Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

Husker jeg også. Det var tider. Så enkelt som de var.

Det var nok mye mer som var skummelt for deg.

 

Hehe, ok.

 

 

For øvrig vinner lillebror manu 2-0 mot Swansea. Som forventet. Da har City åtte mål å gå på, dvs. at dersom City vinner må manu vinne med minimum ni mål.

 

Men $hitty, kom tilbake når dere har 19.

 

Kom tilbake? Kom tilbake hvor? På toppen av tabellen? Tenker du før du skriver?

"Kom tilbake hvor?" Er du tom i hodet?

Det betyr: Ikke begynn å tro at dere er større eller like store som United før dere har 19.

$hitty er lillebror.

 

Hoho. Bitterheten oser. City er per i dag på topp. Dersom de vinner mot QPR tar de ligagullet. Dette er intet annet enn fortjent med tanke på hvor brutalt manu ble pissa på over to kamper.

 

Nei, det er nok heller manu som må "komme tilbake" når de er i stand til å vinne noe. Kanskje man skal fokusere på lag på Basel sitt nivå før man prøver å yppe med storebror i den blå delen av byen.

Komme tilbake fra hva? En sesong litt dårligere enn resten?

Husker godt hvordan $hitty pleide å bli pisset på sesong etter sesong. Ikke bare av United, men andre lag også. Man blir ikke storebror ved å vinne et PL trofe en gang. Suksess er mer enn det, men dere har ikke kommet så langt så jeg skal ikke si noe :)

 

Du får kose deg med minnene dine mens City (forhåpentligvis) feirer gullet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg også. Det var tider. Så enkelt som de var.

Det var nok mye mer som var skummelt for deg.

 

Hehe, ok.

 

 

For øvrig vinner lillebror manu 2-0 mot Swansea. Som forventet. Da har City åtte mål å gå på, dvs. at dersom City vinner må manu vinne med minimum ni mål.

 

Men $hitty, kom tilbake når dere har 19.

 

Kom tilbake? Kom tilbake hvor? På toppen av tabellen? Tenker du før du skriver?

"Kom tilbake hvor?" Er du tom i hodet?

Det betyr: Ikke begynn å tro at dere er større eller like store som United før dere har 19.

$hitty er lillebror.

 

Hoho. Bitterheten oser. City er per i dag på topp. Dersom de vinner mot QPR tar de ligagullet. Dette er intet annet enn fortjent med tanke på hvor brutalt manu ble pissa på over to kamper.

 

Nei, det er nok heller manu som må "komme tilbake" når de er i stand til å vinne noe. Kanskje man skal fokusere på lag på Basel sitt nivå før man prøver å yppe med storebror i den blå delen av byen.

Komme tilbake fra hva? En sesong litt dårligere enn resten?

Husker godt hvordan $hitty pleide å bli pisset på sesong etter sesong. Ikke bare av United, men andre lag også. Man blir ikke storebror ved å vinne et PL trofe en gang. Suksess er mer enn det, men dere har ikke kommet så langt så jeg skal ikke si noe :)

 

Du får kose deg med minnene dine mens City (forhåpentligvis) feirer gullet.

Hvis dere skulle vinne kommer dette til å bli minne deres i lang tid fremover (forhåpentligvis). Fordi kanskje SAF åpner øynene og ser at United trenger noen stjerner på midtbannen spesielt.

 

(Men uansett, lykke til)

 

Jeg har tenkt å feire gullet i Spania isteden :)

Lenke til kommentar

Men CHAMP19NS, jeg lurer på om du har noe å si til det jeg skrev øverst her på side 6 eller stemmer det at du bare er butthurt?

Den med 6 avsnitt?

Trodde jeg hadde gjort nok skolearbeid for i dag.

Men men, vent 3 minutter da :p

 

Etter å ha lest bare halve forstår jeg hva du vil fram til, svaret mitt er:

United har brukt mindre penger enn det Stoke har.

 

Nei, det stemmer ikke, og du misforsto hva jeg prøvde å få frem, kom igjen nå - prøv litt da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo litt forskjell å bruke penger fra egen suksess.

 

Men problemet er at de største klubbene i Europa gikk sammen og ødela noe som allerede fungerte. Det var grådighet satt i system, de ville ha det ennå bedre og skapte sine monstre i form av CL/PL osv. Resultatet ser vi nå, 20 år senere og det er ikke den verdens ting man kan gjøre med det. Hvorfor er det nødvendigvis sånn at et United/Barca/Real/Bayern/Milan som år etter år drar inn millioner på en konkurranse de selv har vært med på å skape skal gi mer respekt?

 

De sørget for å gi de dårligere lagene/landene minimale sjanser for å lykkes og håvet inn på det år etter år, både økonomisk og i form av å slakte disse lagene/landene for deres talenter. Fotballen handlet mer og mer om hvem som hadde mest penger og på den måten kunne tilby mest i lønn til sine spillere. Dette sikret de største klubbene seg ved den konstante pengepåfyllingen de fikk fra disse «konkurransene» og tv-avtalene.

 

Ofte har det vært fokus på hvilke klubber som har brukt mest penger på overgangssummer men det er en enorm misforståelse siden pengene bare har skiftet eiere samtidig som det kun er de rikeste klubbene som har fått evig påfyll, på den måten har det gått inflasjon i prisene for spillere og deres lønninger. Mange supportere av de «mindre» klubbene har tatt til takke med dette siden de har tenkt at millionene de har fått for talentene sine kan de bruke på å gjøre sitt lag enda bedre hvis de bare handler inn mer fornuftig, og dette har fansen gått fem på år etter år, de glemmer at de fortsatt vil konkurrere på akkurat de samme (urettferdige) premissene som før.

 

Og det mest latterlige av alt? ... ingen har brydd seg før nå som det går utover disse kartell-lagene (United, Arsenal, Liverpool for å nevne eksempler i England).

 

Ikke misforstå, jeg har ikke et spesielt godt forhold til disse kjøpelagene men jeg synes det er så utrolig dobbeltmoralsk av supportere som har nytt godt av denne markedsfotballen i mange år å syte når det endelig kommer og biter de i ræva. Det er slik det fungerer i all business, de rikeste og største spiser og utnytter de mindre, av egen interesse.

 

For å gi deg et eksempel, hva ville du satt mest pris på for ditt lag: At dere sikrer CL-deltakelse neste år eller at dere vinner et trofé som FA- eller Liga-cupen? Du kan kun velge ett av de. De aller fleste vil idag svare at CL-deltakelse er viktigere enn noe annet og for meg sier det alt. Det er fullstendig latterlig, så derfor ber jeg dere United-fans om å komme med nye argumenter for denne diskusjonen går bare i sirkel, eller?

Forstår egentlig ikke hva du mener, men CL deltagelse selvfølgelig. La de mindre lagene få vinne FA- og Ligacupen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvorfor? Fordi jeg er omringet av $hitty fans som tror de drar igjen 19 eller fordi dere er så sikre på at pengene deres kanskje ikke er nok neste sesong?

 

Fordi alt du lirer av deg er svada.

Lenke til kommentar

Nei, fordi du fremstår som en idiot.

Sur $hitty fan? Kan du si noe mer enn det?

United er et større lag enn $hitty. That`s a fact.

Nei, fordi du fremstår som en idiot.

Sur $hitty fan? Kan du si noe mer enn det?

United er et større lag enn $hitty. That`s a fact.

 

I år har vi fått bevist at større ikke nødvendigvis betyr bedre.

Lenke til kommentar

Men vet du hva jeg stusser over? At $hitty fansen tror $hitty er Manchesters stolthet når de med så mye penger forsatt ikke har sikret trofeet før siste serierunde..

 

Nei, fordi du fremstår som en idiot.

Sur $hitty fan? Kan du si noe mer enn det?

United er et større lag enn $hitty. That`s a fact.

Nei, fordi du fremstår som en idiot.

Sur $hitty fan? Kan du si noe mer enn det?

United er et større lag enn $hitty. That`s a fact.

 

I år har vi fått bevist at større ikke nødvendigvis betyr bedre.

Dere har også bevist at penger er nok :)

Lenke til kommentar

Men vet du hva jeg stusser over? At $hitty fansen tror $hitty er Manchesters stolthet når de med så mye penger forsatt ikke har sikret trofeet før siste serierunde..

 

Nei, fordi du fremstår som en idiot.

Sur $hitty fan? Kan du si noe mer enn det?

United er et større lag enn $hitty. That`s a fact.

Nei, fordi du fremstår som en idiot.

Sur $hitty fan? Kan du si noe mer enn det?

United er et større lag enn $hitty. That`s a fact.

 

I år har vi fått bevist at større ikke nødvendigvis betyr bedre.

Dere har også bevist at penger er nok :)

 

Du kjeder meg. Har du ikke noe nytt å komme med?

Lenke til kommentar

 

Du bør virkelig kaste inn håndkleet.

Hvorfor? Fordi jeg er omringet av $hitty fans som tror de drar igjen 19 eller fordi dere er så sikre på at pengene deres kanskje ikke er nok neste sesong?

 

Jeg har sett maks to City-fans innvolvert i diskusjonen, resten er fans av andre lag som mener du mangler tyngde i argumentene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...