Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde rett igjen. sa city kan vinne mot qpr for city som vant qpr i fjor og jeg sa det. og så vant city premier legue mot qpr. og så når det er ny kamp i år så sa jeg at city kan vinne mot qpr igjen. og så blir det også og jeg hadde rett igjen. yaya som scoret igjen og jeg sa det i fjor også jeg at han var best i cupen. og så hadde jeg han på bilde og så scoret han masse i cupen og city som ble best i cupen. og så tevez. alle som sa han skulle vekk i city lenge. jeg sa nei at han skulle bli i city og score masse. og så hadde jeg rett der også så han krangler aldri med macini lenger. og så scorer han igjen. og så dszeko som scoret også og jeg sa det ikke er lett og komme til nytt land og så score masse. så både tevez og dzeko kan være verdens beste spiss i form. så var jeg som hadde rett på alt det. så dere skal høre litt på meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hva da lunalotic? ikke sikkert du skriver best du heller hvis du trodde det. alle som trodde tevez skulle vekk i city men jeg sa han ikke skulle det jeg. og så at det var vansklig og komme i nytt land og spille litt i ny klubb og så score men dzeko greide det og jeg sa det jeg. og at yaya scorer masse i cupen og så i premier legue. ser jo du også det. så da hadde jeg rett da. så hvorfor skal du snakke ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg hadde rett igjen. sa city kan vinne mot qpr for city som vant qpr i fjor og jeg sa det. og så vant city premier legue mot qpr. og så når det er ny kamp i år så sa jeg at city kan vinne mot qpr igjen. og så blir det også og jeg hadde rett igjen. yaya som scoret igjen og jeg sa det i fjor også jeg at han var best i cupen. og så hadde jeg han på bilde og så scoret han masse i cupen og city som ble best i cupen. og så tevez. alle som sa han skulle vekk i city lenge. jeg sa nei at han skulle bli i city og score masse. og så hadde jeg rett der også så han krangler aldri med macini lenger. og så scorer han igjen. og så dszeko som scoret også og jeg sa det ikke er lett og komme til nytt land og så score masse. så både tevez og dzeko kan være verdens beste spiss i form. så var jeg som hadde rett på alt det. så dere skal høre litt på meg.

 

Fantastisk lesning. Du burde bli lærer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satt forresten og leste igjennom hele "champions"-utgaven til STB (Scandinavian True Blue for de som ikke vet, et blad min far (dessverre) abonnerer på). Rart hvordan (foruten spillerstatistikken på siste side) Roy Keane ble nevnt flere ganger enn gullhelten Sergio Agüero, må være et slags kompleks. :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uavgjort i serien og (fortjent) tap i CL siden sist. En liten down-periode tåler man heldigvis. Det så vi senest i fjor, hvor manu leda serien suverent, men klarte å drite seg totalt ut.

 

Ja drite seg totalt ut er vel noe City kan, godt gjort å slippe inn to mål når klokka har tikket over 85 minutter også. Snakker om å drite seg ut, men godt jobbet å bare tape med 1 mål også når det fort kunne blitt stygge sifre tidlig i kampen. Men Ronaldo og co fikk vel vondt av dere til tider.

 

:)

Lenke til kommentar

Uavgjort i serien og (fortjent) tap i CL siden sist. En liten down-periode tåler man heldigvis. Det så vi senest i fjor, hvor manu leda serien suverent, men klarte å drite seg totalt ut.

 

Ja drite seg totalt ut er vel noe City kan, godt gjort å slippe inn to mål når klokka har tikket over 85 minutter også. Snakker om å drite seg ut, men godt jobbet å bare tape med 1 mål også når det fort kunne blitt stygge sifre tidlig i kampen. Men Ronaldo og co fikk vel vondt av dere til tider.

 

:)

 

Hvem "dere"? City?

 

Real Madrid er et sterkt lag. Synd med tap, men man kan ikke forvente seier i Madrid, i hvert fall ikke enda. City vil bare bli bedre og bedre når de får CL-erfaring. De fikk litt i fjor etter å ha røket ut, så vi får se hvordan det går i år. Smått komisk at City havner i "dødens gruppe" to år på rad.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

så det blir alltid som jeg har sagt igjen. mange lag som ikke vinner i fulham men jeg sa det. city vinner mot fulham og jeg sa det. og så blir det seier igjen for jeg sa det først også jeg. og så ikke alle som greier og score mot beste lag i tyskland heller men city scoret igjen. så city kan bli best i champions legue i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...