Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett. Kanskje lillebror manu kan gi litt motstand neste år? Vi får se.

Lillebror? Det er 19-3 i ligagull kjære deg..

 

Jeg elsker at statistikken fra over 100 år tilbake i tid skal veie like mye som at City tok seriegullet rett foran nesa på United.

Ja det er jo ca. så lenge siden city tok seriegull før denne sesongen..

 

Lett. Kanskje lillebror manu kan gi litt motstand neste år? Vi får se.

Lillebror? Det er 19-3 i ligagull kjære deg..

 

Men City vant i år. Det er det som betyr noe nå.

Ja, ingen tvil i det, men hvem som er lillebror kan diskuteres.

Var vel noe slikt city sa i 1968 og etter det dalte det rett ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håpet City skulle ta gullet grunnet hvor lei jeg er United sine arrogante og storkjefta supportere. Jeg forstår ikke hvorfor en United supporter skal håpe at Barcelona slår Chelsea, men allikevel gjør dem det.

Jeg håpet faktisk på at Chelsea skulle slå Barcelona, faktisk så veddet jeg mot en kompis av meg som er Chelsea supporter om at Torres skulle score :D

Lenke til kommentar

Vel han klager på at jeg foretrekker at City tok pokalen i år på bekosting av United. Da svarte jeg med samme mynt om hvorfor fans av engelske lag foretrekker at det eneste engelske laget i CL ryker ut. Like lavmål - men han forstår det kanskje.

 

Morro at du opplever akkurat det samme bare motsatt i TL Emils. Der er det RBK som er Man Utd.

 

Fullstendig klar over det.

Lenke til kommentar

Vel han klager på at jeg foretrekker at City tok pokalen i år på bekosting av United. Da svarte jeg med samme mynt om hvorfor fans av engelske lag foretrekker at det eneste engelske laget i CL ryker ut. Like lavmål - men han forstår det kanskje.

Nå forstår jeg hva du mener, ingen vil at rivalene deres skal vinne noe stort, men det er også ofte på grunn av miljøet rundt. Hvem som liker hvem fordi noen supportere av andre lag snakker litt for mye av et annet lag..(går litt offtopic igjen)

 

Men håper neste sesong går litt bedre ute i Europa for Uniteds del. Hadde vært utrolig om Det hadde blitt United - City i finalen. Kanskje det en gang blir større enn El Clasico, hvem vet :D

Lenke til kommentar

Jeg håpet City skulle ta gullet grunnet hvor lei jeg er United sine arrogante og storkjefta supportere. Jeg forstår ikke hvorfor en United supporter skal håpe at Barcelona slår Chelsea, men allikevel gjør dem det.

 

Du er så sinnsykt premieklovn Emils. Jeg har faktisk ikke ord. Det eneste du gjør er å å spre kvalme i hver eneste forbanna Unitedtråd (jeg er klar over at dette er en Citytråd). Jeg skjønner at det er bittert når United vinner igjen og igjen, men å skylde på arrogante supportere blir mildt sagt idiotisk. City har vært best i år og derfor fortjener de gullet. Gratulerer til City!

 

Når det gjelder Barcelona og Chelsea kunne du ikke tatt mer feil. Aldri før har jeg heiet så mye på et annet engelsk lag i CL, og jeg tror jeg har mange med meg på akkurat det. Så der går du nok på en kjempesmell hva antakelsen gjelder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Man er jo nødvendigvis ikke fans av alle engelske lag bare fordi man liker et engelsk lag bedre enn alle andre. Eventuelt setter alle engelske lag over lag fra andre ligaer. Etter at Chelsea ble Chelski har jeg ingenting til overs for dem og håper at de ikke vinner noe som helst. Det som er fint med sport er at det er meningen at man skal ha meninger. Det som skaper diskusjon, ser ikke noe problem i at Barcelona blir foretrukket over Chelsea og at du heller ser at City tar pokalen over United.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Jeg håpet City skulle ta gullet grunnet hvor lei jeg er United sine arrogante og storkjefta supportere. Jeg forstår ikke hvorfor en United supporter skal håpe at Barcelona slår Chelsea, men allikevel gjør dem det.

 

Når det gjelder Barcelona og Chelsea kunne du ikke tatt mer feil. Aldri før har jeg heiet så mye på et annet engelsk lag i CL, og jeg tror jeg har mange med meg på akkurat det. Så der går du nok på en kjempesmell hva antakelsen gjelder.

Nettopp :)

Lenke til kommentar

Haha, ja herlig at du (aldri sett det før) kommer her å sier hvordan United fansen oppfattes. Jeg vet at jeg ikke deler den oppfatningen alene. For min del er det ikke at United som vinner som er problemet - eller det som er bittert (dine ord) - det er rett og sett den mølja som kommer fra United folka. "Vi er best i verden" - "Forbanna pengedopa drittlag" osv osv.

 

Nå tok jeg mitt inntrykk av hva jeg så når Chelsea møtte Barcelona. Som sagt har jeg ikke sett det før og kan da umulig vite hvem du liker og hva du vil. Giiiiiiid

 

Men jeg skjønner - det å kritisere United er som å gå i minefelt.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk seier. På alle mulige måter. Eight points and you threw it away!!! Jeg var en stund veldig opptatt av at city hadde ledet serien stort sett hele sesongen med opp til 5 poeng. Men manu ledet faktisk med 8, og kastet bort ligaen. Så da er det jo egentlig ikke så ille. Jeg er veldig glad på deres vegne, og fotballen generelt.

 

Det er vanskelig og ikke bli revet med, når man ser scenene i manchester. Det føles veldig riktig.

 

Men som andre nevner, en annen ting som er gledelig er å se alle de arrogante drittsekkene som allered hadde tatt gullet på forskudd, og som generelt oppfører seg fryktelig når det gjelder fotball. De trenger å jekke seg ned å ta en realitetstest. Det gjelder selfølgelig ikke alle, men langt over snittet manu supportere jeg kjenner, bør ta seg i nakken. Det minste når man skal diskutere et annet lag, ja selv om de er dereste verste rival, er å vise respekt for klubben, og den personen du diskuterer med. Det er faktisk snakk om andre mennesker, det er jo helt texas her inne til tider.

 

Men nå det er sagt er du kozeklumpen den eneste city supporteren jeg har møtt, som faktisk oppfører seg som en typisk manu supporter. Jeg forstår det er en forsvarsmekanisme siden du stadig blir hakket på, og hele tiden må forsvare deg. Men jeg synes du skal heve deg. Ingen oppnår noe når begge parter oppfører seg slik.

 

Dagens moralpreken. Nyt det folkens.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du er så sinnsykt premieklovn Emils.

 

Og du er så mye bedre som lirer av deg det der?

 

Gratulerer til Man City.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...