Gå til innhold

2011s mest nedlastede spill


Anbefalte innlegg

Pirater mener at det ikke har noe og si pga at ingen fysisk kopi kommer bort, men da bør vell det samme sies om noen hacker en norsk bank og stjeler digitale penger, de er ikke fysiske. men det påvirker oss og banken. samme som at utviklere blir påvirket av å miste en kunde.

 

Det var et skikkelig dårlig eksempel, med tanke på at pengene blir stjålet av andre kunder/forbrukere, mens piratkopiering ikke fysisk skader noen, hverken bruker eller distributør. Med fysisk skading, mener jeg at de i teorien ikke taper noe om en person piratkopierer om han ikke hadde planer om å betale for spillet uansett. (Og merk deg bruken av "i teorien" før du svarer. Vet at noen har litt vanskelig for å skjønne sånne ting.)

 

Personlig er jeg imot piratkopiering, men når utgiverne gjør det vanskeligere for de som har kjøpt spillet, enn de som skaffer seg det via piratkopiering, syns jeg det er til pass for dem. Da skulle jeg gjerne piratkopiert spillet 1000 ganger, bare for å vise dem et poeng. Se på minecraft. Utrolig lett spill å piratkopiere, men likevel har det skyhøye salgstall. Jeg kan innrømme at jeg hadde den piratkopierte versjonen først, for å teste det ut. Men kjøpte det etter omtrent 10 minutters spilletid, fordi jeg ble forelsket. Slik gjør jeg med flere spill. Er det verdt mer enn 1 times spilling, kjøper jeg det. Om ikke, sletter jeg det. Noen er kanskje imot det, men det har gjort at jeg har kjøpt mange spill jeg ellers ville oversett. Så det finnes positive sider ved piratkopiering også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pirater mener at det ikke har noe og si pga at ingen fysisk kopi kommer bort, men da bør vell det samme sies om noen hacker en norsk bank og stjeler digitale penger, de er ikke fysiske. men det påvirker oss og banken. samme som at utviklere blir påvirket av å miste en kunde.

 

Det var et skikkelig dårlig eksempel, med tanke på at pengene blir stjålet av andre kunder/forbrukere, mens piratkopiering ikke fysisk skader noen, hverken bruker eller distributør. Med fysisk skading, mener jeg at de i teorien ikke taper noe om en person piratkopierer om han ikke hadde planer om å betale for spillet uansett. (Og merk deg bruken av "i teorien" før du svarer. Vet at noen har litt vanskelig for å skjønne sånne ting.)

 

Personlig er jeg imot piratkopiering, men når utgiverne gjør det vanskeligere for de som har kjøpt spillet, enn de som skaffer seg det via piratkopiering, syns jeg det er til pass for dem. Da skulle jeg gjerne piratkopiert spillet 1000 ganger, bare for å vise dem et poeng. Se på minecraft. Utrolig lett spill å piratkopiere, men likevel har det skyhøye salgstall. Jeg kan innrømme at jeg hadde den piratkopierte versjonen først, for å teste det ut. Men kjøpte det etter omtrent 10 minutters spilletid, fordi jeg ble forelsket. Slik gjør jeg med flere spill. Er det verdt mer enn 1 times spilling, kjøper jeg det. Om ikke, sletter jeg det. Noen er kanskje imot det, men det har gjort at jeg har kjøpt mange spill jeg ellers ville oversett. Så det finnes positive sider ved piratkopiering også.

jeg bøyer meg i støvet, merker at jeg kanskje burde ha tenkt litt over den der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og Kinect Sports på 5. plass på 360, seriously?

 

Ja. Latterlig. Det forteller meg at disse tallene er tull.

 

Hvor mange pirater har i det hele tatt kjøpt kinect? Må i så fall være enormt mange, noe som er veldig lite sannsynlig.

 

Og hvor mange av dem er i det hele tatt interessert i å spille et slikt spill? Tipper de fleste pirater ikke vil synes spillet er verdt en blank plate en gang.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

 

Og Kinect Sports på 5. plass på 360, seriously?

 

Ja. Latterlig. Det forteller meg at disse tallene er tull.

 

Hvor mange pirater har i det hele tatt kjøpt kinect? Må i så fall være enormt mange, noe som er veldig lite sannsynlig.

 

Og hvor mange av dem er i det hele tatt interessert i å spille et slikt spill? Tipper de fleste pirater ikke vil synes spillet er verdt en blank plate en gang.

Vel, det har jo vært et magert år når det gjelder 360-eksklusiver generelt, kanskje det har noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Litt synd med Crysis, da Crytek har sagt at de ønsker å holde liv i PC-plattformen.

Tipper Crysis 3 blir konsolleksklusivt, eventuelt en PC-port 5 måneder på etterskudd. Morsomt hvordan PC-spillere ødelegger mer og mer for seg selv.

 

Crysis 2 er forøvrig gørrkjedelig. Mest generiske skytespillet på lenge(etter BF3 og MW3).

 

Ødelegger PC-spillere mer og mer for seg selv? Går salget av PC-spill mer og mer nedover?

 

AtW

Lenke til kommentar
Pirater mener at det ikke har noe og si pga at ingen fysisk kopi kommer bort, men da bør vell det samme sies om noen hacker en norsk bank og stjeler digitale penger, de er ikke fysiske. men det påvirker oss og banken. samme som at utviklere blir påvirket av å miste en kunde.
Det var et skikkelig dårlig eksempel, med tanke på at pengene blir stjålet av andre kunder/forbrukere, mens piratkopiering ikke fysisk skader noen, hverken bruker eller distributør. Med fysisk skading, mener jeg at de i teorien ikke taper noe om en person piratkopierer om han ikke hadde planer om å betale for spillet uansett. (Og merk deg bruken av "i teorien" før du svarer. Vet at noen har litt vanskelig for å skjønne sånne ting.)Personlig er jeg imot piratkopiering, men når utgiverne gjør det vanskeligere for de som har kjøpt spillet, enn de som skaffer seg det via piratkopiering, syns jeg det er til pass for dem. Da skulle jeg gjerne piratkopiert spillet 1000 ganger, bare for å vise dem et poeng. Se på minecraft. Utrolig lett spill å piratkopiere, men likevel har det skyhøye salgstall. Jeg kan innrømme at jeg hadde den piratkopierte versjonen først, for å teste det ut. Men kjøpte det etter omtrent 10 minutters spilletid, fordi jeg ble forelsket. Slik gjør jeg med flere spill. Er det verdt mer enn 1 times spilling, kjøper jeg det. Om ikke, sletter jeg det. Noen er kanskje imot det, men det har gjort at jeg har kjøpt mange spill jeg ellers ville oversett. Så det finnes positive sider ved piratkopiering også.
jeg bøyer meg i støvet, merker at jeg kanskje burde ha tenkt litt over den der.

 

In-fucking-deed, pleier å gjøre det som regel selv, bortsett fra at jeg pleier å runne den eventuelle 1-player delen først for spillets innhold. Og hvis det eventuelle spillets innhold ikke er fristende nok til å runne en gang til så er det takk og farvel. Men nye LOTR: War in the North er et eksempel på at rikt spill som frister min tomme lommebok.

Lenke til kommentar

Drita dumt at pirater ødelegger for ryktet til folk som spiller på PC. Istedet for å gi oss den fulle versjonen av det neste ghost recon spillet, vil Ubisoft gi "oss" (stereotypende jæveler) det vi vil ha, altså enda ett free to play spill. Ved kun noen unntak er de færreste free to play spill verdt å spille fremfor betalte spill.

 

Det er ikke pirater som ødelegger. Det er dumme utgivere som er for late til å lage spill, da de vet det vil selge uansett. Og om få kjøper (da det sikkert suger), whiner de om piratkopiering.

Lenke til kommentar
2011s mest nedlastede spili

 

Som på ingen måte henger sammen med spillet som solgte minst, så forøvrig et veldig likt innlegg i it-avisen der jeg også videre tok eksempelet Witcher 2 der produsentene hyler om nedlasting tapene, men har de tenkt på (som meg) at veldig mange synes det konsoll aktige spillet dems suger balle, slik at mange som lastet ned for å teste ikke har giddi å kjøpe det, jeg kjøte spillet på direkten grunnet hype, etter a til b spilling + cutscenes og linjære baner orket jeg ikke mer etter et pr timer. Kan det være at de selger dårigere grunnet et dårlig produkt, kan det være en sammenheng her også, til ettertanke hehe.

 

Andre eksempler i en annen reting er også at spill samt Artiser som gir ut produkter mange faktsik liker selger best selv om de også ligger på toppen av nedlasting lister.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Simalarion, bare litt pirking men fortsatt "viktig": CD Projekt *hylte* slettes ikke om nedlastingstap. De nevnte det så vidt som en fotnote i et større intervju, hvor de mer eller mindre sa at piratkopiering ikke hadde noe å si for dem, og at de hadde alle intensjoner om å fortsette uten DRM osv. Men så tok diverse spillnettsteder dette opp, siden piratkopiering i spillmedia er det samme som Utøya/Breivik er for tabloidene.

 

Om du ikke tror meg, så kan du google selv, eller så kan jeg gi deg linken til det originale intervjuet. Det er bare å si ifra. :)

 

 

Slenger meg for øvrig på hva ATW sier - hvordan i huleste kan noen si at PC-spillere "ødelegger mer og mer for seg selv"? Med flere slike utsagn i det siste, begynner Samaritan for meg å nærme seg å bli tolket på samme vis som Samco, som også kommer med en drøss usaklige, feilaktige utsagn til enhver tid - IMHO. :)

Lenke til kommentar
2011s mest nedlastede spili

 

Som på ingen måte henger sammen med spillet som solgte minst, så forøvrig et veldig likt innlegg i it-avisen der jeg også videre tok eksempelet Witcher 2 der produsentene hyler om nedlasting tapene, men har de tenkt på (som meg) at veldig mange synes det konsoll aktige spillet dems suger balle, slik at mange som lastet ned for å teste ikke har giddi å kjøpe det, jeg kjøte spillet på direkten grunnet hype, etter a til b spilling + cutscenes og linjære baner orket jeg ikke mer etter et pr timer. Kan det være at de selger dårigere grunnet et dårlig produkt, kan det være en sammenheng her også, til ettertanke hehe.

 

Andre eksempler i en annen reting er også at spill samt Artiser som gir ut produkter mange faktsik liker selger best selv om de også ligger på toppen av nedlasting lister.

Jeg var en av de som brant meg på å kjøpe Witcher 2 v2.0 fordi så mange lovpriset grafikken og hele spillet. Når jeg satt med det så trodde jeg ikke mine egne øyne ang. grafikken hvor modellene var elendig laget og hele saken hadde et 2005 preg. Jeg spilte det i 1 time før jeg ønsket at jeg kunne få tilbake pengene asap. Jeg har sjelden følt meg så snytt ved et kjøp. Impulskjøpet skjedde fordi jeg utålmodig ventet på Skyrim som virkelig infridde (bugs tåler jeg så lenge det patches).

 

Så lenge spillbransjen ikke gir oss gode prøveordringer som eks. fullversjon tidsbegrenset til noen få timer så vil nedlasting i stort omfang eksistere. Dette fordi man ikke ønsker å brenne 200-600,- på titler som bare blir liggende å støve ned. Selv kunne jeg nok ha spart en titalls tusen over en del år om jeg fikk teste spill før jeg kjøpte.

 

Min mening er at spillbransjen må skjerpe seg ift. å la kjøpere få prøve varen om de ønsker å komme til livs dette med "ulovlig" nedlasting. Problemet er at jeg tror enkelte store aktører bruker dette som en unskyldning til å innføre rigide kontrollsystemer fremfor at prioriteten er å hindre piratkopiering.

 

Jeg tror også at de er smertelig klar over at hadde de gitt oss gode demoer/trials ville de også solgt mindre da kunden hadde fått vurdere spillet på egenhånd fremfor å lese reviews og hype som ikke gir noe godt inntrykk for hvordan en selv vil oppleve varen.

 

Her må de få på plass en bedre preview ordning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

For min del ble det minimalt med kjøp i 2011 utenom romjulstilbudene til Steam. Kanskje 2-3 titler ble kjøpt tilsammen for 4 plattformer. Dette fordi jeg er lei måten bransjen opererer på. Jeg har heller ingen spill nedlastet da jeg mister interessen totalt inntil omstilling skjer. Jeg tror ikke jeg er alene om dette.

 

Mobilplattformen med billig spill vil lett ta over hele dette markedet om det ikke skjer kundevennlige endringer i resten av markedet. I 2012 blir det kanskje kjøpt 1-2 titler over disse 4 plattformene jeg har i hus. Før 2011 kunne jeg kjøpe så mye som 20-30 titler i året fordelt over disse 4 plattformene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ett godt eksempel når det gjelder piratkoipiering, går på filmer. Hvis du kjøper en film, kan du banne på at filmen ikke kan startes med en gang (enten fra menyen hvis det er en dvd / blueray, eller direkte avspilling) p.g.a. advarsler mot piratkopiering og reklamer for andre filmer.

 

En piratkopiert film er klar til start, med en gang. Er det da rart at folk laster ned ulovlig ..

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som brant meg på å kjøpe Witcher 2 v2.0 fordi så mange lovpriset grafikken og hele spillet. Når jeg satt med det så trodde jeg ikke mine egne øyne ang. grafikken hvor modellene var elendig laget og hele saken hadde et 2005 preg. Jeg spilte det i 1 time før jeg ønsket at jeg kunne få tilbake pengene asap. Jeg har sjelden følt meg så snytt ved et kjøp. Impulskjøpet skjedde fordi jeg utålmodig ventet på Skyrim som virkelig infridde (bugs tåler jeg så lenge det patches).

 

Du kjøpte deg et RPG på grunn av grafikken? Ikke for å virke frekk eller noe, men det er når folk som deg (og det er mange av dere, jeg var der før) gjør slikt, at spill blir dummet ned og fokuset på grafikk og flashy effekter tar over for spillbarhet, variasjon og kreativitet. Jeg synes rett og slett det du sa der var utrolig dumt, og du valgte å legge fra deg et spill du allerede hadde kjøpt, etter én time, fordi grafikken ikke innfridde (du bør for øvrig sjekke PC'en din, fordi om du mener grafikken i The Witcher 2 er dårligere enn noe som helst annet RPG her i verden, så tar du rett og slett feil - det er absolutt over par). Det er greit nok om du ender opp med å ikke like det uansett, men jeg kan ikke anbefale annet enn at du prøver å spille det igjen, gir slipp på dine forventninger om at det skal være et helt annet spill enn det er (det er IKKE meningen å være et open-world RPG á la Skyrim!!). The Witcher 2 kan skilte med et uhyre voksent plott, med genuine og realistiske tema, problemstillinger, og konsekvenser for valgene du tar. Det har også svært troverdige og tredimensjonelle karakterer. Det er absolutt et spill som er verd å spille mer enn ÉN time.

 

... Men igjen, om questing, grinding og looting er alt du bryr deg om, så har du absolutt gjort et bomkjøp. Spillet var for øvrig aldri markedsført som dette heller.

 

Når det er sagt, er jeg enig med deg i det andre du sier. Spilldemoer burde være langt mer prominent, og de burde IKKE være eksklusive til spesifikke spillsystem! For i helvete!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ett godt eksempel når det gjelder piratkoipiering, går på filmer. Hvis du kjøper en film, kan du banne på at filmen ikke kan startes med en gang (enten fra menyen hvis det er en dvd / blueray, eller direkte avspilling) p.g.a. advarsler mot piratkopiering og reklamer for andre filmer. En piratkopiert film er klar til start, med en gang. Er det da rart at folk laster ned ulovlig ..

 

kunne ikke sakt meg mere ening i den der driver og laster ned det meste selv av filmer, tv-serier og spill og ja det er helt på trynet at folk som faktisk kjøpe filmene skal bli plaget med det der, det er en av grunnene til jeg gjør det...

Lenke til kommentar

Simalarion, bare litt pirking men fortsatt "viktig": CD Projekt *hylte* slettes ikke om nedlastingstap. De nevnte det så vidt som en fotnote i et større intervju, hvor de mer eller mindre sa at piratkopiering ikke hadde noe å si for dem, og at de hadde alle intensjoner om å fortsette uten DRM osv. Men så tok diverse spillnettsteder dette opp, siden piratkopiering i spillmedia er det samme som Utøya/Breivik er for tabloidene.

 

Om du ikke tror meg, så kan du google selv, eller så kan jeg gi deg linken til det originale intervjuet. Det er bare å si ifra. :)

 

 

Slenger meg for øvrig på hva ATW sier - hvordan i huleste kan noen si at PC-spillere "ødelegger mer og mer for seg selv"? Med flere slike utsagn i det siste, begynner Samaritan for meg å nærme seg å bli tolket på samme vis som Samco, som også kommer med en drøss usaklige, feilaktige utsagn til enhver tid - IMHO. :)

 

Selv om da ikke mitt eksempel skulle passe inn så endrer det ikke på mitt hovedpoeng i innlegget.

 

Ser videre du skryter av Withcer 2, i beste fall tatt i betrakninger dine meninger blir det fortsatt et konsoll spill for meg laget for et eldre publikum på PC, de går rett mot Bioware oppskriften (ME2-DA2) og vekk fra den mye åpner (og etter min mening) bedre spill mekanikken i Witcher 1, haddet jeg fått testet Witcher 2 haddet det blitt null kjøp.

 

Men Ontopic på mitt hovedpoeng nevnt først, nedlasting henger ikke sammem ned dårlig salgstall. Det kan også henge sammen med at mange rett å slett synes produktet er dårlig. Hovedpoenget med Withcer 2 i min forige post var da at de trolig solgte dårlig grunnet at mange synes spillet faktisk var dårlig (for de har klaget på dårlige salgstall)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg var en av de som brant meg på å kjøpe Witcher 2 v2.0 fordi så mange lovpriset grafikken og hele spillet. Når jeg satt med det så trodde jeg ikke mine egne øyne ang. grafikken hvor modellene var elendig laget og hele saken hadde et 2005 preg. Jeg spilte det i 1 time før jeg ønsket at jeg kunne få tilbake pengene asap. Jeg har sjelden følt meg så snytt ved et kjøp. Impulskjøpet skjedde fordi jeg utålmodig ventet på Skyrim som virkelig infridde (bugs tåler jeg så lenge det patches).

 

Du kjøpte deg et RPG på grunn av grafikken? Ikke for å virke frekk eller noe, men det er når folk som deg (og det er mange av dere, jeg var der før) gjør slikt, at spill blir dummet ned og fokuset på grafikk og flashy effekter tar over for spillbarhet, variasjon og kreativitet.

"Ikke for å være frekk eller noe" men dette synes jeg rett og slett var en tragisk konklusjon fra deg. Dette burde du klart å lese bedre.

 

Grafikken var en skuffelse fordi det i mange media og blant brukere hadde blitt rost opp i skyene med tung vekt på bla. grafikken. Da får man forventninger til også dette området. Grafikken var ikke årsaken til at jeg sluttet å spille eller ville ha pengene tilbake. At du trekker slike konklusjoner er bare merkelig.

 

Jeg synes rett og slett det du sa der var utrolig dumt, og du valgte å legge fra deg et spill du allerede hadde kjøpt, etter én time, fordi grafikken ikke innfridde (du bør for øvrig sjekke PC'en din, fordi om du mener grafikken i The Witcher 2 er dårligere enn noe som helst annet RPG her i verden, så tar du rett og slett feil - det er absolutt over par).

Igjen, du trekker meget ukloke konklusjoner. Jeg trenger ikke sjekke PCen min da den gir glimrende grafikk i eks. Skyrim og andre spill :). Jeg har spilt en del RPGer siste 20 år, om ikke ennå lenger med de gamle telnet MUDsene, og har derfor ingen problemer med å vurdere et slikt spill på alle områder.

 

Det er greit nok om du ender opp med å ikke like det uansett, men jeg kan ikke anbefale annet enn at du prøver å spille det igjen, gir slipp på dine forventninger om at det skal være et helt annet spill enn det er (det er IKKE meningen å være et open-world RPG á la Skyrim!!).

Jeg forventet ikke at det skulle være Skyrim, men jeg forventet det jeg har lest i alle reviews av Witcher 2 for både v1.0 og v2.0 versjonen, noe jeg ikke fikk. Det er ikke utenkelig at jeg forsøker å plukke opp spillet igjen en annen gang.

 

The Witcher 2 kan skilte med et uhyre voksent plott, med genuine og realistiske tema, problemstillinger, og konsekvenser for valgene du tar. Det har også svært troverdige og tredimensjonelle karakterer. Det er absolutt et spill som er verd å spille mer enn ÉN time.

Skuffelsen fra førsteinntrykket gjorde at man heller brukte tid på andre flotte titler. Tid er luksus for mange i dag. At det plukkes opp igjen en gang kan skje.

 

... Men igjen, om questing, grinding og looting er alt du bryr deg om, så har du absolutt gjort et bomkjøp. Spillet var for øvrig aldri markedsført som dette heller.

Jeg ser ikke helt hvor jeg sier dette.

 

Når det er sagt, er jeg enig med deg i det andre du sier. Spilldemoer burde være langt mer prominent, og de burde IKKE være eksklusive til spesifikke spillsystem! For i helvete!

Godt vi var enig om noe.

 

 

EDIT:

Som Simalarion også sier var Witcher 1 et mye bedre spill. Men nå kjøper jo vi bare pga. grafikken ;).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvordan er det merkelig at jeg drar konklusjoner ut fra det jeg leser i ditt innlegg? Du skriver A) At du sluttet å spille spillet, og B) at grafikken var det som skuffet. Da drar jeg faktisk ganske enkelt konklusjonen, du likte ikke spillet på grunn av grafikken.

 

Du kan umulig ha fått med deg særlig mye da den første timen av spillet går med på å sette opp spillet, består av tutorials og forhistorie. Så ja, jeg finner det temmelig naturlig å konkludere at grafikken - som jo du nevnte som eneste klage - er hovedproblemet ditt med spillet. Du har tross alt ikke sagt noe annet i det innlegget, og jeg liker å basere mine meninger og konklusjoner på det jeg ser og hører, ikke det jeg antar.

 

NÅ forstår jeg jo at det er andre elementer i spillet du ikke likte, men du kan ikke skylde på min dømmekraft når jeg kun konkluderer fra det jeg leser at du skriver. Annet kan jeg nemlig ikke gjøre.

 

Jeg synes for øvrig også det er ironisk at du sier grafikken i The Witcher 2 er stygg, mens du sier at grafikken i Skyrim fungerer veldig fint. Skyrim er et flott spill, og jeg har skviset ut mange flere timer underholdning fra dette enn The Witcher 2 - jeg er ingen Witcher-fanboy - men å si at Skyrim ser bedre ut enn TW2... ja det finner jeg rett og slett bak mål. Skal man derimot begynne å dra inn det faktum at Skyrim ble laget med Xbox 360 som hovedsystem, og at Skyrim er langt mer åpent og dermed ikke kan ha den samme grafikken som TW2 potensielt kan ha, så begynner man å prate mer realistisk. Man kan bli trollbundet av Skyrim, men det er ikke fordi animasjonene er så utrolig flytende og realistiske, eller fordi trollene, husene, skogene og fjellene ser fotorealistiske ut. Fordi det er slettes ikke sant. Dårlig eksempel: The Witcher 2 vs. Skyrim.

 

Men ja, The Witcher er (i våre øyne) bedre enn The Witcher 2 på en god del punkter (foruten 'pacing' og spillflyt). Men det gjør ikke TW2 til et dårlig spill ene og alene.

 

Edit: Du sa for øvrig aldri at grafikken i TW2 var STYGG, og jeg er sikker på at du ikke mener den er stygg over hodet (bare oppskrytt) - men du forstår jo poenget mitt. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Det jeg sier er at du trakk for mange konklusjoner utfra det jeg skrev. Jeg fremhevet grafikk som et skuffende moment utfra hypingen området hadde fått så dine slutninger som favnet et bredere område ble nettopp antakelser. Man får med seg en del spillmekanikk den første timen :). Jeg tok ikke tiden nøyaktig men rundt en 60min+ var det nok.

 

Med de tweaks man kan gjøre i Skyrim, uten mods, så kan det se ganske så fantastisk ut. Noe jeg brukte en del tid på allerede første dag. Nå er det ikke alt i Skyrim som er spesielt bra her heller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...