke minst Ghost Trick.

 

Godt mulig. Jeg synes uansett det er skuffende at det ikke er nevnt :) Slike spill trenger all den publisitet de kan få.

Lenke til kommentar

En av fjorårets store overraskelser, som jeg dessverre ikke har fått skrevet om på Gamer.no, var The Book of Unwritten Tales.

 

Overraskelse og overraskelse fru Blom.... Aldri for sent å skrive om forøvrig. :p

 

Mye AAA-ræl i artikkelen, men et par spill som kan ha potensiale i det minste. Det er sikkert bedre enn det de fleste andre spillsider kommer opp med.

Lenke til kommentar

Spillene jeg gleder meg til.(5)Dragon Quest (4)Alle Blizzard spillene (3)Grand Theft Auto V(2)The Last Guardian(1)Guild Wars 2 Grunner til og spille Guild Wars 2#: Ingen måneds betaling#: Ingen (Holy Trinity), man slipper og vente 2 timer på en Healer eller Tank før man går i inctance,#: Man kan velge vanskelighets grad, Du kan gå tilbake til gamle plasser og skru opp vanskelighets graden og, Hvordan dette vil fungere er jeg ikke helt sikker på,#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner, World pvp, Vanlig pvp , masse annet#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)#: Det kommer til og kickassFor mere info sjekk Youtube ;)

 

Ganske sikker på at The Old Republic stiller uten auto-attack.

Lenke til kommentar

Spillene jeg gleder meg til.

 

(5)Dragon Quest

 

(4)Alle Blizzard spillene

 

(3)Grand Theft Auto V

 

(2)The Last Guardian

 

(1)Guild Wars 2

 

Grunner til og spille Guild Wars 2

 

#: Ingen måneds betaling

 

#: Ingen (Holy Trinity), man slipper og vente 2 timer på en Healer eller Tank før man går i inctance,

 

#: Man kan velge vanskelighets grad, Du kan gå tilbake til gamle plasser og skru opp vanskelighets graden og, Hvordan dette vil fungere er jeg ikke helt sikker på,

 

#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,

 

#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner,

World pvp, Vanlig pvp , masse annet

 

#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)

 

#: Det kommer til og kickass

 

For mere info sjekk Youtube ;)

 

Har du spillt swtor? Ingen auto atack der.. Et par grunner til at guild wars 2 ikke blir noe bra: Ingen månedsbetaling, GW1 er et av det dårligeste mmo som har vært på merkedet de siste 8 årene...

 

3 faction pvp, ingen autoatack, moderne setting, bedre grafikk: The Secret World..

Sigh istedet for og hakke på ting du ikke vet noe om så kan du heller snakke om Swtor,

De lager ekspansjon pakker og har nett butikker og videre, det er nokk gode grunner til og tjene penger, Ingen måneds betaling vil si mere spillere,

 

Er det Secret World du snakker om skjønner ikke??

 

Så du sier at MMO skal vere grinding og auto atack og masse venting på grupper,

 

Er det sån du vil at nye MMO skal vere, Noen må da bynne og forandre litt dude

 

Sier jo at SWtor ikke har auto atack, heller ikke The Sercret World. The Secret World forandrer på mer enn GW2.. Og forandring er bra, wow formulaen begynner og bli kjedelig.

 

Du er den eneste her som sier noe om noe du ikke vet noe om, du sier et spill har auto atack som ikke har det, hvor i min post sier jeg noe som ikke er korekt?

Lenke til kommentar
En av fjorårets store overraskelser, som jeg dessverre ikke har fått skrevet om på Gamer.no, var The Book of Unwritten Tales.
Overraskelse og overraskelse fru Blom.... Aldri for sent å skrive om forøvrig. :p

For meg er det en overraskelse. Jeg har spilt mange tyske eventyrspill som har fått mye skryt i hjemlandet, men få av dem har vært særlig gode. Spesielt gjelder det komediene, som vanligvis er mer slitsomme enn de er morsomme. Jeg hadde et lite håp om at Unwritten Tales kom til å være av en høyere kvalitet, men innerst inne mistenkte jeg at det var like middelmådig som alle de andre "kritikerroste" tyske eventyrspillene. Jeg er glad jeg for en gangs skyld tok feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...